Morgan komt steeds sneller voor haar flessen. Ze had hem om 11 uur gehad en ze wilde hem daarna om 14.00 eigenlijk al hebben. Kon het rekken naar 15.00 maar langer niet. Ze drinkt op de dag 800 cc nu, de laatste fles waar ik haar zelf voor laat komen gaat op tot 180cc maar meestal is ze met 160cc al weer vertrokken. Ook ‘moest’ ze ineens om 5.30 eten in plaats van 6 uur of iets later.
Dus ik zit er hard over na te denken om toch maar met 4 maanden te beginnen met bijvoeding. Opstarten dus daarvan. Ze wordt 3 januari 4 maanden, kan ik dan al meteen beginnen??? En zo ja waarmee? Ik hoor van het cb groente, want dan hebben ze minder last van de darmen en als ze aan het zoete fruit gewend zouden zijn dan zou groente minder goed gaan. Of zeggen jullie toch eerst fruit. En kan ik al alles zelf maken wat ze hebben mogen of toch eerst potjes voor 4 maanden kopen??? En waar mag ik dan mee beginnen. Echt ik ben nog een leek op dit punt hoor. En dan weet ik niet eens of ze het lekker gaat vinden en wat mogen ze allemaal nog meer met 4 maanden???
Groetjes,
Michèle