Goede voornemens?

jahaa
ik ga ergens dit jaar stoppen met roken…misschien wel op 31 december 2010

uhm… we waren al bezig om rico af en toe op het potje te zetten gewoon met kleren aan, en laatst ook zonder pamper en hopen dat ie een plasje doet. hij had alleen net geplast dus we zijn hem aan het laten wennen dat er ook nog zoiets bestaat als een potje. hij vind hem erg interesant,
als ie net als mij is is ie met 18 mnd overdag pamper vrij
we willen even checken of hij eraan toe is, hij vind m in ieder geval erg leuk (Schildpad potje)
en zit er graag op dus dat is mooi!
dat is eigenlijk onze goede voornemen, rico nieuwe dingen leren!

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker

Wat een mooi voornemen om een dagprogramma voor weeskinderen op te gaan zetten. Ik hoop dat het jullie gaat lukken.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Tweede Ticker

quote:
Wij hebben er wel een als gezin, we willen nu eindelijk in 2010 ons stuk land met onze "lodge" helemaal af gaan maken en nog een droom verwezelijken en dat is een dagprogramma beginnen voor 1-5 jarige weeskinderen, waarbij ze kunnen spelen en ook eten krijgen! Ik hoop dat het allemaal gaat lukken!!!

Dat is zeker een mooi voornemen. Maar is het dan de bedoeling dat jullie ze alleen op de dag opvangen of ook 's nachts want je zegt weeskinderen, ik neem aan dat deze frummels nergens heen kunnen nu?

Groetjes,

Michèle

hier ook het goede voornemen om drastisch af te vallen! 20 kilo mag er rustig af hoor!
het moet niet te snel gaan want dan zit het er zo weer op.
toen ik gestopt was met roken, vlogen de kilo’s er aan!
dus hier een niet roker met veel teveel kilootjes! ook niet gezond dus vandaar mijn voornemen.
ik let goed op wat ik eet en zondags mag ik van meze;f een beetje snaaien zeg maar…verder flink op de crosstrainer en, als het weer sneeuwvrij is, lekker weer hardlopen.

verder hier ook flink sparen…tis nodig!!!

groetjes!!

karin