Grappige/ondeugende streken van onze boefjes

Heey dames!

Dit leek me een leuk topic, omdat ik om sommige dingen heel hard moet lachen(en het soms ook wel een beetje stout is, maar ok).
Kunnen we allemaal lachen!

Seth had pas ook weer iets:
Hij was lekker aan het spelen met zijn duplo en papa was wat aan het opruimen en doen. Hoort hij ineens: pok, pok…
Dus hij sprint naar Seth… Had Seth zijn duplo in de droger gedaan, deurtje dicht en aangezet… Ontzettend stout, en niet goed voor de droger, maar ik moest er achteraf wel hard om lachen!
Hoe verzint hij het

Liefs, Anne

Lilypie Second Birthday tickers

Pok pok in de droger haha die is echt leuk!!

Jesse had laatst bedacht dat hij Teletubbies wilde kijken, maar dit mocht niet van mij. Toen ik aan het koken was werd het opeens erg stil in de woonkamer. Toen ik ging kijken had hij zelf de Teletubbies gepakt en de dvdspeler open gedaan en was bezig om de dvd erin te doen! Echt zo stout. Heb natuurlijk wel even uitgelegd dat dat niet mag

Liefs

Hahahahaha!! Dat doet Noah gelukkig niet…

Alhoewel hij wel een keer de wasmachine aan heeft gezet, terwijl de slang niet in de de afvoer zat dus regelrecht de keuken in liep…
Chris mij roepen “Mellll je hebt de wasmachine aangezet maar niet de slang verwisseld”… terwijl ik er niet eens aangezeten hebt… Bleek Noah ook gedaan te hebben!

Liefs, Melanie, (mama van Noah)

ja leuk topic!

leuk om te lezen hoe ondeugend ze soms zijn!

Rico vind zichzelf een hele picasso… dus heeft hij vorige week met oranje kleurpotloot op de witte muren getekend.
hij kwam me heel trots halen en klapte in zijn handjes… ik moest er eigenlijk wel om lachen… zolang wonen we hier niet meer
maargoed als we een woning toegewezen krijgen krijgt hij wel een krijt bord zodat hij daar zijn kunsten kan maken

Nora heeft laatst haar handtasje (jaja…) in het gat van de subwoofer gepropt. Was ook niet handig, wel grappig. Heb ik ook maar uitgelegd dat de subwoofer dan weer geen speelgoed is, al zit er wel een heel leuk gat in!

Ook was ik laatst met koken zo op zoek naar de kroepoek, terwijl ik wist dat we die dag nog het hadden gekocht. Nora helpt altijd mee met uitpakken, vindt ze geweldig en had de kroepoek dus in de koelkast gedaan! Maar das niet echt kattekwaad, ze probeerde te helpen!

Ze zien ons bezig metd e wasmachine of de droger en denken HEE, dat kan ik ook! Dan blijkt inderdaad wel eens dat ze het ook echt kunnen, lachen toch!! Zolang ze er niet in gaan zitten!

Leuk topic, kan volgens mij nog duizend verhalen vertellen!

liefs

haha dat heeft rico ook gedaan alleen dan met duplo
we waren zoveel blokjes kwijt… en op den duur dat ding aangezet nou je raad het al. rommel bonk bonk Rijco dat ding open maken, helemaal vol met blokjes… dus DAAR waren ze

Morgan was laatst zichzelf aan het behelpen bij oma. Ze hadden boodschappen gedaan en mijn schoonmoeder was ze in de keuken aan het opruimen. Ineens was het wel heel stil. Morgan was op een stoel geklommen en zo op de eettafel en had zichzelf bediend uit de fruitschaal en zat lekker op tafel een appel te eten terwijl ze op der gemak auto’s aan het kijken was.

Wasmachine en droger kan ze niet zo bij dus dat scheelt.

Groetjes,

Michèle

Ja soms hebben ze streken, en dan zijn ze zo sout, maar dan kun je het lachen gewoon niet inhouden!!! hahahahahaha

Bo laatst ook hoor, ik was samen met hem op zijn kamertje, om de was op te bergen. Ik was daar dus mee bezig en Bo was aan het spelen, maar op een gegeven moment dacht ik, he ik hoor niks meer, hoe kan dat nou? En ik kijk, en ik kijk nog eens, en toen bleek dat Bo zich had bedacht dat hij mama wilde helpen om alles op te bergen in de kast (hij heeft een kast en een ladenkast, en ik was bij de ladenkast), en hij had de luier emmer gepakt, en alle vieze luiers (de poep luiers lagen uiteraard boven op!!!) netjes op te bergen in zijn kast!!! hahahahahaha, ik moest echt lachen, kon er niks aan doen, hoe smerig en goor het ook was!!! Ik heb hem wel netjes uitgelegd, dat hoe lief het ook is dat hij mama wil helpen, de luiers toch echt in de emmer moeten!! hahahahahaha, en Bo maar kijken, en je zag hem denken, maar mama , het is nu toch netjes???
hahahahahahahahahaha

liefs woezel

Leuk om te lezen Echte streken heeft Dylano nog niet uitgehaald, hij klimt alleen zelf overal in

Liefs Michelle

Lilypie Kids Birthday tickers

@Woezel: ohh hahahaha wat is Bo ook een boefje! roken de kleren weer lekker
goede wasverzachter hahaha!

Haha, ik moet inderdaad heel hard lachen om die verhalen van iedereen!!
Schitterend, hoe lekker ontdeugend ze soms kunnen zijn.

