Grappige/ondeugende streken van onze boefjes

@Rainbow: weet je niet wat een subwoofer is? haha, sorry…
uhm… hoe leg je dat uit.
even een voorbeeldje; als je een home cinema set koopt voor op de dvdspeler ofzo aan te sluiten, dan zitten daar kleine boxjes bij en een grote, DAT is de subwoofer
en een subwoofer is een luidspreker die speciaal is ontworpen voor het weergeven van lage tot zeer lage tonen. dat is de beste uitleg, ik kon het niet onder woorden brengen dus even wikipedia hulp ingeschakeld
Ik moest erg lachen om eva met de sudocreme; wat zei ze: kaiK?? HAHAHA
zovan: mama kijk!
echt leuk ik hoor het haar al helemaal zeggen, zeker met zo’n hoog overslaande stem toontje?

Haha… die subwoofers vragen er dus gewoon om, dat Nora niet de enige is Dat grote gat in de voorkant…

Als het gaat om dingen van mama nadoen, daar heeft Nora ook een handje van. Als ik mn lenzen in doe, staat Nora ernaast, roept ze mama ooog en gaat vervolgens met 1 vingertje aan de bovenkant van haar wang, onder haar oog staan prikken. (zachtjes hoor). En ze doet alsof ze de plantjes water geeft en tegenwoordig geeft ze iedere avond voor het slapen gaan zelf de poes te eten. Ik geef het bakje dan aan haar en zij zet het op de goeie plek neer. Ze maakt zichzelf graag nuttig! Heel handig!

liefs

Lilypie Second Birthday tickers

Morgan doe 'sm morgens als ze aangekleed wordt eerst der deo op. Ze pakt dan der bus talkpoeder en dan zegt ze pssst pssst en houd hem onder der oksel, en dan onder der andere

Groetjes,

Michèle

Je bent niet de enige hoor Rainbow. Ik had ook nog nooit van een Subwoofer gehoord.

Groetjes,
Sandra

ja misschien komt het omdat papa hier zoveel met muziek doet, en dat het eigenlijk juist logisch is om het niet te weten wat een subwoofer is

@Michele: deo bij Morgan??
doe jij altijd talkpoedero nder dr oksels? of wil ze jouw nadoen?

Nee ze doet alsof Inge omdat ze mij en pappa nadoet en de bus talkpoeder lijkt op een deo bus

Groetjes,

Michèle

ooh zo ja haha oke, ik vroeg me eerst af of je nou talkpoeder op je oksels smeerde of zij dat deed. Blondt

Geeft niet meid

Groetjes,

Michèle

tja het HAD gekund

Erik smeet vanavond tijdens het eten ineens een poffertje door de keuken. Zoef, zo over tafel richting de andere kant van de ruimte. Nou ja! Hij heeft dit echt nog nooit gedaan en we knipperden echt even met onze ogen. We zeiden tegen elkaar: “Gooide Erik net nou écht een poffertje door de keuken?” Helemaal vol ongeloof. En toen we er eenmaal aan wilden dat het gebeurd was, toen moesten we haast proesten van het lachen. Want meneertje was heel onschuldig gewoon verder aan het eten alsof er niets gebeurd was.

Papa was echt aan het proesten en kon niet met uitgestreken gezicht zeggen dat 'ie het niet opnieuw mocht doen. Ik kon me redelijk vermannen en heb hem duidelijk gemaakt dat het niet mocht. “Erik, niet met je eten gooien anders pakt mama het af. Luisteren.” En hij daarna, met het vingertje omhoog en z’n allerbooste blik: “Luisteren, mama.”

Om te gieren!

Groetjes,
M

Lilypie Derde Ticker

Vanavond moest Marijn naar bed en wilde niet bij me komen (hoezo tijdrekken) en ik zei nadat ik hem een paar keer gevraagd had ik tel tot 3 dus ik van 1,2 ,en Marijn zei 3 Ja en blijf dan maar serieus. Heb hem alsnog moeten halen.

@ Mriek WK sjoelen aan de keukentafel dus. Geweldig. Dat vingertje ken ik trouwens als ik nee zeg tegen morgan dan steekt ze der vingertje omhoog en zonder op te kijken zegt ze nee nee nee zwaaiend met der vingertje enne sinds een paar dagen gaat ze als ze boos is ook met der armen over elkaar zitten of staan mokken

Groetjes,

Michèle

Ik lig hier helemaal in een deuk Mriek. oh men ik zie dat poffertje al helemaal vliegen

Liefs Michelle

Lilypie Kids Birthday tickers

@Michèle, sjoelen inderdaad. Maar dan door de lucht. En zo te lezen is Morgan inderdaad een kleine diva. Haha!

@Michelle, wij zagen hem ook! Ik moet er nog om lachen als ik eraan denk.

Groetjes,
M

Lilypie Derde Ticker

Haha, wat een schitterende verhalen

Liefs, Anne

Wat geweldig allemaal om te lezen.

Mara zat van de week met haar korstjes brood te knoeien, dus ik zet haar van tafel zo van "Nou dat ben je gewoon klaar."
Loop naar de keuken om even de kruimelzuiger (DE uitvinding met zon ukkie trouwens) te pakken, loop ik terug…staat Mara daar met mijn boterham met kaas “Mmm…mama kaaaajs” En daar keek ze me een potje ondeugend bij…Tja, hou dan je gezicht maar eens strak.

XxX Mamsje Didi

Ha ha ha Yep diva in de dop hier

En daarom mag morgan pas van tafel als ik ook klaar ben anders heb ik niks te eten

Groetjes,

Michèle

Seth heeft ook weer wat nieuws, regelmatig stopt hij zijn vingers in zijn oren en gaat zingen/roepen: lala jaja laja!! Zo van: ik hoor lekker niet wat jullie zeggen.
Moet dan toch wel mijn lachen in houden, haha!

Liefs, Ane

Dat met de vingers in de oren dat ken ik ook…

Eerder deed Noah dat om zich zelf anders te horen, maar nu vooral om mama NIET te horen…

Liefs, Melanie, (mama van Noah)

Oh nee dat is hier nog niet ondekt maar dat zal ook heus nog wel komen. Overigens is ze super gezellig vandaag. Ze heeft geholpen met de was. We hebben samen boodschappen gedaan en in de tuin brood gegeten. Toen heeft ze nog even met pappa aan de telefoon gekletst, die belt altijd in zijn pauze en nu slaapt ze al bijna 2 uur.

Ik heb stoepkrijt gehaald voor der en daar is ze heel druk mee in de weer geweest ook.

Groetjes,

Michèle