nee hoor weet ik toch
als t vanavond weer feest is gaan we dat gewoon doen, maar idd wel gewoon in d’r kamer blijven, blijft geen feest tenslotte.
liefs,
Rinske

nee hoor weet ik toch
als t vanavond weer feest is gaan we dat gewoon doen, maar idd wel gewoon in d’r kamer blijven, blijft geen feest tenslotte.
liefs,
Rinske

Hoi,
Je verwacht het niet van een baby van tien maanden maar wat kunnen het draken zijn he.
groetjes
lon106
Vanavond heeft pappa der eten gegeven we waren benieuwd of het aan mamma lag of niet. Maar ze heeft ook bij pappa het op een brullen gezet op het laatst. Enne ze had mazzel want mamma vond nog een 6 maanden potje. Ze had wel meer op dan gister maar wel weer bord weggezet, toetje, kwart voor zeven fles en nu ligt ze in knorreland.
Groetjes,
Michèle

in ieder geval fijn om te weten dat het niet aan jou lag michèle. en hoezo mazzel met een 6+ potje? vindt ze die lekkerder?
Liefs Michelle
Ja inderdaad niet dat ik twijfel aan mezelf, maar het is wel fijn dat het dus echt uit haar zelf komt dooe of klieren, warmte of vermoeidheid. Ze heeft ook tot 7 uur geslapen vanmorgen mamma was zo blij Enne ze is nog niet helemaal uitgeslapen, ze wrijft nog wat in der oogjes en zo, maar ze wilde na der halve bam (kreeg er weer niet meer in) en der fles niet meer slapen. Ja ze heeft op en af gedoezeld voor zo’n 45 min, maar toen was het genoeg. Ze zit nu heel lief in der box te spelen.
Enne mazzel als in niet hoeven kauwen Michelle
Groetjes,
Michèle

als ze echt honger heeft komt ze wel michèle maar kan het ook niet zo zijn dat ze last van der tandjes heeft? dan eet dylano ook altijd slechter met een hoop gemopper en drinken gaat dan wel goed.
dylano vindt het ook helemaal niet erg als hij een keer een 6 maanden potje krijgt indd niet kauwen
luie donders wel willen eten maar er niet teveel moeite voor willen doen
Liefs Michelle
Ja kan ook hoor dat het der tandjes zijn, alleen op de creche eet ze wel goed. Net begon ze met der fruit ook te rommelen en te rotzooien. Ze wilde het zelf doen. Dus ik heb haar het laatste restje zelf gegeven met de lepel en ik ben een washand en handdoek gaan halen en heb haar lekker laten modderen. Ze zag er niet uit en natuurlijk waren de batterijen van de camera leeg
Maar ze ligt nu te slapen. Raam open en hopen dat het wat afkoelt want het is weer goed warm hier. Misschien vanmiddag even naar de kinderboerderij maar verder doen we niet veel vandaag. Enne als ze na vandaag nog niet genoeg uitgerust is doen we morgen ook niks.
Groetjes,
Michèle

maar op kdv eet ze niet alleen maar samen met andere kindjes das veel leukerrrrrr. dan laat je je eigen niet kennen
Ik had dylano van de week een beetje appelmoes gegeven terwijl wij zaten te eten want hij had zijn eten al op nou hij had geen idee wat hij er mee moest hahahahahaha. lepel ondersteboven in de mond bord omgedraaid was geen succes dus nog
Liefs Michelle
Ja das waar. Ik zorg er daarom ook meestal voor dat als zij in het weekend brood moet eten 's middags dat ik ook brood eet.
Ohj morgan ging er met haar handen in spatten en het was aarbei met zwarte bessen, peer en banaan… mooi plaatje he Ach ze had het naar der zin en ze moet het toch een keer leren toch??
Groetjes,
Michèle

Ik weet het lon en nu ik oei ik groei erbij gepakt heb vallen de stukjes op zijn plaats. Ik ga me dus echt niet laten kennen meer.
Groetjes,
Michèle

die zal er lekker uitgezien hebben michèle maar indd ze moeten het leren en dan hebben wij weer wat te poetsen
Liefs Michelle
Ha ha ha een wshand en een handdoek doen wonderen. Ze heeft trouwens weer een heel potje op vanavond. Bruine bonen doen het nog steeds hier
Maar weer een washand en handdoek.
Groetjes,
Michèle

Hier ook nog steeds Michèle maar ik lust ze zelf niet maar heb een keer geproefd van dylano’s potje dacht waarom ben jij daar zo dol op en madelon was dat ook nou dat is zoet hahahahahaha, geen wonder
zo lust ik het ook
Liefs Michelle
Die bruine bonen met ham vanaf 12+ is helemaal tha bomb! Die ruikt ook heel lekker vind ik, een beetje naar hachee. Erik vindt hem helemaal fijn en er zit ook nog 'ns 50 gram extra van in!
Groetjes,
M
Eva is van heel kleins af aan al DOL op bruine boontjes! Dus…over twee maanden (!) gaan wij THA BOMB ook proberen!
Groetjes Rainbow, trotse mama