Gezin omgekomen straat achter ons!

Sandra, ik vroeg me al af of jullie ook naar de bijeenkomst waren. Wel goed dat ze dat hebben georganiseerd. Heftig hoor, vreselijk. Ik las net op nu.nl dat ze inderdaad bemoeienis van buitenaf uitsluiten, dus dan denk je inderdaad aan de vader (of moeder) die het gedaan heeft.

Groetjes,
M

Lilypie Fourth Birthday tickers

Ja, zeker goed Mriek dat ze die bijeenkomst georganiseerd hebben. Vrijdag is er door de wijk een bijeenkomst georganiseerd om stil te staan bij het gezin.

Vanmorgen natuurlijk weer langs het huis toen ik naar mijn werk ging. Pff wordt er gewoon echt naar van als ik het zie. We hoorden van buren van het gezin dat ze na de knal een vrouw hebben horen gillen. Dit is dus waarschijnlijk de moeder geweest. We hoorde ook dat de deuren gebaricadeerd waren. Ik hoop zo dat de kindjes niet wakker zijn geworden van de knal. Je moet er toch niet aan denken dat die geprobeerd hebben hun kamerdeur open te maken en erachter te komen dat dit niet lukte. Hoop dat ze gewoon doorgeslapen hebben en er verder niks van meegekregen hebben.

Misschien stom maar ik heb vannacht erg slecht geslapen. Zie de hele tijd de gezichten van de kindjes voor me. Dat die er gewoon nu niet meer zijn vind ik zo onwerkelijk. Er liggen nu ook erg veel bloemen en tekeningen van kinderen.

Groetjes,
Sandra

Ik hoorde ook een man op het nieuws zeggen dat hij na de knal een vrouw had horen gillen. Wat wordt het dan echt, hè. Vreselijk. Dat van dat barricaderen wist ik nog niet, dat maakt het nog weer even een stuk erger zeg. Ik hoop met je mee dat die kinderen er niets van hebben gemerkt.

Ik kan me voorstellen dat het zo’n impact heeft dat je slecht slaapt. Hou jezelf goed in de gaten hè, neem voldoende rust en zoek desnoods hulp als je denkt dat dat nodig is. Ze zullen ongetwijfeld hulp aanbieden voor de mensen die hierdoor geraakt worden.

Groetjes,
M

Die gil… brrr… dat maakt het inderdaad nog heftiger. het is al erg genoeg dat zoiets gebeurd is…maar dat de mensen het ook nog meegekregen hebben en wat zullen die kinderen bang geweest zijn. Dan hoop je toch dat het allemaal heel snel is gegaan en dat niemand zo erg heeft hoeven lijden als nu. dat ze het maar niet meegekregen hebben. Ik snap dat je hierdoor heel slecht slaapt, het is achter jullie gebeurd, jeetje meid dat is niet niks! het komt ineens heel dichtbij zovan: wat als het ONS was gebeurd…daar moet je toch niet aan denken! En ze denken dus dat het om brandstichting gaat… verdorie hoe ziek ben je dan! dit is gewoon niet te bevatten…

Ik hoorde het ook op de radio van de week, vreselijk!

En als ik dan leesdat mensen de vrouw hebben horen gillen word ik helemaal misselijk! Wat moet er aan de hand geweest zijn met die man, dat hij tot deze daad is gekomen?

Groetjes van Sascha en Senne

@bakmama, het is vrij normaal dat familie gewoon het huis in mag. Ik ken iemand waarvan haar vader vermoord is en zij is ook in dat huis geweest. Ook voor de verwerking. Dat wilde zij ook. Toen ze het huis zag, waren heel veel vragen voor haar meteen opgelost. Het was een afschuwelijk gezicht, maar het heeft haar en haar familie toch geholpen. Er gaat dan wel altijd iemand mee van slachtofferhulp, want zoiets zien hakt er enorm in.

Groetjes Rainbow, trotse mama

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Ik weet zelf ook niet of ik het huis in zou willen. Denk dat je dat pas kan zeggen als je zelf zoiets mee maakt.

Vandaag hoorde ik weer op het nieuws dat de familie een aanklacht gaat indienen tegen de burgemeester hier. De burgemeester heeft al aangegeven dat het om een familiedrama gaat en volgens de familie had hij dit nooit mogen zeggen. Omdat dit helemaal nog niet bewezen is.

Groetjes,
Sandra