Groente of fruit?

Morgan komt steeds sneller voor haar flessen. Ze had hem om 11 uur gehad en ze wilde hem daarna om 14.00 eigenlijk al hebben. Kon het rekken naar 15.00 maar langer niet. Ze drinkt op de dag 800 cc nu, de laatste fles waar ik haar zelf voor laat komen gaat op tot 180cc maar meestal is ze met 160cc al weer vertrokken. Ook ‘moest’ ze ineens om 5.30 eten in plaats van 6 uur of iets later.

Dus ik zit er hard over na te denken om toch maar met 4 maanden te beginnen met bijvoeding. Opstarten dus daarvan. Ze wordt 3 januari 4 maanden, kan ik dan al meteen beginnen??? En zo ja waarmee? Ik hoor van het cb groente, want dan hebben ze minder last van de darmen en als ze aan het zoete fruit gewend zouden zijn dan zou groente minder goed gaan. Of zeggen jullie toch eerst fruit. En kan ik al alles zelf maken wat ze hebben mogen of toch eerst potjes voor 4 maanden kopen??? En waar mag ik dan mee beginnen. Echt ik ben nog een leek op dit punt hoor. En dan weet ik niet eens of ze het lekker gaat vinden en wat mogen ze allemaal nog meer met 4 maanden???

Groetjes,

Michèle

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

Hi,

wij zijn begonnen met groente. (ook op advies van het cb) Als eerste dan een soort groente zeg maar. wij zijn begonnen met worteltjes, (Maar dat kan ook brocoli zijn of boontjes enz.) Die vinden de meeste wel lekker. of je met een potje of zelf maken begint, ligt aan jezelf. Wat jezelf fijner vindt, het kan in ieder geval allebei.

Wij zijn ook zo rond de vier maanden begonnen, ze groeide toen niet zo hard en het bureau adviseerde toen bijvoeding omdat daar calorien in zitten. De eerste paar keren vond ze het helemaal niks. Maar het is ook ineens heel anders natuurlijk, de structuur van de voeding maar ook het lepeltje zijn ze niet gewend. Wel grappig om te zien die gezichten die ze trekken.
Maar je zal zien ineens gaat het wel en zitten ze lekker te smullen.

succes in ieder geval!