ja dat is hier dus ook zo michelle
en nu wordt ie waarschijnlijk om 5 uur wakker (rond die koers in ieder geval) dus dan kan ik hem wel bij wijze van om half 6 zn hap geven maar dan is ie veel eerder moe dan 8 uur…met als gevolg dat hij dus EERDER dan 8 uur in bed ligt…half 8 is dan nog niet zo erg maar half 7/7 uur is weer te vroeg…dan is ie s’nachts weer eerder wakker.
kijk als die laatste fles nou gwoon om 8 uur is dan kan ik m tot dan wel bezig houden en dan te bedje, maar dat red ie echt nog niet ineens 1 uur en 'n kwartier eerder die fles en dan de nacht ook nog is helemaal…moet het rustig aan opbouwen dat hij langer slaapt met als gevolg dat we nu dus het hele ritme s’avonds kwijt zijn.
Groente
Lastig hoor inge, zeker met die werklui. Kan je niet even op de dag naar iemand toe wat ik al vroeg??
Enne ja Michelle, zo moeder zo dochter ik ben ook zo’n slaapkop.
Enne morgan eet wel zalm dames. (even on topic weer)
Groetjes,
Michèle

Nou ik hou ook van slapen Michèle hahahaha
En ook hier viel de zalm in de smaak 3 kwart potje op
Groetjes Michelle
nee dat zou dan een volle maand worden en zolang kan ik echt niet zonder hem, mn ouders wonen niet in de buurt en mijn vrienden werken overdag
achja even doorbijten helaas
Kun je wel zeggen Michèle hahahha. Mijn dochter zei al tegen hem jij krijgt iets wat ik zelfs niet krijg hahahahahaha.
Das balen Inge dan duurt een maand lang hoor pffffff
Groetjes Michelle
Misschien ‘went’ ie eraan??? En ja hem meteen een maand uit logeren sturen is ook weer wat lang ja.
Groetjes,
Michèle

net te horen gekregen dat het project verkort is naar 2 weken maar wel langer en meer herrie in die tijd.
dat is nog is prettig wakker worden (NOT!!)
maargoed rico heeft netjes van 9 tot 7 geslapen dus dat is echt goed, ja hij was 10 minuutjes eerder wakker maar viel weer in slaap en mama ook (10 minuten doen wonderen haha)
en toen wilde we weer in ons bedje kruipen maar 5 min laten toen we eigenlijk al half sliepen kwam de verwoestende dreun hamer en boor weer herrie maken…helaaaaaaas.
gisteren heeft rico een vegetarisch gerecht gehad, hij had het binnen 5 a 7 minuten op, echt super weer.
wisten jullie trouwens al dat rico sudocreme met daarover vaseline met nog wat erin op zn billetjes moet? nouja hopelijk werkt het.
ze komen zo hier de boel aflakken en daarna gelukkig geen vreemde meer in ons huis (waren er gisteren minimaal 7, en dat loopt ongevraagt maar in en uit nar de slaapkamer)
zin in het weekend lekker uitslapen en zaterdag kaartavondje.
jullie goeie nacht gehad??
hmzzzzzzz wat is een goede nacht hahahaha. Dylano begon te spoken toen wij om half 11aar bed gingen. heeft ie met tussenpozes volgehouden tot kwart voor 1 was weer aan het snotteren leek wel een varkentje. Had natuurlijkkkkkkk geen zoutoplossing staan dus de heb ik vannacht om 10 over half 1 nog staan maken voor als ie tegen een uur of 3 nog wakker zou worden want dan ishet wel afgekoeld. Maar vanaf kwart voor 1 heeft hij doorgeslapen tot half 7 toen moest mijn dochter eruit. Maar mannetje is opgestaan die heeft de late dienst en zelf om 8 uur maar je slaapt niet meer hahahaha lang leve een flat
Groetjes Michelle
hahaha, ja echt he, ben blij als we in een normaal huis gaan wonen.
hopelijk vandaag wat meer rust voor ukkie zo erg als gisteren kan het echt niet worden.
en wat zijn jullie plannen vandaag?
ik ga het huis poetsen, met heeeel veel plezier
Pff echt niet fijn Inge al die herrie. Voor jou vervelend om in die herrie te zitten, maar voor Rico natuurlijk nog erger want die begrijpt er niets van. En ik kan me voorstellen dat hij daardoor toch slechter slaapt. En je kan moeilijk bij ieder slaapje buiten met hem gaan wandelen.
Sterkte in ieder geval en ik hoop dat het snel weer rustig is.
Groetjes,
Sandra
Hier zijn we gister om 21.00 naar bed gekropen, op de een of andere manier waren we beiden op. Om 2 uur had morgen even zoiets van waar is me speen. Teon ze hem had kreeg ze hem alleen niet goed in haar mond (ondersteboven) dus mamma even geholpen. Om half 5 was pappa wakker en ging eruit. Dat mag dus niet meer van mij want Morgan kreeg een hoestbui en nog 1 en nog 1 en toen ging ze zingen, twee katten met elkaar op de vuist en 1 besloot graafmachinist te gaan spelen in de kattenbak… Toen ik opstond was alles (behalve pappa) alweer in slaap en mamma pissed off…
Was blij dat ik zo vroeg was gaan slapen en dat Morgan lekker doorslaapt enne ik nog 1 dagje werken moet en dan lekker lang weekend heb
Groetjes,
Michèle

oke…ik probeer het beeldend voor me te zien
fijn dat ze in ieder geval door heeft geslapen,
het valt me op dat rico eigelijk geen speen meer nodig heeft s’nachts, ik hoef er niet 1x uit, echt fijn moet ik zeggen…misschien mijmert hij wel wat s’nachts maar ik wordt er niet wakker van dus het zal wel meevallen…over mijmeren gesproken maarre ik ga poetsen rico valt misschien zo wel in slaap.
Ik hoop het voor je. Enne het is ook niet elke nacht hoor Inge, Soms slaapt ze ook zonder en soms wil ze hem ineens terug. Ik vind het prima op deze manier.
Groetjes,
Michèle

Ik lig hier helemaal in een deuk Michèle, ik zie het helemaal voor hahahaha. Voor jou minder leuk maar wij hebben leuke verhaaltjes
Groetjes Michelle
ha ha ha ach daar doen we het toch voor… al hoop ik dat iedereen morgen lekker doorslaapt tot 05.30 want op donderdag en maandag werkt pappa niet of laat dus dan is het ‘uitslapen’
Groetjes,
Michèle

Ik ben hier al half dood als ik om 6.30 me bed uit moet pfffffffff, jij met je 5.30. petje af hoor
Groetjes Michelle
ja dat is het toch ook geloof mij maar als rico dadelijk weer gaat springen dat het weer tutje voor tutje na is…ja ook s’nachts
whoeeeeeeeeeehoeeeeeeeeeee rico heeft t heeeeeeeeeeeele friso potje lasagne MET stukkies opgegeten net wel paar x beetje kokke maar had wat water in zn flesje erbij staan trotssss!!