goed gegaan!
Gioia was totaal afgedraaid s avonds, had zo druk en lekker gespeeld, en die autorit natuurlijk. dat ze om 8 uur netjes plat ging, en vanmorgen om 8 uur wakker.
toen schrok ze wel effe: van: waar ben ik nou weer, maar met oma mee de kamer in, en toen wist ze het weer.
nu word ze zwaar en zwaar verwend. mijn vader heeft altijd wel “een grote bek”, zo van: en nu zullen we je wel eens effe op gaan voeden, geen geouwehoer, en als je huilt stop ik je in je bed. etc etc.
maarre: voor ie haar gisteren kwam halen heeft ie de cv hoger gezet, want anders is het misschien zo koud voor gioia.
en vanmorgen samen uit: zou het wel warm genoeg zijn, moet ze niet nog dit, moet ze niet nog dat. hij slaat helemaal door ![]()
dus ipv welopgevoed krijgen we haar zwaar verwend terug ![]()
en zo hoort dat ook, dat is de edele taak van opa’s en oma’s ![]()
en hier is het stil! zo raar! ik idd vanmorgen ook gewoon op gioia’s tijd wakker, en ik nog denken, nou, die slaapt door! en toen: eehhhmm, o, ja ![]()
en nu loop ik een beetje met mijn ziel onder mijn arm. want anders ben ik zoveel met haar bezig, en dat hoeft nu dus niet.
we zijn de stad ingeweest, kleding gekocht, dat ging nou natuurlijk makkelijker zonder gioia. (is wel duurder trouwens
)
maar ook daar: iedere keer van, o ja: je kunt gewoon door, hoeft niet te kijken of zij het nog wel leuk vind, of moe is, of eten moet.
dus ben der nog steeds druk mee bezig ![]()
maar vind het ook wel heel leuk, zeker toen ik hoorde dat ze zo lekker geslapen had.
en mijn vader zei van tevoren (ook zo stoer: je gaat niet heel de tijd bellen he?) maar ik krijg de kans niet om te bellen, want of: een foto via msn, of een belletje.
deze bv:

kortom: succes!
maar wat zal ik blij zijn als ze morgen weer terug komt!!!
mo