Waarom moeten anderen altijd hun mening kwijt over je kindje.
Jade is met 5 mnd lang borstvoeding altijd flink geweest. Nu was ze de 2 voorlaatste keren op de cb met gewicht weer meer naar de middenlijn getrokken… de laatste keer dat ze er was zat ze weer op haar oude lijn. Kreeg ik de vraag waarom ze meer aangekomen was? Het cb is van papier naar computer gegaan en toevallig net toen Jade op gemiddeld gewicht zat, en zag dus een flink sprong in gewicht, terwijl DAT haar oorspronkelijke lijn is. Ze zeiden wel het is niet erg, maar let er een beetje op.
Nu begin ik van iedereen om me heen "commentaar"te krijgen dat ze best wel groot is (aan gewicht dus)… Waar bemoeid iedereen zich toch mee???
En dan ook commentaar geven terwijl ze haar net 2 koekjes en 2 snoepjes hebben gegeven, terwijl ik al heb gezegd dat het genoeg is geweest!!!
Bij ouders en schoonouders ook zo… die snappen niet dat ik wil dat ze 3 maaltijden krijgt en 2 tussendoortjes en dat het daarmee klaar is!!! Nee komkommer en tomaat is toch niet erg zeggen ze dan nee klopt maar het wel WEER een tussendoortje. Zij willen maar niet snappen dat ze niet de hele dag door hoeft te eten…
Sorry, moest het even van mij afschrijven, maar ik ga het voortaan schreeuwen!!! misschien dat ze mij dan begrijpen…
Groetjes Frauk