Groot bed te vroeg?

fijn dat het nu wel goed gaat

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie

Lilypie - Personal pictureLilypie

Wat fijn dat het goed blijft gaan en jij daardoor ook weer beter slaapt.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Second Birthday tickers

Anna heeft 's middags kei-goed geslapen! Moest wel eventjes huilen maar heeft 2,5 uur geslapen!

Vannacht ook weer super, dus ik denk dat we het gehad hebben. Gelukkig, wij een happy kind en Anna loopt zichzelf niet meer in de weg!

Wat fijn dat het nu wel goed gaat. demi wordt in Dec. 3 jaar en ligt nog steeds in een ledikantje. Ik vind het eigenlijk gemakkelijk om dit zo te laten (erg he). Ze vraagt er soms wel eens om, maar eigenlijk vind ze het ook wel lekker om beschermd te liggen. toch twijfel ik soms of ik een juniorbed moet nemen of gelijk een groot bed, maar ben dan ook bang dat ze gaat spoken 's nachts, maar ja ooit moet je er doorheen he ?
Nou fijn dat het nu wel weer goed gaat dus toppie houden zo.
Gr. Natasja

[/url]

Wij hebben ook gedacht aan eerst een junior bed. Maar ja dan ben je twee keer geld kwijt. En met zo’n meegroei bed moet je ook nog verschillende matrassen kopen, dus wij heben gelijk maar een groot bed gedaan.

Anna zei gisteren zelfs dat ze lekker ging slapen en deed zelf de deken over zich heen. Lekker slapen, zei ze tegen mij! Lief he!

Oh heerlijk! Lekker tevreden met haar bedje!

Ja wij hebben ook gekozen om direct een 1-persoonsbed (90x200) te kopen, ook ivm de dubbele kosten die we niet zagen zitten.

Lilypie 3rd Birthday Ticker
Lilypie 1st Birthday Ticker

Meiden,
Mag ik vragen waar jullie dat bed gekocht hebben, want wij zitten dus ook te twijfelen tussen een junior en een 90*200, maar als ik bij baby speciaalzaken kijk betaal je zo voor een bed 500/600 euro en dat vind ik nogal als daar nog een matras bij moet. Die moet van mij wel goed zijn, de ombouw was niet zo duur dacht ik (dacht matras is duur), maar schrik me dood elke keer als ik op internet ga kijken.
Gr. Natasja
PS fijn dat het wel goed gaat nu zeg !

[/url]

Wij hebben een gewoon bed van de Ikea gekocht. Gewoon wit, nu is een echt knal roze Prinsessen bed wel erg leuk, maar over een aantal jaren moeten ze er nog in slapen. Je kunt misschien een bed kopen die je kunt schilderen, maar wij hebben een gewoon wit model uitgekozen.

Volgens mij waren wij rond een E350,- kwijt voor een bed, lattenbodem en matras. Weet het niet meer zeker, maar om en nabij dat bedrag. Vind zelf E500-600 voor enkel een bed veel te duur! Een matras is veel belangrijker dan de ombouw! Ons is geadviseerd om een zacht matras te doen omdat ze natuurlijk nog niet zo zwaar zijn en ze bij een poketvering matras niet de geode steun krijgen.

Waar wij wel goed op hebben gelet, is dat het matras IN de ombouw valt en dus niet kan verschuiven. Het zat mij helemaal niet lekker dat het zou kunnen gebeuren dat Anna tussen de muur en het matras knel komt te liggen en met haar gezichtje tegen het matras komt en geen adem meer kan halen. Het zal misschien wel een doem-scenario zijn en nooit voorkomen. Maar beter zo dan de kant DAT het kan gebeuren.

Als je me een mail stuurt kan ik je een foto sturen van het bed van Anna, ben niet zo goed in het plaatsen van foto’s op ikkeben.

Wij hebben Jens z’n bed, kast, en matras bij LeenBakker vandaan. Maar al met al (beddengoed enzo er ook bij; hema) waren we ook ruim €500 kwijt hoor.
Daarom zag ik 't ook niet zitten om dit óók voor een juniorbed te moeten betalen, zeker omdat Femke over een jaar of 2 ook naar een groter bed zal gaan, dan staan we voor dubbele kosten en daar bedank ik voor hihi.

Lilypie 3rd Birthday Ticker
Lilypie 1st Birthday Ticker

tjonge jonge, vanaf het begin ging het goed bij milo in zn grote bed, nu al 4 mnd lang. en nu, vanaf de vakantie, komt ie er 30x uit snachts, ik wordt er gestoord van. en wanhopig. niks helpt. resoluut terugleggen niet, uitleggen waarom niet, boos worden niet. nu hebben we ook de klink omhoog gegooid. maar hij is lang dus wrs zal ie er wel bijkunnen. maar wie weet. vond een haakje of slotje wel zielig idee. mn man zei dat als er brand uitbreekt ofzo moet je snel en makkelijk de deur open kunnen mk. die drommel van mij kan gewoon traphekjes open mk. fijn joh…ik hoop dat deze periode weer voorbij gaat…

x Floss

Leuk he, zo’n groot bed!!!

Hier is de klink echt een uitkomst. Anna ligt heerlijk rustig te slapen en af en toe kletst ze nog even lakker in haar bedje. Eigenlijk als vanouds.

Een slot op de deur zou ik nooit doen. Daar word ikzelf erg onrustig van. En dan slaap ik ook niet lekker.

Heeft je zoontje een slaapzak aan? Dan kan ook wel eens helpen. En de klink omhoog is een uitkomst. Ik zou het gewoon proberen en als het niet lukt kun je iets anders proberen. Misschien moet hij voor een tijdje weer terug in het ledikantje en als hij een grote jongen is, mag hij weer in het grote bed slapen???!