Gioia gaat logeren!

Jawel, Gioia gaat morgen logeren, word ze door opa en oma opgehaald. en blijft ze tot zondag. Hondje gaat ook mee, da’s gezellig, en ook bekend.

Vind het helemaal leuk, maar ook wel raar: ze is nog geen nacht weggeweest.
Ik heb altijd met plezier bij mijn opa en oma gelogeerd, dus ik hoop dat ze het leuk vind.

en ik niet heel de tijd de neiging heb om te gaan bellen

mo

haha, ja opa’s en oma’s verwennen hoor.

mijn oma zei altijd, als ik iets vroeg: "wat mag je?"
stonden maar een paar dingen vast: bedtijd, en etenstijd. voor de rest voor ik me zo kan herinneren weinig.

ze gaf zelfs altijd tips voor “slechte daden” bij wie je pijltjes door het zolderraam moest schieten, en dan kwam ze de komplete wehkampgids brengen, zodat er ook voldoende pijltjes voorhanden waren

en bij wie je bramen kon pikken, om jam van te maken. die meneer werd iedere keer weer boos, een keer niet boos, en wij hadden geen jam meer gehoeven

of: je gaat vandaag niet naar het industrie terrein he? want het is een vrije dag, dus er is daar helemaal niemand verder…

allemaal van die dingen die ze zelf niet meer kon maken,

maar van s ochtends vroeg tot bedtijd, had ze alle tijd voor ons.

dus ik hoop dat gioia ook zoveel plezier gaat krijgen.

mo

Ook ik denk dat het wel goed gaat komen.
Met Gioia en haar opa en oma dan.
Hoe het met jou zal gaan weet ik niet
Hahaha, nee hoor. Valt vast mee (ahum).
Ik weet niet precies hoe erg je aan haar “hangt” maar zo’n eerste keer uit logeren is uberhaubt wennen voor jezelf.

Veel plezier Gioia!
En jullie ook Mo en Jacky!

Groetjes, mamma van Stephan

OOOOOOOOOOO succes hoor meis, ikke ben benieuwd. Evianne heeft ook nog nooit ergens anders geslapen. Maar als ik thuis kan gaan bevallen strakjes dan gaat ze naar de buren aleen dat vind ik nu al spannend. Mocht ik naar het ziekenhuis moeten weer, dan komt mijn buuffie hier slapen.

Groetjes Astrid,mamma van Evianne 03-04-2003

Heeeee, ik had dat stukje overgeslagen, waar Mo verteld over hoe het vroeger ging bij haar opa en oma.
Gaaf joh! Hihi, echt leuk!

Ik had ook een superlieve opa en oma (2 paar )
Maar bij de ene opa en oma ging ik regelmatig logeren.
En daar waren wel regels natuurlijk, maarre…we mochten daar weleens spekjes op brood (echte snoep-spekjes dus!! )
Enne…nog wel meer van die dingen.
En ze deden veel leuke dingen met ons, knutselen, eendjes voeren etc. etc.
En met mijn opa ging ik altijd mee achter op de fiets naar de volkstuin.
Super!

Ik herrinner mij ook nog dat ik een jaar of 5 was en daar logeerde. Ik werd wakker en toen stonden ze bij mijn bed en zeiden: “kijk, ons prinsesje wordt wakker”.
Zoooooo lief!
En ik durfde nooit zo goed te gaan slapen 's avonds.
Maar dan ging mijn opa gewoon net doen alsof hij ook naar bed ging.
Hij ging dan naast me in het grote bed liggen en wachtte tot ik sliep.
Daarna ging hij weer naar beneden.
Mijn oma had zware reuma en hij was gewoon superlief voor haar en gewoon…voor iedereen!

Oké, ik stop want over die opa kan ik nog eeuwen doorschrijven
Zo saai voor jullie

Gewijzigd door - Bieb op 13 Jan 2005 21:28:38

heel veel pelzier en het wend hoor,na 3 jaar ben ik pas gewend dat dylan wel eens bij opa en oma slaapt

Kaitlyn.beebiesite.nl

veel plezier

ja hoor Bianca, daar heb ik wat aan ben er na 3 jr pas aan gewend!!

maar het gaat zeker goed komen, twijfel ik niet aan, maar ja: zo stil hier dan, ik denk dat ik een webcam verbinding opzet, kan ik haar af en toe daar voorbij zien struinen

mo

Ik kan er ook niet aan wennen hoor als Lisa gaat logeren. Nu begon ze zelf over logeren bij oma en opa. Nu gaat ze waarschijnlijk eind februari een nachtje als Denn in de nachts zit.
Cas kan (gelukkig) nog niet uit logeren, hij krijgt nog borstvoeding. Ja en dan kan het niet (kan wel maar mag niet van mamma).

Maar veel sterkte Mo en Gioia veel plezier.

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-2004).

haha, dus Cas gaat heeeeeeeeeeeeeel lang borstvoeding krijgen

nou, ze is weg hoor, half uurtje geleden vertrokken
zat helemaal blij in de auto, en keurde mij geen blik meer waardig, autorijden is veel interessanter dan mamma

wat is het stil!!! en geen speelgoed waar je over struikeld, en geen knuffels.

maar ook geen poepluiers natuurlijk

mo

Owwww, wennen joh!
Rustig hè?
Hoe laat is ze morgen weer terug dan?
En wonen opa en oma dichtbij?

Succes en geniet er ook stiekum van hè!

P.S. lees net terug en zie dat ze zondag weer terug komt.
Wow zeg, twee nachtjes dus!

