Ladies, wat is een SUBWOOFER? Nooit van gehoord? ![]()
Eva helpt ook altijd mee met boodschappen uitladen. Makkelijk, want zo onthoudt die haai precies waar alle lekkere dingen liggen! Regelmatig pikt ze dus ook iets lekkers uit de kast, waarna ze het heel stil op gaat eten. Laatst pakte ze een pak rijst. Ik zag het, maar dacht er niet zo over na. Toen werd het heel stil weer, dus ik ging kijken. Stond ze bij de bank, had ze het HELE pak rijst over de bank gegooid! AAAA! Overal lagen korrels, ook tussen de kussens. Ik: ‘Eva!’ En ze stond te lachen, zo van: ‘Leuk he?’ Ik kon niet boos worden, ik had haar gewoon niet met dat pak aan de haal moeten laten gaan. Toen hebben we samen alle rijst van de bank gehaald en gestofzuigd.
Aan de wasmachine zit ze regelmatig. Wil ze helpen met inladen. Prima. Maar laatst bleek ze de knop van 30 naar 60 graden gedraaid te hebben en waren heel veel t-shirts gekrompen! Dat was minder, want één van mijn lievelingsjurkjes zat erin. Ik dacht al: ‘Wat is het bil-kort opeens?’ Dat kwam dus door Eef!
Ook smeert ze zichzelf heel vaak in met Sudocrem. Laatst zei ze: ‘Kaik?’ en toen was ze zowat spierwit van de troep! Ze vond het zelf erg mooi. Heeft ze ook van mij, haar wangetjes incremen. Ik doe altijd creme op haar wangetjes en dat wilde ze nu ook met Sudocrem proberen. Maar die smeert niet zo lekker uit dan gezichtjescreme!
Groetjes Rainbow, trotse mama