Groente

haha ik hou van tonijn en niet van zalm…
oh wat jij bedoeld is dat bio toevallig?
want ik heb m nergens tussen zien staan…

Lilypie Eerste Verjaardag PicLilypie Eerste Verjaardag Ticker

Nee hoor geen bio. Hij is ook blauw en ik heb hem bij de etos gezien en bij de appie ook.

Groetjes,

Michèle

okee…ja hier hebben ze zoals je weet niet erg veel
behalve in de + daar is het assortiment "redelijk"
heb net nog gekeken maar hier hebben ze dat dus niet…helaas

Ja kan hem je moeilijk even aangooien. Maar ik denk dat ik de tagliatella van Friso maar ga proberen vanavond.

morgan is trouwens net wakker geworden en was aan het gillen, dus ik naar haar kamertje en zeg mamma komt je zo halen. Nu ligt ze weer met doek te knuffelen en volgens mij als ik haar niet ga halen slaapt ze zo weer… Ha ha ha 18.00 moet ze er toch uit, maar ik laat haar maar heel even. Als ze zo nog wakker is gaat ze maar eten. Ach ze rust zo ook uit. Ze heeft wel al een heel dik uur geslapen weer. Maar ze gaat nu momenten krijgen dat ze minder slaapt. Al zou je verwachte na 2 weken weer zwemmen dat ze op zou zijn.

Groetjes,

Michèle

De 6+ met zalm van olvarit is hier een groot succes! We geven hem nu nog af en toe, gewoon voor de lekker. Terwijl het eigenlijk niet meer ‘mag’. Haha.

Groetjes!

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

Heeft 8+ geen vis dan Mriek.

Enne vandaag een paar stukjes brood aan Morgan gegeven maar het is iets waar ze duidelijk aan moet wennen. Ze duwt het weer naar buiten met haar tong of ze gaat luitkeels zitten proesten… Dus langzaam opbouwen. Ach ik kan me herinneren dat ik hier ooit half in paniek vroeg of Morgan ooit koud fruit zou eten en dat is ook goed gekomen

Groetjes,

Michèle

Precies, ook het brood eten gaat helemaal goed komen Morgan kennende…

Olvarit heeft wel vis met 8+, maar je raadt het al: visrisotto! Haha, geen succes hier. En iets met tonijn ook nog niet, maar dat komt misschien nog. Die visrisotto meurt inderdaad ontzettend, daar beginnen we gewoon niet meer aan.

Groetjes!

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

heey

hier gaan de stukjes potjes om het zo maar even te zeggen haha
er wel goed in eerste keer niet maar gaat nu super eerste keer tufte die de stukjes eruit hihih

groetjes wendy

Lilypie 1st Birthday Ticker

Nou ja ik ga eerst wel het brood proberen. Ze eet de 6+ potjes zonder stukjes goed, maar laat haar eerst haar wurgreflex wat weg werken dan komt de rest ook wel goed

Groetjes,

Michèle

Die was hier van het ene op het andere moment verdwenen. Eerst kokhalste 'ie gelijk als er een hapje met stukjes in z’n mond kwam, en ineens niet meer. Hij eet het nu met smaak weg, heel typisch. Net terwijl ik dacht dat het nooit goed zou komen…haha.

Groetjes!

[img]http://b1.lilypie.com/N2wWp1.png" alt=“Lilypie Eerste Verjaardag Ticker” border=“0” />

Ha ha ha ja ze doen ons elke keer weer verbazen he Mriek. Daarom maar ik me er ook niet druk om. Ik zei vrijdag op het kdv dat ze deze week brood mochten geven. Oh zegt ze dat kan nog een duren voor ze het goed eet hoor. Ja zei ik al dat weet ik maar als we niet starten eet ze het nooit en zij dwingen haar ook tot niks. Zij warmde zelfs haar fruit ook op. Maar het is ook op het kdv geweest dat ze voor het eerst koud fruit at. Ha ha ha eigenlijk doet ze alles daar voor het eerst. Omrollen, vooruit tijgeren (hooewel ik nog steeds denk dat dat laatste een ongelukje was ) koud fruit eten dus wie weet met het brood

