Grappige/ondeugende streken van onze boefjes

@Mriek: hahaha ik moest echt zo hard lachen ik kwam amper bij…
je weet dat ik nogal beeldend kan denken dus ik zie het ook echt gebeuren, en jullie gezichten dan haha… soms doen ze idd iets en dan heb je zoiets van: gebeurde dat nou echt?
dat je idd amper wat kunt zeggen omdat je eigenlijk hard moet lachen.

Rico kan nu dus bij de deurklinken. vanochtend gebeurde dit;
ik was in een kastje achter de bank aan het rommelen, en ik weet honderd procent zeker dat ik de deur dicht had gedaan omdat de hond in de hal zat en ik rico daar niet bij laat als de hond schijnzwanger is geweest… enfin…
ik kom op den duur overeind, rico weg, deur wagenwijd open.
ik schrok me lam, ik overal gaan zoeken zijn kamer, keuken hal, onze slaapkamer, NERGENS. ik kreeg echt een hartverzakking, ik roepen Rico!! hij niet reageren. ik kon wel janken! ik was mn kindje kwijt!
kom ik de badkamer op, had rico de inhoud van de wasmand in het bad gegooid, wasmachine aangezet terwijl er niks in zat, en zelf in de lege wasmand gaan zitten!
ik was echt extreem opgelucht!
schrok me rot dacht echt van: waar is hij nou!!!
hij keek me ook aan van: maak je niet druk mens! 5 minuten later was ik pas bekomen van de schrik en toen stond ik daar als een klein kind te lachen.
Rico vond dat ook best grappig trouwens.
je kunt dus wel stellen dat hij heel erg ondernemend is geworden

Oh hier gaan de deurklinken inderdaad ook al open al lijkt ze er weinig interesse in te hebben gelukkig, maar we doen wel de bovenste haak op de tuindeur als die dicht is nu

Groetjes,

Michèle

ja sinds vandaag staan ze dus omhoog
maar goed hier moet het wel voor je het weet kukelt hij het balkon af 4 hoog… lijkt me niet echt handig om dan de klinken omlaag te laten ook al zou hij het niet zo heel boeiend vinden.
hij vind het dan wel erg interesant, maar nu kan hij er helemaal niet meer bij dus laat hij het toch ineens links liggen

Inge, ik weet idd hoe je kan denken. Je hebt waarschijnlijk precies voor je gezien hoe wij hebben gereageerd… Maar dan schrik je echt zeg, als Rico ineens weg is. Gelukkig was er niets ergs gebeurd.

Groetjes,
M

Lilypie Derde Ticker

haha ja dat is dan wel weer leuk aan het voor je zien. Rainbow kan dat ook dus ik ben gelukkig niet de enigste die zo maf is

Neee joh niks ergs, dat kan hier ook niet gebeuren we wonen gelijkvloers, en sinds rico kan lopen ligt er niks over de vloer waar hij bij kan, maar goed ik had de badkamerdeur dicht moeten doen die vergeet ik altijd.
maar jeetje snel dat hij was! zolang was ik nou ook weer niet bezig, ik dacht: wat is het stil… soms zit hij wel in een hoekje te spelen dan maar nu zat hij niet in een hoekje maar in de wasmand
vind hij geweldig om daar in te zitten… don’t ask me why

Lekker beschut, lekker veilig. Ofzo. En wat dit soort dingen betreft is het echt fijner om gelijkvloers te wonen, een stuk overzichtelijker.

Groetjes,
M

Lilypie Derde Ticker

ja dat is zo, alleen zijn we wel opzoek naar een normale woning die 3 verdiepingen heeft (incl zolder dan he)
gewoon omdat je dan een tuin hebt, en het is toch wat prettiger wonen vind ik zelf… alleen dan kopen we wel goede stevige traphekjes, want bij opa en oma kan hij ook nooit van de trap afblijven.

Inge een tip voor de balkondeur, heb ik nl zelf ook, doe er een traphekje voor dan kun je de deur ook gewoon openzetten van de zomer en hoef e hem niet de hele tijd in de gaten te houden. Verder heb ik kippengaas gespannen voor de hekken van het balkon.

