Gisteren verschrikkelijk nieuws gehad

Hoe is het nu met julliel, Natasja?

Groetekes, Sje

test

[/url]

Hallo moeders,
Bedankt voor de lieve berichtjes doet me goed.
Eigenlijk is alles nog hetzelfde. Het verdriet de onmacht de vragen etc. Dat zal nog zo blijven totdat we een oproep krijgen en antwoorden.
Wel proberen we het dagelijkse leven weer op te pakken door te werken en boodschappen etc te doen. Demi snapt er helemaal niks van waarom wij in tranen zijn en waarom familie en vrienden ineens zoveel komen, dus van het weekend is het hier top drukte geweest en gaan nu proberen hoe moeilijk het ook is om weer door te gaan voor de kleine meid en knul.
Het is en blijft moeilijk, elke minuut van de dag denk je eraan en vooral in de nachten ga je nog meer malen dus de nachten zijn hier ook niet best, maar als dat het ergste is…! We hopen vooral dat we snel een oproep krijgen en antwoorden.
Ik houd jullie op de hoogte.
En nogmaals bedankt.
Liefs Natasja

[/url]

Ja meissie, dit vreet ontzettend energie van je hele gezinnetje. En logisch dat de kleine meid het ook feilloos merkt dat er iets aan de hand is.

Ik duim voor jullie dat jullie snel een oproep krijgen en dat jullie met al je vragen bij een goede arts terecht kunnen.

Ondertussen blijf ik op je schouder zitten hoor! Dikke knuffel!

Groetekes, Sje

Hier ook alle positieve energie jullie kant op, en hoop dat jullie snel weten hoe of wat.

Groetjes,

Michèle

Heel veel sterkte voor jullie en gelukkig heb je twee schouders en kan ik als digitale steun op je andere schouder komen zitten. Jullie staan er in ieder geval niet alleen voor!

weet gewoon niks te zeggen hierop…! Wat moeilijk voor jullie… Knap dat jullie voor de kleintjes willen ‘proberen’ de draad weer op te pakken van het ‘gewone’ leven. Terwijl voor jullie op dit moment het gewone leven stil staat!

Wens jullie veel kracht en sterkte toe…

Lilypie Eerste Verjaardag PicLilypie Eerste Verjaardag Ticker

Meis heef veel sterkte en kracht en we blijven je steunen

Groetjes van Heleen mama van Robin en Justin

ooh dat is echt ontzettend naar!
ik hoop dat ze iets kunnen doen en dat alles goed komt! probeer positief te blijven
dat straal je naar je lieverd uit!

heel veel sterkte en een knuffel van rico en mama

natasja heel veel sterkte en en liefs angelique

jeetje wat een verschrikkelijk nieuws pfffff heb ff geen woorden hiervoor

wil jullie heel veel sterkte wensen

Groetjes Bianca, mamma van Kevin*
Dylan & Kaitlyn

Graag zou ik jullie willen opbeuren met een kaartje. Mag ik die sturen? Kan me voorstellen dat je de gegevens niet op deze site wil plaatsen, maar misschien kun je mij een mail sturen met het adres of een e-mail adres waar ik in ieder geval een e-kaartje kan sturen!

Vanaf deze kant wens ik jullie ook heel veel sterkte en geluk toe.
Heb er geen woorden voor.

Groetjes Jolanda

Hoe is het nu bij jullie, Natasja?

Groetekes, Sje

Ja ik ben ook benieuwd Sje
Hoe gaat het bij jullie al meer dingen duidelijk
Ik hoop het
liefs Heleen

Groetjes van Heleen mama van Robin en Justin

Hoi Natasja,

Was even niet on-line geweest en las net je bericht. Wat moet dat schrikken zijn. Ik snap dat je helemaal ondersteboven bent! We hopen en bidden voor jullie dat het allemaal goed komt.

Heel veel sterkte meid, de komende tijd!

Groetjes,

jantje

Hallo lieve moeders,
Ben weer ff online, maar heb nog niet gekeken hoe het hier allemaal gaat, maar wil jullie wel ff op de hoogte houden van de toestanden hier. Echt heel verhaal.
De vrijdag is bekend daar gaat het hele verhaal over dus ik de maandag na een week wachten het sofia bellen en vragen of er al wat bekend is. Kennen ze hem daar nog niet dus ik naar de secr. van de KA bellen. Krijg ik te horen dat hij daar nog op de stapel ligt om te verwerken. Ik helemaal uit mijn panty natuurlijk, want hij heeft geen snottebel en hoe kan dit gebeuren. Blijkt dat de secr. ziek is en het dus nog niet verwerkt was. De volgende dag zou ze het uitwerken en opsturen. Wordt ik gebeld en krijg te horen dat de brief naar sofia is en opgestuurd. Super ik wacht weer af. AFgelopen week nog steeds niks gehoord dus maandag bellen naar sofia en ja hoor weer niks. Ik weer bellen naar de serc. van de KA en krijg te horen dat hij nog in het postvak ligt, want de KA moest hem nog tekenen. Nou ik dacht dat ik gek werd. Gelukkig had mijn man gebeld want ik had haar door de telefoon heen getrokken. Gelukkig kreeg ik dit pas tegen 17 uur te horen op mijn werk, want weet niet wat ik had gedaan, maar daar schiet je niks mee op, maar toch. De volgende dag ik weer bellen of het nu wel gedaan was en ja hoor ze hadden hem gefaxt en tevens opgestuurd. Dus as maandag om 14.30 kunnen we komen in het sofia en dan zal er meer duidelijkheid komen hopen we.
Ik hou jullie op de hoogte.
Verder heb ik hier niks meer gelezen dus sorry meiden als jullie denken dat ik jullie niet meer interessant vindt omdat ik nergens op reageer, maar ben dus ff met andere dingen bezig geweest.
Liefs Natasja

[/url]

Heel logisch hoor zeker als ze ze reageren op je kind. Ik zou haar ook door die telefoon heen getrokken hebben hoor. Netjes dat je man nog zo rustig gebleven is. Hier nog steeds een kaarsje en positieve gedachten.

Groetjes,

Michèle

Natuurlijk ben je met andere dingen bezig!
Ja leuk die bureaucratie, gek wordt je ervan. Ik hoop dat jullie gauw meer weten. Heel veel sterkte en ook wij duimen onwijs hard voor jullie.

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!

vreselijk zeg om zo van kastje naar de muur gestuurd te worden!
Het gaat tenslotte wel om een baby en niet om een auto!
goed hoor dat je zo reageerde!
Ik denk aan jullie!

Sterkte

groetjes Gytha