Gioia gaat logeren!

vanmiddag komt ze thuis!!

fijn hoor, weer lekker mijn meissie thuis

maar wel heel leuk dat het zo goed is gegaan. kon je wel vanuit gaan, maar toch, moeders…

dus dit gaat vast herhaald worden, daar had mijn vader het tenminste gister al over maar voorlopig effe niet.

toen begon zijn bravoure al weer boven te komen: die meid luisterd voor geen meter, wil heel de tijd wandelen, maakt enorm veel troep etc etc etc. volgende keer wil ik wel dat ze zich weet te gedragen, meer op die manier ging het nu

mo

Mo?
Hoe is het gegaan gisteren?
Heb je je meisje weer “terug”
En hoe reageerde ze toen ze jullie weer zag na 2 dagen?

Ben super benieuwd hoor!

Groetjes, mamma van Stephan

helemaal platgeknuffeld lag ze om 7 uur al in bed. helemaal moe, maar voldaan.

ze heeft het super gehad. opa en oma ook.
dus wat dat betrefd voor herhaling vatbaar, maar nu nog effe niet hoor! veel te blij dat ze hier weer rondstruint!

die grote glimlach die op haar gezicht kwam toen ze ons zag was dan ook heerlijk
en ze was meteen weer helemaal thuis.

en nu vonden opa en oma het zo stil thuis

mo

haha, hondje ligt voor pampes heel de dag in zijn mand. helemaal afgedraaid is ie.

heeft ie altijd hoor, avondje mee uit op visite ofzo, dan is ie de volgende dag zijn mand niet uit te krijgen.

dus die slaapt lekker bij, en morgen zal ie er wel weer helemaal zijn.

af en toe is het net een oud wijf maar wat wil je: hij is ook al 5

hij heeft ook gelijk “stressliezen” hij vind het fantastisch om uit te gaan, wil altijd mee, maar vind het dus ook spannend. en dan heeft ie stressliezen, helemaal rood uitgeslagen, dus daar gaan de babycremetjes weer op, en dan is het met een weekje weer over.

hebben na zo’n weekend aan hondje meer werk als aan gioia

ach ja: het is een raar hondje

mo

Je hondje is net een echt mens!!!

Waar babycreme allemaal niet goed voor is, gebruik het ook zelf wel eens.

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-2004).

nou, idd: af en toe denk ik: je ben net een peuter!
hangen aan “mamma”, structuur onderbroken: stress, jalours, weten dat van “opa en oma” andere dingen mogen, andere regels gelden.

toen gioia net geboren was, lag ik er helemaal uit. hij kwam mooi niet meer bij me zitten: echt zo van: jij heb die meid in huis gehaald, en ik weet nog zo net niet of ik dat wel leuk vind. langzaam zocht ie daarna weer contact met me, en is inmiddels gek met gioia.

toen ik mijn vriend leerde kennen: tussen ons in zitten op de bank, niet met hem uit willen, plassen in zijn huis, geen eten aannemen van hem, etc etc. daar heeft ie wel een jaar over gedaan, toen "kon jacky er mee door " nu is ie helemaal overstag, en is het ook zijn beste vriend.

maar als ik hem dan af en toe bezig zie! is zijn mand schoongemaakt: ligt zijn kussen niet naar zijn zin, dat haalt ie er dan uit, om het zelf goed te leggen. zijn speelgoed ligt ook op zijn manier in zijn mand

heel portret is het.

mo

haha, goed zeg. Die heeft 't echt naar haar zin gehad. Tsja, het is altijd moeilijker voor mama’s dan voor de kids. Maar volgens mij worden ze hier alleen maar makkelijker en minder eenkennig van. Gewoon lekker doen.Kunnen jullie lekker van je rust genieten!

Groetjes van Sandra, mama van Nils (14 maart 2001)