ff nog een vraagje, hij heeft net weer overgegeven
kan dat door de yoghurt komen??
Groente
Ha ha ha ja dat kan, of heb je tijdens het juigen ook met hem geschud want dan kan dat ook een oorzaak zijn
Groetjes,
Michèle

nee dat heb ik niet haha,
maar evengoed trots hoor
maarre op de 1 of andere manier is er een pamper in rico’s wasmandje gekomen, en mama had vandaag een keer zo alles in het machine gegooit, met als gevolg een ontplofte pamper…believe me…dat geeft een ZOOOOOOI!!!
Ha ha ha sorry ik pis nu even in mijn broek van het lachen… Hoe krijg je dat nou voor elkaar…
Groetjes,
Michèle

Ik lig hier helemaal in een deukkkkkkk hahahhahahahaha. Dat is zeker een zooi
Was het niet een poepluier dan is het nog een grotere zooi lolllllllllll
Groetjes Michelle
Ik ga het nog 1 keer uitleggen HYDROFIELE luiers kun je wassen. PAMPERS mag je weggooien…
Groetjes,
Michèle

hahahahahaha ik weet het haha echt erg he!
nee geen poepluier was gewoon een schone die op het dresoir liggen in een mandje en die waarschijnlijk door rico’s getrap in de wasmand was gevallen weet ik veel, haha echt erg, nee we zijn erg lang bezig geweest met kleding uitkloppen enz enz enz…
want al die gelei bolletjes zaten vast geplakt
Morgan haar wasmand staat ook naast de commode, ik kijk zo wel eerst 2 x voordat ik der was erin gooi
Groetjes,
Michèle

haha, nee ik kijk niet altijd ertussen hoor, vooral niet als ik het ontzettend druk heb en mijn verstrooide hersentjes in gang zijn
Ik kan me er wel wat bij voorstellen hoor Inge… Even snel snel en prop prop en dan kan je dat inderdaad over het hoofd zien… maar eh absorberen ze wel een beetje??
Groetjes,
Michèle

hahaha ja het was die nachtpamper en die woog net zo zwaar als ehh… een vol pak yoghurt toch wel maar dan zou die een paar dagen dezelfde luier moeten dragen met als gevolg een ontplofte
HAHAHAH

quote:
nee dat heb ik niet haha, maar evengoed trots hoormaarre op de 1 of andere manier is er een pamper in rico's wasmandje gekomen, en mama had vandaag een keer zo alles in het machine gegooit, met als gevolg een ontplofte pamper..believe me..dat geeft een ZOOOOOOI!!!!!!!!!
<a href=“http://lilypie.com”>[img]http://lilypie.com/pic/090402/NWxp.jpg" alt=“Lilypie Eerste Verjaardag Pic” width=“100” height=“80” border=“0” />[img]http://m1.lilypie.com/IkcKp2.png" alt=“Lilypie Eerste Verjaardag Ticker” border=“0” /></a>
Inge ik deed het ijna in mijn broek toen ik het las,hoe krijge dat voor mekaar meis hahahahah
groetjes angelique
Meiden zou ik jullienog eens wat vertellen
een aantal jaartjes geleden waas het zo warm in de zmer,weet niet meer wie van de kids bij oma in badje ging was nog zo klein kon al lopen oma badje klaargemaakt gaat ie met luier en al in het badje
heb me bescheurd zo wat nemen die pa,pers veel vovht op kind ko amper lopen had net en haqngzak onder zijn benen hangen hahhahahahahahahah
Ha ha ha arm schaap ik zie het al helemaal voor me. Maar ze absorberen dus wel heel goed
Groetjes,
Michèle

ja echt wel,ik zei nog doe die luier maar af maar dat wilde hij niet ik vermoed dat het kevin is geweest hahahahahahahah
schoonmoeder lag dubbel die zei nog laat maar gaan later zakte de luier van zijn bilen af die absorberen wel erg goed die luiers
hahahahhahaha als ik er over begin krijg ik weer de slappe lach