nou rico vond van niet wendy (mama van wel trouwens haha)
hij hield van zo dun en weinig mogelijk.
maar nu eet ie alsof hij een beer is die een maand niet heeft gegeten
Groente
Morgan bunkert ook al vanaf dag 1 de potjes helemaal leeg. Ze heeft even wat minder gegeten, maar we kwamen er achter dat ze te moe was. Nu we dat weten en er rekening mee houden gaat alles weer naar binnen.
Groetjes,
Michèle

Pfffff 6+ groente wat een dikke zooi hahahaha. Maar Dylano deed braaf zijn mond open en vond het volgens mij ook wel lekker. Maar op een gegeven moment hield hij het in zijn mond en slikte het niet door. Dus ik wachten en even later kwam alles er met een boog uit . Nu was hij heel de middag al jengelig zeg trouwens maar gerust huilerig want hij wou niet slapen was doodmoe etc. Ik heb dat bord braaf weggezet. Denk dat het niet goed viel ofzo. want toen hij het eruit had gegooid was het big smile. heeft misschien heel de middag al wat dwars gezeten. Morgen nieuwe poging
Groetjes Michelle
haha ja het is natuurlijk niet grappig dat hij moest spugen maar je vertelde het zo grappig, lig hier echti n een deuk, ik zie helemaal dat gezichtje voor me zovan: oops! BLEEEEEEEEEEH.
rico doet dat ook wel is op die manier.
vandaag heeft hij zn potje niet opgegeten, 3kwart van het hele potje dus het is tenminste iets.
hij zat CONSTANT door zijn ogen te wrijven terwijl hij net een half uur wakker was… Michele…morgan was toch ook moe en at daarom toen toch ook niet dr potjes leeg? dat was dus eerst ook het geval bij rico en toen ging het goed…maar nu vandaag dus even niet meer. misschien vond ie het ook niet lekker. was varkensvlees met veldgroenten geloof ik…
hij was al een paar dagen heel erg aan het dreinen. en ging constant richting zn oor met zn handje alsof ie pijn had.
ik moest vandaag zoiezo terug naar de HA vanwege die uitslag dus zei dat ook gelijk en hij zei van: je moet grijpen niet altijd serieus nemen:S
ik zo: wat is dat nou weer voor onzin, hij heeft al een maand op en af verhoging oke zn tandje is dan wel door maar goed.
hij keek dus even maar zn oor was toch schoon.
waarom trekt ie dan elke keer aan hetzelfde oor? of “grijpt” ernaar? ik zou het niet weten misschien omdat ie zn oor ontdekt heeft ofzo
maargoed… hij is dus lekker dreinerig vandaag.
Lach me maar uit hahahaha.
Dylano zit ook geregeld aan zijn oor te frunniken en dan vooral als hij moe is. Dus misschien gewoon moeheid?
Groetjes Michelle
ja dat dacht ik ook, dokter zei dat baby’s die tandjes krijgen het ook geregeld KUNNEN doen…tja en hij heeft er 1 en die 2e zal wel opvolgen dan.
maar wat moet ik dan doen als hij zo moe is, hij is s’avonds constant erg moe, en ik kan m moeilijk meteen na het wakker worden zn slab aandoen en voeren
overdag is zn ritme toch echt niet verkeerd, hij slaapt genoeg…
jaja ook voor mama is dit erg vermoeiend.
ik was zo trots dat ie eindelijk zn potjes op at.
nouja…ze hebben natuurlijk ook niet elke dag even veel honger, ik kijk wel hoe het morgen gaat.
morgen is het weer wat dunner voer. nog effe geen friso met stukjes…daar wacht ik dan nog een paar dagen mee
Dat van die tandjes kan wel kloppen want Dylano heeft het niet meer gedaan sinds zijn 2 tandjes er zijn en nu begint hij weer en de arts van het cb zei al tegen me de bovenste 2 zullen er ook zo zijn want ze zijn al helemaal gezakt. Hoe stom klinkt dat hahahaha.
Hier morgen ook weer met frisse moed aan nieuw 6+ potje hahahaha
Groetjes Michelle
Morgan grijpt en trekt ook altijd aan haar oor als ze moe is Inge en ja ze at niks toen ze zo moe was. Ze eet nu weer alles op. Soms wel met mokken maar het gaat er wel in.
Groetjes,
Michèle

