Groente en Pap?

michele lust ze het niet koud ?

kan ook wel lekker zijn maar potjes niet in de koelkast alleen als het geopend is desnoods voor die tijd eruit halen

Heb ik ook lieke, maar dan list ze het dus niet. Ze trekt een heel vies gezicht en ze vertikt het haar mond open te doen. Van de week de peer verwarmd en het ging er zo in.

Groetjes,

Michèle

Wel grappig ach wat maakt het uit, als ze het maar binnen krijgt toch

al is het warm of koud

fruit koud vind hij heerlijk (of koud niet … maar kamertemp) maar het overige drinken (diksap/water/thee) moet allemaal erg warm… dacht dat ik dalijk van die warme flessen af zou zijn… haha we gaan hem gewoon foppen en elke keer kouder maken…

Lilypie Eerste Verjaardag PicLilypie Eerste Verjaardag Ticker

Ja zo ga ik het bij morgan ook maar doen, kan toch niet alles warm blijven geven toch??

Groetjes,

Michèle

Eens zal ze er idd aan moeten wennen dat niet alles warm is wat ze eet. Dus ik zou haar niet te veel verwennen, door het altijd warm te geven

Groetjes,
Sandra

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

Nee weet ik Sandra, maar het nu allemaal zo ie zo nog nieuw dus ik laat het maar even zo. Ze krijgt ineens allemaal smaken en zo die ze niet kent dus beetje bij beetje gaan we naar koud toewerken. Maar voor nu heb ik zoiets laat maar even zo.

Groetjes,

Michèle

FEEST FEEST FEEST… Jurian heeft zijn potje groente op… half potje van 6 maanden!!

Papa kreeg (daar moet het weekend voor zijn) ineens een helder idee… hij zei we moeten hem denk foppen… de groente in hetzelfde bakje als het verse fruit (want dat eet hij wel) en ja hoor … meneer deed spontaan mond open… en dat bleef hij doen tot het op was… kreeg als toetje gelijk maar yoghurt … (3 hapjes) hij vond het heerlijk!

Ik ben zooooooo blij… wie weet komt het nog goed!

Geweldig mini-boy. nu inderdaad maar hopen dat hij de goede weg ingeslagen is. Maar de eerste stap is gezet.

Groetjes,

Michèle

goed idee mini boy hhaha geweldig voor jullie dat het werkte :smiley:

groetjes wendy

Lilypie 1st Birthday Ticker

Wat fijn mini-boy! Zijn ze toch niet zo slim als wij soms denken…haha.

Groetjes!

Nou het is echt een heel feest nu met eten… wat eerst een strijd was (en mama tranen koste) is het nu met veel plezier en erg gezellig aan tafel… Hij kreeg eerste dag dat hij goed zijn mond open deed half potje 6 maanden. Maar gister gelijk een hele en… ook deze ging naar binnen!! Toen maar geen toetje meer gedaan

Zal het nu echt door het bordje komen? Vanmorgen pap van het bordje en dat ging wel goed!

mini-boy geweldig kan door het bordje komen

Dat ze al zo snel iets zo fijn vinden he.

Groetjes,

Michèle

hier vandaag met gemak half fruit potje naar binnen happen en boos worden omdat mamma niet snel genoeg ging voelme nu bijna schuldig dat ik zo lang gewacht heb is veel leuker Zo heh mini boy

groetjes wendy

Wat super mini-boy dat het ineens zo goed gaat.

En Wendy ook fijn dat het bij jou goedgegaan is met het fruit.

Groetjes,
Sandra

dank je sandra :smiley:

groetjes wendy

Hier wordt ook flink gesmakt en gesmikkeld, alleen dat warme… nou ja komt ze ook wel weer vanaf.

Groetjes,

Michèle

vast wel hoor als het goed warm weer word hahaa

groetjes wendy

Ja laten we het hopen want nu kan ik niet eens een potje fruit of zo meenemen en onderweg geven.

Groetjes,

Michèle