Oke wij zijn toch gister geplayed door morgan. Ze was lekker aan het spelen voor het eten en met het eten in de kinderstoel natuurlijk. Dus zij hapjes nemen en niks aan de hand tot ze ongeveer de helft op had. Overdreven begon ze in der ogen te wrijven en onwijs hard te huilen, maar ze had nu echt goed geslapen op het kdv. Dus moe kon wel maar zo moe niet. Dus wij hadden echt medelijden met haar. Dus ik haar toetje gegeven ging er ook in wel minder gebrul en daarna der fles die ging ook schoon op. Maar wel brullen nog. Dus uit der stoel gehaald en daarna was alles over zeg maar. Ze was aan het lachen en doen. Wij waren ook gaar en moe dus er niet echt over nagedacht. Om 19.00 is ze naar bed gegaan en ze sliep snel, 1 keer huilen want ze zat klem en daarna niet meer gehoord tot ik haar om 18.00 wakker maakte.
Maar vanmorgen zat ik er nog een keer over na te denken en tuurlijk was ze moe, maar volgens mij zijn wij ook ontzetten in de maling genomen door een baby van 10 maanden. Vanmorgen zat ze te klooien met haar eten (brood) dus weggezet, der fles gegeven en die ging wel helemaal naar binnen. Dus combi van warm weer, moe en uitproberen. Echt dit gaat nog wat worden in de PP
Groetjes,
Michèle