Ik vraag me af of jullie goede voornemens hebben, en of jullie je daar ook aan gaan houden
Ikzelf heb er geen
Liefs Michelle
Ik vraag me af of jullie goede voornemens hebben, en of jullie je daar ook aan gaan houden
Ikzelf heb er geen
Liefs Michelle
Ik doe helemaal niks met goede voornemens. Als ik me iets voorneem om te gaan doen of juist niet meer te doen, dan wacht ik niet tot de jaarwisseling. Dan begin ik daar gewoon meteen mee.
Groetekes, Sje
Ik heb het voornemen om drastisch te gaan afvallen, zoals elk jaar, haha! maar nu ben ik wel heeeel erg overtuigd van mezelf, want mijn pogingen zijn al een paar keer noodgedwongen gestopt vanwege de zwangerschappen.
Ik begin alleen ietsje laten, 2 februari. Ik wil de eerste weken van de kraamtijd nog wel even genieten van beschuiten met muisjes en gebakjes, haha! 1 februari is mijn schoonmoeder jarig, en van haar mocht ik niet op die dag beginnen met lijnen, dus van daar de tweede
Anouk, ga je borstvoeding geven of flesvoeding? Als je borstvoeding gaat geven mag je namelijk niet lijnen he?! Dan komen er verkeerde stoffen in de moedermelk te zitten die slecht zijn voor de kleine mop.
Groetekes, Sje
Nee ik ga flesvoeding geven. Bij Joey heb ik het geprobeerd met borstvoeding, maar dat is helaas niet gelukt. Deze keer heb ik besloten het ook niet te proberen, Aan de ene kant voel ik me daar wel een beetje schuldig over, maar ik heb ook helemaal geen zin meer in ‘‘gedoe’’ aan mijn lijf. En Joey is een grote vent geworden van de nutrilon, dus dat gaat vast goedkomen
Ah, groot gelijk dat je die beslissing zo genomen hebt. Als je er niet achter staat om wat voor reden dan ook, heeft het geen zin om eraan te beginnen want dan komt er geen drup op gang.
Dus ga gerust lijnen na de bevalling!
Groetekes, Sje
Ik heb me voor de 874563920 keer voorgenomen om minder te gaan snoepen! Gisteren dacht ik: ‘De láátste oliebol!’ en dan snoep ik niet meer! Maar ik heb me er vandaag al niet aan gehouden, al heb ik alleen maar een piepklein snoepje op…Morgen probeer ik het opnieuw! Ik moet echt niet zoveel snoepen. Echt dik word ik er niet van gelukkig, maar mijn darmen kunnen te veel vet en suiker niet goed aan - ze raken helemaal verstopt van die troep - en dus zat ik gisteren met flinke buikpijn te kijken! Ik weet echt niet waarom het me nooit lukt terwijl ik het wél graag wil? Ik zou wel een motivatiecoach kunnen gebruiken wat dat betreft, slappe hap!
Groetjes Rainbow, trotse mama
Dan open je een motivatie-topic!
Ik woon ook op een ander forum en daar zijn verschillende steun-topics! Een stoppen-met-roken-topic bijvoorbeeld. Dat heeft echt al een paar mensen van het roken afgeholpen omdat er in dat topic elke dag dat er door die persoon niet gerookt was, complimentjes van de andere leden kwamen! Dat stimuleert enorm om het vol te houden!
Op dat forum is ook een topic om mensen die bang zijn voor de tandarts te stimuleren toch te gaan met de pijnklachten die ze hebben en ook dat topic heeft al goede resultaten opgeleverd!
Groetekes, Sje
Zoals zovelen, wil ik ook graag afvallen en het is ook echt nodig, er moet zo’n 25 kilo af… MINIMAAL!! Ik ben tijdens de periodes dat ik geen medicatie mocht slikken vanwege radio-actief jodium kuren per keer 10 kilo aangekomen en er zit nog 5 kilo aan van de zwangerschap van Lisa… het gaat me zwaar vallen, want ik ben nogal een snoepkont, maar het moet nu echt, want alles gaat me zeer doen en de depressie wordt er zo ook niet beter van… afvallen dus!!
Grtz Von
De geijkte voornemens dus
Ik begin er gewoonweg niet aan, aan die voornemens want daar komt toch niets van terecht
Liefs Michelle
Nou ja afvallen was ik al mee bezig dus die wordt het niet. Nee bij ons wordt het sparen sparen sparen zodat we hopelijk alle doelen in 2010 kunnen verwezelijken.
Groetjes,
Michèle
Ook ik heb weinig voornemens voor het nieuwe jaar, ja… Ik heb me wel voorgenomen om heel goed mijn best tegaan doen op school, en ik hoop dat ik gedurende het komende jaar weer beter in mijn vel kom te zitten.
Liefs, Anne
Ik heb ook geen voornemens. Doe ik nooit aan. Als ik me iets voorneem doe ik het op het moment dat ik het wil en niet omdat er weer een nieuw jaar aan komt.
Groetjes,
Sandra
hey, hier ook geen goede voornemens want daar komt toch niets van in huis, misschien wat vaker mijn zonnebank gebruiken die hier enkel maar in de weg staat
Hi,
Ik doe eigenlijk nooit aan goede voornemens rond de jaarwisseling, maar gewoon wanneer het idee in me opkomt. Als ik het dan uit ga stellen tot een bepaalde datum, werkt het bij mij niet.
Nou is er wel toevallig afgelopen vakantie een voornemen ontstaan, dus je zou het een voornemen voor het nieuwe jaar kunnen noemen.
We hebben twee auto’s en het idee is geboren om er eentje weg te doen. Ik zou graag meer willen fietsen en ons oude autootje kost best wat in onderhoud enzo. Zo’n kerstvakantie staat ie alleen maar stil en de eerste keer dat we ermee gingen rijden, dynamo kapot, weer even 200 euro aftikken. Vond het toch al een tikje decadent om twee autos voor de deur te hebben staan, terwijl ik 7 kilometer van mn werk woon en de route ernaartoe ook mooi is, door een recreatiegebied. Dus: Waarschijnlijk gaat de tweede auto de deur uit en kunnen we én gaan sparen en ben ik weer een tikje gezonder bezig. Hoef geen kilo’s kwijt, maar mn buik mag na de zwangerschap eindelijk wel weer wat strakker. enneh… als het regent gaat mn man met de bus en mag ik de auto, goeie deal toch??
Liefs!
Wij hebben er wel een als gezin, we willen nu eindelijk in 2010 ons stuk land met onze “lodge” helemaal af gaan maken en nog een droom verwezelijken en dat is een dagprogramma beginnen voor 1-5 jarige weeskinderen, waarbij ze kunnen spelen en ook eten krijgen! Ik hoop dat het allemaal gaat lukken!!!