Geplayed door de baby

Oke wij zijn toch gister geplayed door morgan. Ze was lekker aan het spelen voor het eten en met het eten in de kinderstoel natuurlijk. Dus zij hapjes nemen en niks aan de hand tot ze ongeveer de helft op had. Overdreven begon ze in der ogen te wrijven en onwijs hard te huilen, maar ze had nu echt goed geslapen op het kdv. Dus moe kon wel maar zo moe niet. Dus wij hadden echt medelijden met haar. Dus ik haar toetje gegeven ging er ook in wel minder gebrul en daarna der fles die ging ook schoon op. Maar wel brullen nog. Dus uit der stoel gehaald en daarna was alles over zeg maar. Ze was aan het lachen en doen. Wij waren ook gaar en moe dus er niet echt over nagedacht. Om 19.00 is ze naar bed gegaan en ze sliep snel, 1 keer huilen want ze zat klem en daarna niet meer gehoord tot ik haar om 18.00 wakker maakte.

Maar vanmorgen zat ik er nog een keer over na te denken en tuurlijk was ze moe, maar volgens mij zijn wij ook ontzetten in de maling genomen door een baby van 10 maanden. Vanmorgen zat ze te klooien met haar eten (brood) dus weggezet, der fles gegeven en die ging wel helemaal naar binnen. Dus combi van warm weer, moe en uitproberen. Echt dit gaat nog wat worden in de PP

Groetjes,

Michèle

Ja, heel herkenbaar!

Hier ook zo’n portret! Ze heeft echt een act als ze niet zo’n zin heeft om te eten. vuistjes in dr ogen, gapen… De eerste keer eerder gestopt met eten, vrij snel de fles gegeven omdat we dachten dat ze het niet uit zou houden tot 7 uur wakker blijven. Nou, tijdens de fles leefde ze helemaal op en toen was ze klaarwakker. Volgende dag hetzelfde liedje, toen heb ik haar vuistjes gewoon opzij gedaan, werd ze een beetje zeurderig, maar wel volgehouden en na een dag of wat deed ze het niet meer. Als Nora écht moe is, draait ze haar hoofd weg en zie je het echt aan haar ogen. Dan valt ze ook gewoon in de stoel in slaap! (zie hyves…)

Haha… ze weten dondersgoed waar ze mee bezig zijn hoor, klein als ze zijn! En als mamma is het heel makkelijk om erin te trappen, want het is toch je kleine schatje…

Maareh… maak je borst maar nat, the best is yet to come! :smiley:

Lilypie - Personal pictureLilypie

Liske, je ticker is te breed. De tekst loopt van het scherm af en dat maakt een topic minder prettig leesbaar. Zou je zo vriendelijk willen zijn hem smaller te maken?

Groetekes, Sje

Ik heb ook afgesproken met mervin dat als ze het vanavond weer doet ze haar fles krijgt en dan is het mooi geweest, ik ga geen strijd voeren met een 10 maanden oude pup. Dus dan maar met een knaagje in der maagje naar bed. Als ze dat al heeft hoor want anders zou ze wel eten.

Groetjes,

Michèle

haha, bijdehante tante
Rico gaat eigenlijk een stuk beter mee kwa het uitproberen betreft. zal dadelijk wel weer terug bij af zijn
hij vermaakt zich nu prima alleen vooral met nieuwe dingen.
gisteren in het poeliebadje bijvoorbeeld vond ie heerlijk heeft zo’n half uur 3 kwartier geen kick gegeven totdat ik m eruit haalde om af te drogen (gingen eten)
toen was ie super kwaad op mij. heeft zo’n 10 minuten boos voor zich uit zitten staren toen hij klaar was met tegen me gillen

<a href=“http://lilypie.com”>[img]http://lilypie.com/pic/090617/Yqux.jpg" alt=“Lilypie Eerste Verjaardag Pic” width=“100” height=“80” border=“0” />[img]http://m1.lilypie.com/n5BMp2.png" alt=“Lilypie Eerste Verjaardag Ticker” border=“0” /></a>

Gewijzigd door - isa-schatje-isa op 02 Jul 2009 12:42:52

Ja ze weten wat ze willen, wat ik zeg vanavond trap ik er niet in. Ja zegt mervin bij mij wilde ze wel eten. Ja duh ze zat op de bank te spelen, maar zo werkt het dus niet. Snapt ie gelukkig wel.

Groetjes,

Michèle

michèle heel herkenbaar nog niet bij dylano maar wel van madelon nog

Liefs Michelle

Nou, ticker is aangepast, plaatjes toevoegen lukt niet… pfff ik voel me een digibeet ineens!

Maar om even terug te komen op het topic. ik verbaas me er wel steeds over hoe snel en makkelijk het werkt als je consequent reageert, nare gewoontes zijn wel heel snel afgeleerd. Maar je moet er wel heel alert op zijn! Of heb ik een modelbaby? Volgens mij werkt het bij de meeste babies wel zo, toch?

nee denk dat ze moeten weten dat pappa en mamma de baas zijn.

Groetjes,

Michèle

De diva in optima forma dus!
Goed dat jullie het doorhebben, dat is een goed begin. Hoe ging het vanavond?

Hier vanavond met warm eten ook een act. Erik wilde tijdens het eten z’n lepeltje van me afpakken, maar daar beginnen we nog niet aan. Dus ik zei ‘nee, mama geeft jou eten’ en toen begon 'ie me toch te brullen. Tranen met tuiten. Dus ik heb 'm alleen maar stoïcijns aangekeken en gezegd ‘kunnen we nu weer gaan eten of moet mama het opbergen?’ Nou en toen was 'ie direct klaar met huilen en aten we gezellig verder. Hoezo playen inderdaad?