ja daarom en ik weet niet hoe ik zijn schema het beste kan aanpassen nu, zodat hij wel zijn avond eten op eet.
ze zijn nu hier in de flat ramen aan het vervangen en het is een herrie niet normaal dus rico was al om 8 uur wakker na zn 1ste fles van 7 uur.
half 10 maar fruit gegeven en ik heb hem nu (10 uur) maar in bed gelegd want hij ging aan zn oor trekken en had rode ogen…echt kaa uu tee!! want nu is heel zn ritme naar de maan voor vandaag… dan moet ik hem over een uur weer wakker maken voor zijn fles en ja ik probeer dus even een nieuw schema te zoeken maar kom er echt niet uit!!
zn laatste fles krijgt ie vanavond om 9 uur…iemand een idee? heb al wat dingen geprobeerd maar het werkte niet echt
<a href=“http://lilypie.com”>[img]http://lilypie.com/pic/090402/NWxp.jpg" alt=“Lilypie Eerste Verjaardag Pic” width=“100” height=“80” border=“0” />[img]http://m1.lilypie.com/IkcKp2.png" alt=“Lilypie Eerste Verjaardag Ticker” border=“0” /></a>
Gewijzigd door - isa-schatje-isa op 07 Apr 2009 09:57:01
hij ligt gewoon nu pas in bed NA zijn voeding van 7 uur…echt erg, en ze zijn nu bij ons in de slaapkamer aan het zagen boren timmeren etc etc…en ja flat he, betonnen muren, dat dreunt als een gek door de hele flat. nouja hopelijk wil hij nu slapen vind het echt zielig hij schrikt zijn eigen elke keer een ongeluk.
net even met m naar buiten geweest dat ie effe rust had, even pot sudocreme gehaald en daaroverheen moet ik een of ander soort vaseline met nog wat erin eroverheen smeren, zn tere huidje is helemaal schraal dus hopelijk werkt dit wel
Zijn ze daar alleen vandaag mee bezig?? Misschien dat je rico anders even bij iemand brengen kan dan ie rust heeft??? Want dit lijkt me ook niks voor dat mannetje.
En je schema. Ja dat zal vandaag wel niet kloppen vergeet niet hoe moeier hij is hoe minder hij eet. Dus best kans op bal vanacht helaas. Hoop het niet voor je.
Groetjes,
Michèle

nee dit project duurt 1 maand
en aangezien hij zoiezo al moe is s’avonds moet ik wel dat schema aanpassen…
jij een ideetje voor een schema’tje?
7 uur fles 165cc
10 uur fruit half potje
11uur/half 12 fles 165 cc
3 uur fles 100cc
6 uur avond eten heel potje(zo nu en dan) + yoghurt
9 uur papfles 210cc
Hoe laat beginnen ze en hoe laat stoppen ze?? Want misschien dat ie dan slapen kan in iedergeval. En als ie eindelijk slaapt zou ik een beetje spelen en schuiven met zijn eettijden.
Groetjes,
Michèle

Heeft hij daar genoeg aa nInge dan heb ik een klein vreetzakje hahaha
7.00 uur fles 180 +6 scheppen
9.00 sinds vandaag heel potje 6+ fruit
11.00 fles 180 +6 scheppen
13.00 halve liga gemengd met diksap
15.00 fles 180 +6 scheppen
1715. Groente was heel potje 4+ nu vanavond 6+
19.15 Pap fles 210 +7 scheppen en 4 nutrix Al blijft daar de laatste dagen 30 van staan
En dan is ie nog maar 50 gram aangekomen in 2 weken hahahaha maar in de 6 weken daarvoor 1400 gram dus was goed volgens cb
Groetjes Michelle
hmm ja ik heb daar genoeg aan ofja rico dus.
maarre…
aangezien hij zijn avond eten NORMAAL om half 7 krijgt en laatste fles om 9 uur…
hij is zeg maar tegen half 6 / half 7 wakker, en is dan al super moe…het ritme zou beter vallen als zijn laatste fles om 8 uur was…maar dat is dus nog niet zo vanavond 9 uur proberen…
maarja ik wil gewoon een betere indeling want hij is s’avonds dus te moe om te eten terwijl hij normaal overdag voldoende slaapt:S
Morgan slaapt meestal van 8.00 tot 9.00 en dan van 11.00 tot 14.00 gister zelfs 15.00 en dan als ze maar tot 14.00 heeft geslapen nog van 16.00 tot 17.30 ongeveer. Alleen als ze dus echt lang geslapen heeft in de middag slaapt ze pas om 19.30 weer.
Groetjes,
Michèle

Geef jij Morgan een klap met een rubberen hamer ofzo Michèle hahahaha. Das lekker dat ze zoveel slaapt.
Dylano van 9-11 en van 1300 tot als ik geluk heb 15.00 uur en dan pas weer om 19.15. Maar ken het verhaal van Inge te moe om te eten bij het warm eten en tijdens de laatste fles iedere keer in slaap vallen. Maar hoef hem in de tussentijd echt niet meer in bed te leggen das 1 grote krijspartij dan
Groetjes Michelle