Gewijzigd door - Bieb op 14 Jan 2005 14:14:56

jawel, twee nachtjes.
en ver weg? hmmmmm dik twee uur rijden.

maar ze zijn der, en gioia struint al rond daar. kijken waar ze allemaal aan kan zitten, waar opa en oma niet op hebben gerekend dat ze der al bij kan dus het gaat heel goed.

behalve: een zenuwachtige: Hondje! die ging bibberend de auto in (hij heeft al eens eerder twee weken alleen bij opa en oma gelogeerd) snapt er werkelijk niks van, en heeft gespuugd in de auto (wat ie anders nooit doet) en nu loopt ie tegen mijn vaders been aan, mee door het hele huis.

zal snel wennen, hij komt er vaak genoeg, en is helemaal wilt van mijn vader, maar nu snapt ie der dus helemaal niks meer van. waarom wij der niet bij zijn.

is ook echt schoothondje hoor, plakt erg aan mij. als gioia niet bij me op schoot zit, zit hij er wel.
waar ik ga, gaat hij.
en als ie iets niet snapt, gaat ie bibberen, en krijgt ie smetliezen van de zenuwen. belangrijke zaken als: er staan koekjes op tafel! en ik mag er geen. en: er loopt een meneer door de straat, dat mag niet!
verder is ie wel stoer, blaft tegen de postbode en de glazenwasser.
en kom niet aan gioia: want dan word ie waaks. en gromt ie!

mo
die nou niks beters te doen heeft dan te internetten en andere onzinnige bezigheden

Ik heb er eerlijk gezegd wel bewondering voor hoor!
Voor jou dus

Voor het eerst je kind uit logeren en dan meteen ruim 2 uur verderop en voor 2 nachten (wat ik vanwege de afstand dus wel kan begrijpen hoor!)

Maar heerlijk om te horen dat ze het naar haar zin heeft!

Ik neem aan dat je vanavond weer belt om te vragen of ze lief is gaan slapen?

Nou, succes hoor, met internetten en niks doen

En hoe is het gegaan zo de eerste nacht zonder je kindje?

Ik weet mijn eerste nacht nog wel zonder Lisa, dacht elke keer dat ik ze hoorde. Was heel vroeg wakker, dus van uitslapen kwam ook niets. Ik wilde haar alleen maar op gaan halen.

Sterkte vandaag

Ja ikke ben ook zeer benieuwd hoe jullie nacht zonder jullie schatje verlopen is joh. En natuurlijk hoe het haar vergaan is.

Groetjes Astrid,mamma van Evianne 03-04-2003

Jolanda, dat had ik ook heel erg, die eerste nacht!
Echt elke keer dacht ik dat ik Stephan hoorde

En als ik overdag naar boven liep dan deed ik automatisch vrij stil omdat hij toen overdag nog weleens sliep.
Maar dan kwam ik bij zijn kamer en stond de deur gewoon open natuurlijk.
Dan dacht ik: ow ja, hij is er niet
Hahaha!
Uiteindelijk heb ik zijn slaapkamerdeur maar dichtgelaten, dan viel het niet zo op

Maar Mo, ook ik ben wel erg benieuwd hoe het gegaan is die eerste nacht!
Zowel met Gioia als met jou natuurlijk

goed gegaan!
Gioia was totaal afgedraaid s avonds, had zo druk en lekker gespeeld, en die autorit natuurlijk. dat ze om 8 uur netjes plat ging, en vanmorgen om 8 uur wakker.
toen schrok ze wel effe: van: waar ben ik nou weer, maar met oma mee de kamer in, en toen wist ze het weer.

nu word ze zwaar en zwaar verwend. mijn vader heeft altijd wel “een grote bek”, zo van: en nu zullen we je wel eens effe op gaan voeden, geen geouwehoer, en als je huilt stop ik je in je bed. etc etc.

maarre: voor ie haar gisteren kwam halen heeft ie de cv hoger gezet, want anders is het misschien zo koud voor gioia.
en vanmorgen samen uit: zou het wel warm genoeg zijn, moet ze niet nog dit, moet ze niet nog dat. hij slaat helemaal door

dus ipv welopgevoed krijgen we haar zwaar verwend terug

en zo hoort dat ook, dat is de edele taak van opa’s en oma’s

en hier is het stil! zo raar! ik idd vanmorgen ook gewoon op gioia’s tijd wakker, en ik nog denken, nou, die slaapt door! en toen: eehhhmm, o, ja

en nu loop ik een beetje met mijn ziel onder mijn arm. want anders ben ik zoveel met haar bezig, en dat hoeft nu dus niet.

we zijn de stad ingeweest, kleding gekocht, dat ging nou natuurlijk makkelijker zonder gioia. (is wel duurder trouwens )

maar ook daar: iedere keer van, o ja: je kunt gewoon door, hoeft niet te kijken of zij het nog wel leuk vind, of moe is, of eten moet.

dus ben der nog steeds druk mee bezig

maar vind het ook wel heel leuk, zeker toen ik hoorde dat ze zo lekker geslapen had.

en mijn vader zei van tevoren (ook zo stoer: je gaat niet heel de tijd bellen he?) maar ik krijg de kans niet om te bellen, want of: een foto via msn, of een belletje.
deze bv:

kortom: succes!

maar wat zal ik blij zijn als ze morgen weer terug komt!!!

mo

Hihi leuke foto, zo te zien heeft ze het inderdaad naar haar zin.

Geen twijfel mogelijk: die GENIET!
Leuk joh, dat ze je foto’s sturen enzo
En dat verhaal over “stoere opa” hihi

mooie foto van haar