Nee dat ging erom als ik zelf groente ging maken en het in plastic bakjes doe mini boy. Die vierkante platte bakjes passen niet in de flessenwarmer en dan kun je het in de fles doen.
Groetjes,
Michèle
Nee dat ging erom als ik zelf groente ging maken en het in plastic bakjes doe mini boy. Die vierkante platte bakjes passen niet in de flessenwarmer en dan kun je het in de fles doen.
Groetjes,
Michèle
De eerste groentehapjes zijn inderdaad gewoon alleen groente mini-boy. Vanaf zes maanden komt daar rijst, aardappeltjes, etc. bij. Nu dus alleen saai om te wennen…
Dus vanaf 6 maanden mogen ze ook aardappels en rijst. En pasta?? En vanaf wanneer mogen ze vlees??? Dus vanaf wanneer eten ze volwaardig met de pot mee zeg maar???
Groetjes,
Michèle
In de potjes vanaf zes maanden zit naast de groente aardappeltjes, rijst en pasta. Volkorenproducten mogen ze pas vanaf acht maanden ofzo volgens mij, daar zitten dacht ik gluten in en daar kunnen ze allergisch op reageren. Dus de pasta door de zes-maandenpotjes zal wel geen volkoren zijn denk ik. Ook vlees; rundvlees, ham, kip, kalkoen, etc. Erik eet nu ook de potjes met vis (zalm is een succes) en zelfs vegetarisch. Hij is nog niet kieskeurig zeg maar…
Met de pot mee-eten is ongeveer vanaf 1 jaar heb ik begrepen. Soms iets eerder, soms iets later.
Groetjes!
Ja dat van dat brood en zo wist ik ivm de gluten. Maar goed zover zijn we nog niet. Eerst volgende week zaterdag maar eens 4 maanden worden en dan gaan we aan een potje en als de darmen het goed vinden en mevrouw vind het lekker ga ik zelf worteltjes en zo koken. OF ik nou voor ons kook of voor haar er wat bij dat maakt niet uit. Even in de blender, daarna invriezen en klaar is klara…
Groetjes,
Michèle
Heel goed van je! Ik ben liever lui dan moe, dus leve de potjes…en heb ook geen blender. Waarschijnlijk goedkoper om er eentje aan te schaffen dan telkens potjes te kopen, maar ach…
Ben ik erg?
Eh ja denk dat je op den duur goedkoper uit bent. Want zeker als erik volwaardig alles mag eten denk ik. Ik heb er al een dus dat scheelt al zijn ze niet zo duur meer tegenwoordig.
En nee hoor je bent niet erg. Weet alleen wel dat potjes laffer smaken dan echt eten zeg maar.
Groetjes,
Michèle
Zo duur zijn ze niet enne ik weet niet wanneer je jarig bent, maar het zijn atijd mooie kadootjes op het lijstje Voor de kerst of sint vragen ben je een beetje laat (of heel vroeg) mee
Groetjes,
Michèle
Haha, da’s een goeie Michele!
Maarre, ik ben in mei jarig dus dan kan ik het inderdaad vragen. Erik is dan alleen al 11 maanden, dus zal dan zo’n beetje met de pot mee-eten. Of ik 'm dan nog nodig heb is de vraag. Ach, kan ik lekker smoothies maken ofzo…
Ja eh misschien vervroegd. Of pappa vraagt hem voor zijn verjaardag. Enne ik drink niet maar Margerita’s kunnen ook zeggen ze
Groetjes,
Michèle
Da’s balen, ik drink ook niet…daar hebben we dus niets aan…
Papa is in augustus jarig, dus dan eet Erik toch echt al wel alles met ons mee…haha.
Nou ja, ik denk dat we moeten constateren dat die blender er gewoon niet gaat komen. Cadeautjes eerder krijgen dan op je verjaardag brengt ongeluk zeggen ze en dat willen we natuurlijk niet…haha.
Da’s waar. Is de volgende op het lijstje!
Eerst nog maar weer even sparen, hebben net die kinderstoel van Stokke gekocht met alles erop en eraan. Goede investering dat zeker, maar errug aan de prijs. Zwak uitgedrukt…
Groetjes!
Hmm ken ik niet, wat moet ik me daarbij voorstellen??? Ik krijg er nog 1 van mijn schoonmoeder, maar nu heeft Morgan daar nog niks aan.
Groetjes,
Michèle
Google maar even: kinderstoel Stokke. Komt erop neer dat het uiteindelijk een gewone stoel wordt, dus zeker een investering is.
Dus ff googelen en dan weet je alles!
Zal ik zo doen. Wie wil mijn kind even lenen trouwens… het is hier weer sprongentijd…
Oh ja die heb ik wel eens gezien, ze zijn flink aan de prijs inderdaad. Ik krijg de mijne nog van mijn schoonmoeder. Maar niet zo een
Groetjes,
Michèle
Zielig, veel sterkte met het overleven van weer zo’n leuke sprong. Breng maar hier hoor! Moet je wel naar Drenthe tuffen…
Ha ha ha ik zet haar wel op de trein met een briefje in haar hand Nee geintje we slaan ons er wel doorheen. Voorlopig ligt ze alweer vanaf half vijf te slapen en ze had van 12 tot drie ook al geslapen. Echt die kou hakt er goed in bij die kleintjes.
Groetjes,
Michèle
Fijn hoor! Hier hakt de kou helemaal nergens in (hooguit kloofjes in m’n handen, maar daar heb je zo weinig aan). Erik ligt er nu ook in, ben benieuwd of vannacht weer een kletsnacht wordt. Let’s hope not!