Fijn om te horen dat “iedereen” dit heeft!
@sandra, wel raar de de ka negatief is en het cb niet, meestal is het andersom.
En erg raar dat je niet on demand “mocht” voeden, dat heeft mijn kraamhulp mij wel meegegeven!
Groetjes Frauk
Fijn om te horen dat “iedereen” dit heeft!
@sandra, wel raar de de ka negatief is en het cb niet, meestal is het andersom.
En erg raar dat je niet on demand “mocht” voeden, dat heeft mijn kraamhulp mij wel meegegeven!
Groetjes Frauk
@ Anne, dat ken ik mijn schoonmoeder doet echt precies hetzelfde…pang pang!!
Ik snauw dr dan altijd een beetje af, en dat vindt ze natuurlijk niet leuk… en zegt dan even niets meer…
Maar een paar dagen later ( ze past 2 dagen in de week op Fien…) doet ze wederom het zelfde…
Grr
Ik ben helaas niet zo goedgebekt dat ik er wat van durf te zeggen, maar laatst was ik toch zo chago dat ik haar wel afgesnauwd heb…
Daar reageerde ze verder niet op, ze had waarschijnlijk ook wel door dat ik gewoon chago was.
Ik hoop dat Seth snel kan praten en haar bijdehandte dingen terug kan zeggen
Enne… mijn schoonmoeder past ook ongeveer 2 dagen in de week op, dus die moet ik wel te vriend houden, haha!
Liefs, Anne
Tja ben ik dan echt zo’n muts die het wel beetje begrijpt dat de opa’s en oma’s hun klein kindjes willen verwennen. Mijn moeder zegt ook altijd … bij oma is het anders. Gelukkig heeft ze ook duidelijk haar grenzen en verwend ze hem ook met te gaan wandelen / fietsen etc. Maar hij mag daar wel voor 1 keer hagelslag op brood genieten dat hij dan doet … enne stiekem genieten opa en oma ( en mama er ook van ).
Tja het is niet elke dag dat hij daar komt… en het kent ook echt wel zijn grenzen. Het is gewoon iets meer verwennen dan thuis.
Mijn familie weet dat ik altijd met lijnen en gewicht bezig ben geweest … dus zijn ze soms bang dat ik Jurian ook altijd op dieet zou houden … maar die jongen krijgt genoeg en komt echt niks te kort.
Hier ben ik nog een keer… van de buitenwereld kan ik het veel minder goed hebben hoor als ze wat over Jurian zeggen. Pas bij de kassa: hoe oud is je kindje? 16 maanden. Loopt hij al? Nee, nog niet. Tja met zo’n groot hoofd… is wel zwaar natuurlijk…
Stiekem kan ik dan wel beetje tranen wegpinken en krimpt mijn hartje samen… vind dat zo’n rot opmerking. Gewoon omdat ik me er wel druk om heb gemaakt dat hij niet snel is …
Maar ach ik knuffel Jurian keer extra en gelukkig begrijpt hij er niks van! Anders zal hij zijn hoofd even in de strijd gooien denk
Hihi, kopstootje
Mensen zeggen soms zulke ondoordachte dingen, en hebben niet door dat ze anderen hiermee kunnen kwetsen… Weet je, kan in alle eerlijkheid zeggen dat ik alle kindjes die ik op de foto heb gezien, ontzettend schattige kindjes vindt. Geen 1 uitzondering. Dus maak je niet druk over wat anderen denken, jij hebt toch het mooiste kindje van allemaal
@ mini boy ik heb ooit een keer zo’n opmerking over mezelf gehad ik loop namelijk niet helemaal in evenwicht door een beenafwijking. Ik heb als standaard antwoord dat ze zelf ook geen volle zalen trekken. Geloof me ze zijn stil dan.
Groetjes,
Michèle
@ michele, die is wel goed zeg
@mini-boy, ik vind het niet erg als ze EEN KEER iets gegeven wordt, maar het hoeft niet standaard en heel de dag door. En ik vind als ze net haar avondeten op heeft hoeft ze niet meteen een koekje/snoepje.
Het is zelfs zo, dat ze thuis geen snoep krijgt. Ik zou niet weten wanneer ik dat moet doen, of ze heeft net een maaltijd/ tussendoortje achter de kiezen, of het is er net voor. Jade wil toch wel regelmatig 2,5- 3 uur slapen en ik krijg de tijd dan toch echt niet gevonden voor nog een snoepje.
Groetjes Frauk