@Michèle: Seth had laatst ook zoiets! Papa had een lekker broodje voor zichzelf gekocht, en toen hij even bezig was zat Seth boven op de tafel het broodje op te eten

Liefs, Anne

Ha ha ha ja als ze iets willen hebben

Groetjes,

Michèle

hier ook eentje die overal bovenop klimt! Laatst stond hij bovenop de eettafel en een par dagen terug was hij bij mijn schoonouders op de (keuken)trap, van 7 treden geklommen, hij stond op het bovenste plateau zeg maar en dan met een brede grijns zo van, leuk toch dat ik dit doe!
Oh ja, ook wel grappig om te vertellen, laatst hadden papa en mama even samen een gezellig moment, wij dachten gauw even naar boven, die kleine is lekker buiten aan het spelen…vergeet het maar, hij was zelf (nog geen hekje voor de trap) de trap op geklommen en stond ineens aan het voeteind bij ons bed )

Lfs

@Michele: rico is ook zo maf met eten.
zit ik een broodje te eten, let ik even niet op en hangt mijn arm op mijn been zeg maar, kijk ik daarna naar mn broodje omdat ik voel dat eraan getrokken wordt: rico die een hapje komt stelen

@ Inge, ja de kleren roken heerlijk AHUM!!! hahahahahahahahahaha Tis echt een boef!!

Bo is ook een klim aap, veel meer dan zijn neefjes. Bij klimt overal op als hij de kans krijgt, ook op tafel, en zelfs op het aanrecht!! Dan duwt hij een eetstoel naar de keuken, en zet deze tegen het aanrecht. Op die manier heeft hij een leuke opstap!! Persoonlijk vind ik dat best slim bedacht, asl je na gaat dat wij dit nooit hebben voor gedaan!!!
En Bo vind het ook leuk om achter het stuur van de auto te zitten!! Alleen meneer heeft nu al door waar de auto sleutel moet , dus als hij er achter zitten (bij ons op schoot, met de motor uit uiteraard) dan doet hij de sleutel er in, of liever gezegd, hij probeert!! Straks hebben we een joy rider van 1,5 jaar hier in huis!!!

liefs woezel

Als Noah om een snoepje vraagt krijgt ie dat niet altijd, maar daar heeft hij wat op verzonnen… hij legt al zn snoepjes in de subwoofer zodat ie voor de volgende keer weer wat heeft…

Liefs, Melanie, (mama van Noah)

@Woezel: haha als je ooit wat wasverzachter over hebt hoor ik het wel

Rico heeft net een lieve streek uitgehaald.
hij had zijn sticker vel gevonden (2 stuks) van winnie the pooh, 1 ervan zitten ook vol glitters en de andere zijn gewoon mat zeg maar.
en had hij alle stickers ergens opgeplakt
en omdat ik het zo mooi vond kreeg ik knuffels en zoenen van hem! vervolgens ging hij in een verhuisdoos zitten zovan: mag ik ook mee als we gaan verhuizen?! (duurt nog wel effe hoor)
heb er foto’s van gemaakt!

Ladies, wat is een SUBWOOFER? Nooit van gehoord?

Eva helpt ook altijd mee met boodschappen uitladen. Makkelijk, want zo onthoudt die haai precies waar alle lekkere dingen liggen! Regelmatig pikt ze dus ook iets lekkers uit de kast, waarna ze het heel stil op gaat eten. Laatst pakte ze een pak rijst. Ik zag het, maar dacht er niet zo over na. Toen werd het heel stil weer, dus ik ging kijken. Stond ze bij de bank, had ze het HELE pak rijst over de bank gegooid! AAAA! Overal lagen korrels, ook tussen de kussens. Ik: ‘Eva!’ En ze stond te lachen, zo van: ‘Leuk he?’ Ik kon niet boos worden, ik had haar gewoon niet met dat pak aan de haal moeten laten gaan. Toen hebben we samen alle rijst van de bank gehaald en gestofzuigd.

Aan de wasmachine zit ze regelmatig. Wil ze helpen met inladen. Prima. Maar laatst bleek ze de knop van 30 naar 60 graden gedraaid te hebben en waren heel veel t-shirts gekrompen! Dat was minder, want één van mijn lievelingsjurkjes zat erin. Ik dacht al: ‘Wat is het bil-kort opeens?’ Dat kwam dus door Eef!

Ook smeert ze zichzelf heel vaak in met Sudocrem. Laatst zei ze: ‘Kaik?’ en toen was ze zowat spierwit van de troep! Ze vond het zelf erg mooi. Heeft ze ook van mij, haar wangetjes incremen. Ik doe altijd creme op haar wangetjes en dat wilde ze nu ook met Sudocrem proberen. Maar die smeert niet zo lekker uit dan gezichtjescreme!

Groetjes Rainbow, trotse mama

idd rainbow dat vraag ik me ook af

zo ben ik ooit eens al mijn lepels kwijtgeraakt had hij ze in een oude waterkoker gestop die dus nooit meer gebruikt werd , pas nadat ik nieuwe had gekocht vond ik ze weer.

en ja kunstwerkjes op de spaanse witte muren heb ik hier ook.

de tijd vliegt voorbij, geniet van elke dag

@ Rainbow Ze heeft beesie om jeeeeeeeee, nu morgan weer zo ver zien te krijgen

Groetjes,

Michèle