Liefs Michelle

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

ja dankjwel michelle! een traphekje hebben we zoiezo nodig, kippengaas pas ik pas toe als het ernaar uitziet dat we hier nog de hele zomer wonen hoop toch dat we eerder een woning toegewezen krijgen

trouwens, kun je een traphekje ook aan de deur bevestigen? of is dat universeel zeg maar…

<a href=“http://lilypie.com”>[img]http://lilypie.com/pic/100613/zL2b.jpg" alt=“Lilypie Tweede Pic” width=“100” height=“80” border=“0” />[img]http://m2.lilypie.com/dDvRp2.png" alt=“Lilypie Tweede Ticker” border=“0” /></a>

Gewijzigd door - MamavanRico op 12 Jun 2010 21:28:20

Zit bij mij in het kozijn van de deur. Het hekje kan alleen niet dicht (bij ons dan) als de deur dicht is.

Liefs Michelle

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

ooh ja dan wordt het al helemaal niks, ze hebben de kozijnen vervangen voor kunststof… mag niks ingeboord worden tenzij er een plankje opgeslagen wordt met hele fijne dunne spijkertjes, maar om dat nu nog allemaal te doen… wat ik al zei ik hoop dat we hier snel weg zijn.
heb behoefte aan een gewone woning

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker

Ik heb gisteren weer een boevenstreek meegemaakt. Wij hebben een grote schaal vol potpourri op de salontafel staan. Eva vindt het leuk om daar mee te spelen en ik vind het ook niet zo erg, omdat ze er alleen een beetje aan voelt enzo, of ze legt wat stukjes op een bordje. Maar gisteren kwam ik de kamer in, was alles ONTPLOFT! Ze had echt de hele schaal, zeker een zak van 500 gram potpourri zit daarin, leeg gegooid op de grond, in het vloerkleed, bij de TV, bij de bank. Het lag o-ve-ral! En dan nog blij kijken, zo van: ik heb dit goed gedaan!

Groetjes Rainbow, trotse mama

hahaha, idd zovan: mam vind je het niet prachtig???
hahaha
maar zeg is eerlijk rainbow, als het jouw huis niet was he, en het was een kunstwerk, zou je het dan mooi vinden?

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker

Ha ha ha ben ik blij dat ik een kind heb dat niet tegen rotzooi kan. Die zou accuut alles op gaan ruimen

Groetjes,

Michèle

Hahaha, het wás eigenlijk best mooi. Het kleurde heel mooi bij het kleed en het zag er bijna herfst-achtig uit. Maar toch! Wat een t.r.ng-bende! Normaal ruimt Eva ook goed op. Ze komt dan aan met een veger en blik en dan gaat ze alles wegvegen. Maar deze keer NIET. Ze vond haar troep zelf te mooi denk ik!

Maar Inge, wat vond jij van de tekening van Rico op de muur?

Ha ha ha ach zo heeft morgan nu ook geprobeerd of morgan binnen kan stoepkrijten en die kreeg meteen van twee kanten nee naar buiten te horen

Groetjes,

Michèle

heerlijk toch al die streken, ik kan er meestal wel om lachen.
Ik heb me zaterdag kapot gelachen om Rens. Ik was met hem de stad in want hij moest nog nieuwe regenlaarsjes hebben voor op de camping straks. IK zag hele leuke blauwe en wilde ze bij hem aandoen. Hij schopte ze direct weg en keek ontzettend kwaad. Hij bleef bleren en ik snapte niet waar hij z’n eigen druk over maakte. Zet ik hem uit de buggy, rent hij naar een stel rode laarsjes en pakt die beet met een gezicht van durf ze eens af te pakken. Hij weet nu al heel goed wat hij wel en niet mooi vind. Uiteindelijk de rode maar gekocht(ik vond die blauwe veel leuker maar goed) en nu wil hij dus geen schoenen aan maar alleen maar z’n regenlaarzen. Lekker gezicht met dat stralende zonnetje.

groetjes Ramona

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Ha ha ha ach ramona zo loopt morgan nog steeds met der muts op

Groetjes,

Michèle

En Eva wilde laatst haar dikke hertenjas aan, een WINTERJAS! Wel lachen dat Rens nu al zo goed weet wat hij wel en niet mooi vindt!

Dus Rens is gelukkig niet de enige met een vreemde voorkeur haha.

groetjes Ramona

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers