Gisteren verschrikkelijk nieuws gehad

Meissie, voel je niet schuldig dat Ikkeben je verder even helemaal niet interesseert want je hebt wel andere dingen aan je hoofd. Alle sterkte maandag. Ik kom op jullie schouder zitten hoor!!! Dikke knuffel.

Groetekes, Sje

Het is helemaal niet erg dat jij hier niet bent op ikkeben
Je hebt hele andere dingen aan je hoofd
Heel veel succes maandag
En je weet ons hier te vinden
dikke knuffff

Groetjes van Heleen mama van Robin en Justin

Natasja heel veel sterkte vandaag in het ziekenhuis!! Ik hoop voor jullie dat het positief nieuws is!!

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

Wat een spannende dag vandaag… we denken aan je!!

Sterkte…

Lilypie Eerste Verjaardag PicLilypie Eerste Verjaardag Ticker

succes vandaag
duim hier voor goed nieuws

groetjes wendy

Lilypie 1st Birthday Ticker

Heel veel sterkte vandaag!

Groetjes,

jantje

Hoop op beter nieuws voor natasja ben benieuwd,ben nog steeds aan het duimen!!!
Ben net nieuw hier maar heb alles gelezen,wat erg maar ik leef met je mee en duim en denk aan je!!
Liefs petra

p.geurts

Ik kan me heel goed voorstellen dat je even niet de behoefte hebt om hier te zijn. Echt belachelijk zoals jullie behandeld worden. Om gek van te worden dat je zo heen en weer geslingerd wordt. We hebben het niet over een griepje ofzo.

Heel veel sterkte!

Groetjes,
Sandra

Hallo moeders,
Nou we hebben eindelijk nieuws:
Dinant heeft een goedaardige tumor dus voorlopig gaan ze er niks aan doen. In de toekomst gaan ze het wel injecteren met een vloeistof, waardoor het moet slinken, maar dat gebeurt op latere termijn. Het drukt wel tegen zijn speekselklier maar niet dat het operatief verwijderd moet worden. Over een half jaar moeten we weer terug, maar mochten we onzeker zijn of het niet vertrouwen mogen we eerder komen. Er is een last van ons af dat wil je niet weten. Het blijft niet leuk en er zit iets wat er niet hoort, maar je wil niet weten hoe gelukkig we nu zijn…!! We hebben onszelf een wii kado gedaan om het te vieren en er wordt weer gelachen hier in huis. De kleine prins doet het super goed. Slaapt lekker van 7 tot 7 en eet zijn groente en fruit heel goed op en de flessen ook natuurlijk. WE zijn zo gelukkig nu. Het heeft ons wel 5 jaar van ons leven gekost, maar dit nieuws maakt ons weer jonger. Bedankt voor jullie medeleven allemaal en zal wat vaker nu op ikkeben zitten.
Gr. Natasja

[/url]

Oh dat is goed nieuws en gelukkig dat dat het is. Ik kan me jullie opluchting heel goed voorstellen. Kijk je nu alleen wel uit dat je geen WII RSI krijgt met al dat getennis en zo

Groetjes,

Michèle

oo natasja,
wat een super nieuws voor jullie!
Ik geloof meteen dat dit een pak van jullie hart is!
Lekker genieten van de kleintjes en jullie Wii natuurlijk

groetjes Gytha

Goed nieuws!! Gelukkig dat het meevalt!

Veel plezier (maar dat zal wel goed komen) met de Wii.

Groetjes Frauk

Lilypie Tweede Ticker

Gelukkig, nu weer onbekommert genieten van de kleine!

Groetjes,

jantje

Jeetje wat een goed nieuws!!!
Wat fijn dat jullie nu weer lekker verder kunnen, zonder al te veel zorgen en weer genieten van elkaar!

Wat een opluchting voor jullie!!! En nu weer uitademen en genieten.

Groetjes!

Wat leuk om te horen dat het weer goed gaat bij jullie thuis. Zo een verhaal laat je wel ff buiten adem…Ben ontzettend blij voor jullie…Dikke kus aan Dinant.

Gr Myra

Wat super zeg, ben echt blij voor jullie.

Ga weer lekker genieten.

Groetjes,
Sandra

hahaha joh, je hebt geen tijd voor ikkeben met een wii in huis whahaha. Wat super zeg !!! Helemaal geweldig zulk nieuws dus nu weer lekker gaan genieten hoor !

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!

Ow wat een super goed nieuws
Echt ben zo blij voor jullie
Dikke knufffff

Groetjes van Heleen mama van Robin en Justin