Lief dat jullie aan mij dachten, maar gelukkig zijn wij het niet.
Vanavond was er hier in de wijk een bijeenkomst en daar ben ik niet geweest. Maar via via hoorde we dat daar is aangegeven dat er meerdere bewijzen zijn dat het om brandstichting gaat. DNA moet nog uitwijzen wie de slachtoffers zijn, maar men gaat er vanuit dat het de 5 bewoners zijn. Ik ken de bewoners niet persoonlijk, maar weet wel wie het zijn en zie ze vaak genoeg lopen. Moet telkens aan die kinderen denken, de jongste heette ook Daan. Niet dat dat het erger maakt, maar je denkt meteen aan je eigen kinderen. De vader komt uit Irak en de moeder uit Rusland.
Ik ga altijd op dinsdagavond zwemmen, dus vanavond ook en toen moest ik wel langs het huis rijden. Pff wat wordt je er dan naar van als je er langs rijd. Bah werd er helemaal misselijk van. Er stonden ontzettend veel mensen nog, dan denk ik wat heb je er nu aan om ramptoerist te spelen. Want je ziet van het huis alleen de bovenste verdieping. Beneden is helemaal afgezet met grote hoge hekken en tenten. En er staat een grote politiehut van forensisch onderzoek. Veel politie en brandweerauto’s en een hijskraan. Dit laatste waarschijnlijk om de mensen uit het huis te halen. Ook heel veel media aandacht. Ontzettend veel fotografen en ook allemaal busjes van de bekende tv zenders.
@Vlokje, woon jij ook in Hoofddorp?
Groetjes,
Sandra