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Hier ook weer na een half bord compleet drama. Er werd in de lepel gegrepen en alles zat overal zeg maar. De lepel was nog vol. Dus ik het bord opzij gezet, ging ze tv kijken. Dus ik pak het bord en weer brullen. Alsof ik haar geslagen had. Maar goed toetje gepakt en dat wilde ze wel. Ze snapt het denk ik nog niet als ik geen toetje geef. Daarna heeft ze nog wat gespeeld en om kwart voor zeven 100 cc melk. Om 19.00 heb ik haar naar bed gebracht en om 19.15 sliep ze, dus mamma bleef rustig en relaxed. Wil jij niet eten dan niet. Echt ik ga niet meer strijden.

Groetjes,

Michèle

Heel verstandig.

Als ze honger heeft eet ze echt wel.
en een keer wat minder is helemaal niet erg.

M.

indd geen strijd verder van maken, wordt je alleen maar chago van

Liefs Michelle

Hier ook heel herkenbaar! Ze zou zo in de Hollywood-hills kunnen wonen! Gisteren waren we aan zee. Ze zat te spelen op een handdoek en stootte haar hoofdje aan mijn stretcher. Echt, heel zacht. Ze keek op en begon te huilen. Dus ik pak haar op, gaat ze nog harder huilen. Echt met neptranen. Ik; ‘Eva, het is allang over!’ en toen ging ze nóg harder gillen. Mijn vriendin vond het zielig, zij heeft nog geen kindje en ik: ‘Welnee joh, is gewoon aanstellen’ en inderdaad was ze na 3 tellen weer stil. Ze kan ook heel nep door haar ogen wrijven, net als Morgan. Gisteravond kwam er weer een act. Ze was na zee in bad geweest en werd huilend wakker. Geprobeerd of ze wilde drinken. Nee, ze duwde het water weg. Toen even naar beneden gehaald, want ze was klam en huilde. METEEN was het over, lachen en doen! Nog even water geprobeerd, wat ze niet wilde en toen zei papa: ‘Ok, dan gaan we nu gewoon slapen’ en gelukkig pikte ze dat. Ja, is gewoon testen hoever ze kan gaan. Nou, wij houden ook voet bij stuk hoor. Niet eten? Jammer, dan niet! Ga niet lopen soebatten. Als je dat nu al doet, hebben ze je straks ‘in de tang’ en kunnen we Jo Frost (the Nanny) in gaan huren!

@ Liske, zit je ook op Hyves? Mag ik je toevoegen? Ik heb bijna alle Ikkeben-mama’s al! Kan ik ook de foto’s van diva Nora zien!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Vanmorgen met het brood ook weel klooien dus ik zet der bord weg, was ze beledigd. Ze heeft op 2 stukjes na daarna alles opgegeten. Ze heeft wel duidelijk meer behoefte aan vocht dan eten, maar toch.

Enne hier heeft het heel hard geregend

Groetjes,

Michèle

en ook afgekoeld michèle??? Hier waait het wel heel hard intussen koelt het ook wel wat mee af nog niet veel maar toch met ieder graadje minder zijn we blij

We eten zelf ook minder met dit weer, dus logisch dat de kids het ook doen (al heeft dylano nog geen moeite met zijn eten)

Liefs Michelle

hier ook een grootkunstenaar in het oogjes wrijve en nepgeeuwen. ook wij hadden echt een aantal keer ‘ach wat zielig ze is echt moe’. en na het eten gewoon vrolijk zitten spelen ohohoh wat zijn we toch moe.
maar idd ook hier echt geen strijd erom maken, heb je alleen jezelf mee dus schiet niks op.
gisteravond hier precies hetzelfde als bij jou Rainbow, na een klein uurtje geslapen te hebben wordt ze ineens keihard huilend wakker. ik naar boven, voelt ze helemaal nat van t zweet het was dan ook wel 30 graden boven, maargoed de avond ervoor 29 en toen sliep ze ook prima. dus ook ik had ze mee naar beneden genomen en boven alles weer even open gezet om te laten luchten. ook hier wat te drinken proberen te geven maar nee hoor geen behoefte aan. toen na een klein half uurtje weer naar bed en ze sliep gelijk als een roos.

dus dat kan idd erg leuk gaan worden.

liefs,
Rinske

Oh nee dar ben ik heel streng in. Morgna gaat niet van der kamer af. Ik wil haar troosten, knuffelen, water geven ed maar ze gaat niet mee naar beneden.

Enne hier is het gelukkig iets koeler Michelle, ik zit voor een open raam met frisse koele wind…

Groetjes,

Michèle

ik ben er normaal ook strenger in hoor moet ik zeggen. maar t was nu zo schruwelijk warm en benauwd boven, ze was echt kleddernat. dus dan maar even van de regels afwijken. gelukkig waait het hier nu lekker dus t koelt wel weer ietsje af.
maarja achteraf blijkt toch dat er helemaal niks aan de hand was, dus ook hier blijft ze de volgende keer gewoon in d’r kamer.

liefs,
Rinske

Ja maar wat je al zegt de avond ervoor slaapt ze ook. Dat doet morgan ook dus dan kan ze avond erna ook slapen. Zo denk ik. Maar ik knuf der wel even en zo hoor. Ben geen kreng

Groetjes,

Michèle