Groetjes,

Michèle

haha zo duiden we allemaal op dingen dat we denken: dat komt nooit meer goed…of : dat lukt toch nooit!
en dan weten ze ons telkens weer te verrassen.
weet je nog dat rico totaal geen dikker voedsel at? alleen die dunne toelie zeg maar…en nu eet ie met gemak een 6+ potje dikvoer met aardappel andijvie en rundvlees b.v.
en zo met alles eigelijk. ook het probleem met het niet doorslapen…het uitbakeren…enz enz enz

De kids doen nooit wat wij denken hahahaha. Maar Dylano krijgt nu ’ smiddags maar halve liga meer en dan is ie iets vroeger voor zijn fles en nu al 2 dagen ff afkloppen zonder mopperen zijn groente 4+ op en is er ook niet terug uitgekomen. Hij zat misschien wel te vol. Of wat ik eerder denk te kort op elkaar.
Zo dacht ik ook die gaat niet slapen want vandaag zijn ledikantje naar beneden gezet want meneertje gooide zijn benen op de rand dus ff voorzijn voordat hij eruit kukelt, slaapt ie gewoon. Nog wel tenminste hahhahaha.
Maar mennn wat is dat diep bukken kost me rug hahahaha

Groetjes Michelle

Lilypie Kids birthday PicLilypie Kids birthday Ticker

wij hadden rico’s bedje een tijdje terug ook omlaag gezet, hij begon ineens gek te doen daar, en ik had zoiets van: oh oh zet maar omlaag.
maar toen bleek het nog niet nodig te zijn dus ging het weer omhoog haha muts dat ik ben…maargoed
nu staat ie nog omhoog en binnenkort moet ie omlaag, want hij rolt om en is aan het leren om te zitten en soms zit hij zelfs bijna.
toch beetje freaky om dan het bedje nog hoog te hebben…alhoewel hij altijd netjes blijft liggen…ondanks zn omhoog banjer momentjes

Bij morgan staat ie nu een week omlaag. Ze heeft een nachtlampje op haar camera en die was ineens aan (!) en ook keek ze mij een beetje te dichtbij in de lens Ze begon zich ineens op te richten.

En ja het is echt bukken. Ik ben blij dat Morgna een grote meisjesbed heeft als we aan een tweede zouden beginnen want ik zou haar nooit in of uit bed krijgen anders. En kusje geven als ze ligt in ook een ramp, ik ben maar een ukkie van 1.60 dus ik moet nog uitkijken dat ik er niet in kukkel.

Groetjes,

Michèle

Ik kan er ook niet bij om een kus te geven hahahaha. maauhhhhhh michèle ik zie het al helemaal voor me dat jij er in kukelt, kijk je wel uit dat je niet op Morgan valt

Groetjes Michelle

quote:
Ja maar hij wordt dinsdag al 6 maanden Michèle hahaha begin wel met halve potjes heeft ie nog minder als nu lolllllll

Groetjes Michelle

Hier was het ook drama de eerste maanden en dat was dus met die 4+ potjes. Toen Jurian 6 maanden was ben ik gelijk over gegaan op die potjes en dan zit er dus ook vlees en aardappels oid in het potje en niet alleen groente én Jurian at zo heel potje leeg! Dus er is hoop dat die kleine dat ook gaat doen… sla die 4+ potjes maar over … hij is toch (bijna) 6 maanden!

Vandaag 6+ fruit gegeven gister en eergister ook maar toen iedere keer een halve vandaag dacht ik ik kijk wel wat je er van opeet van een 6+ maar dat was geen probleem hahahaha. Mama zelf was er op een gegeven moment mee gestopt omdat ik toch bang was dat het in 1 keer teveel zou zijn hahahaha. Zat nog klein laagje in. Maar hoop dat ie nu wat langer slaapt daarop want dan is de fles ook later want mag weer midden in zijn middagslaap naar het bureau dus alles maar wat proberen te verschuiven.

Groetjes Michelle

Hij mag het potje leeg eten hoor … als hij dat op kan… dus lekker laten smullen ervan!

Irri he… ik plan het altijd voor zijn slaapjes… meestal smorgens ben ik de eerste die mag komen… en anders vraag ik om een andere dag. Ik ga voor geen goud tijdens zijn slaapjes daar naartoe… dan moeten ze maar iets anders plannen…

de 6maanden potjes zijn ook elkkerder dan de 4maanden

groetjes wendy

Lilypie 1st Birthday Ticker