Gekke woordjes

Oh nee morgan kan ook echt heel verdrietig gaan huilen helemaal als het iets is wat ze graag wil. Meestal til ik haar dan op en dan volg ik haar vinger zeg maar zo komen we er meestal wel uit. Oh ja en als ze alleen maar uh uh uh roept zeg ik wel dat we dat niet hebben en dat ze maar iets beter der best moet doen. Soms doet ze dat en soms is ze lui en loopt ze weg

Groetjes,

Michèle

och wat sneu dat huilen. Zou ik ook niet tegen kunnen.
Ik heb het onlangs gehad met lellie(lollie) Hij riep dat de hele tijd en ook dat snapte ik niet. Toen kwam hij uiteindelijk met een foto van hem aanzetten die wij in de kamer hebben staan. Daar stond hij op met, jawel, een lollie in zijn hand. Sindsdien weet hij ook waar ze liggen want mama liet zich uiteraard verleiden door naar de betreffende lade te lopen

Groetjes Bianca

Hihi, ja hier komt het ook voor dat ik het echt niet begrijp en dan komt er gelijk een groot vraagteken boven mijn hoofd hangen
Zo zegt hij paco (z’n knuffeltje) en dan siel, heb geen idee wat hij bedoelt of wat hij ermee wil zeggen.
Vind ik ook erg, ik kan er echt soms lang mee bezig zijn om toch maar te begrijpen wat hij nu net bedoeld.

Liefs
Tanja

Lilypie Second Birthday tickers

Oeehh zeer fout dus hahaha!!

Ik heb nog even zitten denken wat nou Goea ofzo kan betekenen, maar kom er niet uit… als jij het weet horen we het hè?? hahaha

Hier trouwens nog 1 gek woord : Boenoen… en weetje wat dat betekend?? BUITEN!!! tjaaaaaaaaaaaaaaaaaa hoe verzinnen ze het…

Mijn broertje had vroeger trouwens een woord voor Duitsland… Luisieluis
En ik noemnde hem altijd Obrie terwijl hij Rowin heet… hahahhaha

Liefs, Melanie, (mama van Noah)

Boenoen?! te schattig voor woorden!!

Lilypie Second Birthday tickers

Jaaa Boenoen hahahahaha!!

mijn broertje had ook maffe woorden,
hij noemde mij ipv inge : ninnes
en vrachtauto was A-Kwa-kwa.
mijn tante die nel heet noemde hij "anijs"hahahha

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker

Wij hebben er sinda vanmiddag weer een bij. Morgan riep in de Jumbo Bal bal bal. Dus ik zeg nee Ballon en wil je er 1 hebben. Dus ja die wilde ze wel en nu hebben we dus ballo erbij.

Groetjes,

Michèle

haha ballo
leuk is dat he dat ze ineens zo een woordje erbij zeggen.
Ik vind de manier van “koekje” zeggen nog steeds het schattigste.

En michele: rico gaat er iets dieper op in nu, om mij papa te noemen hahaha.
ik negeer het nu ook, en dan roept ie toch maar mama, dan reageer ik wel en lacht hij ondeugend zovan: ik snap het heus wel hoor maar ik doe het expres!

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker

Hier hetzelfde hoor, maar ik moest wel lachen want pappa klacht een beetje dat ie geen stap kan zetten zonder haar en ik was vanmiddag aan het koken en ze was op zichzelf aan het spelen en ondertussen kletste ze wat. Dus of ze kan echt niet zonder pappa of pappa is echt te toegevelijk

Groetjes,

Michèle

Hier zijn de meeste woorden van onverstaanbaar eindelijk veranderd in verstaanbaar (voor buitenstaanders erg handig… hahaha).

Onca werd cococa = chocola
krakaka werd hagesag = hagelslag
bakkie ammemoe werd bakkie appelmoesssssssssss
kinnies werd kindties = kindjes
kar werd auto = auto (eerst zei hij kar tegen alles met vier wielen, dit komt door de bolderkar)
sost = worst
toetengel = soepstengel
bajon = ballon
poepiedaan = poepje gedaan
tikker pakken = sticker plakken
awawwen = afwassen
majneto = magnetron
en zijn favo is : ff kjoelen papa = even kroelen papa
dooroeje = doorspoelen (van wc)
miekie aandoen = muziekje aandoen

Julian kletst al wel een poosje dus ik zou hier een hele ris op kunnen schrijven, maar dat lijkt me een beetje saai worden Oh ja, eentje is nog wel leuk:
jotemessenwc bjil= grote mensen wc met toiletbril

Wij hebben ook heel vaak aan hem gevraagd wat hij nu bedoelde, of hij het wilde aanwijzen. Vooral me die onca…dat was met pasen. Ik snapte er niets van, maar hij wilde nog een chocolade-eitje. Ik vind het kletsen wel heeeeeeeel erg gezellig, het brengt zo veel warmte in je huisje vind ik. Vooral als je een kind hebt dat bijna alles verwoordt wat ie doet haha. Het is hier eigenlijk alleen echt stil als hij slaapt

Leuk is dat hè Freubeltje?
Ik vindt het ook zoo gezellig…:smiley: Als we nu naar de auto toelopen zegt ie al, mama mee?? Oah mee? = Noah mee.

En ALLLL zn autoo`s moeten ook mee de auto in…:smiley:

Hoi hoi
Leuk he onze kleine praatjes makers .
Tim zegt drinkele tegen drinken
Maar ook kl*te als hij grote bedoelt .
Soms word ik wel raar aangekeken maar ja .
Groetjes Dorethe

We zijn er nog niet achter wat Goea betekent. Gisteren zei hij het helemaal niet. De moed opgegeven denk ik

Maar hij had wel een leuk nieuwtje te vertellen op de creche. Hij had aan tafel gezeten, naar zijn buik gewezen en gezegd mama baby!!!
Dus toen ik Nick op ging halen werd mij gevraagd of ik zwanger was. Nouja, hoe krijg je de roddels de wereld in he!!
Maar ik weet wel hoe het komt. Nick is de laatste tijd weer helemaal verzot op zijn muziekmobieltje die ik al gekocht had toen ik zwanger was. Die legde ik dan savonds op mijn buik. Nu heb ik Nick wat vaker verteld dat toen hij bij mama in de buik zat, ik dat dus afspeelde… Dat hij er nou gelijk van maakt dat ik zwanger ben is dan toch niet echt mijn fout toch!?!

Groetjes Bianca

Ha ha ha of hij wil gewoon graag een broertje of zusje

Maar het kan hoor dat ie dat zo ziet nu. soms weet je niet wat er in die kleine hoofdjes zit

Groetjes,

Michèle

hier sinds gister een nieuw woordje… popop en dan wijzend naar zijn luier
hij heeft dan niet gepo… maar wel een plasje dus ik denk dat de zindelijkheid niet ver weg meer is

de tijd vliegt voorbij, geniet van elke dag

Oh dat zou lekker zijn mamma van 3 jongens. Ben je dan compleet uit de luiers???

Groetjes,

Michèle

ja hij is de laatste met luiers gelukkig!!

Oh lekker hoor, hier is ze wel met de pot aan het spelen en ze zit er ook op met kleren en alle poppen en knuffels mogen erop maar in der blote bips erop no way dus nog geen aanstalten, ik vind het prima.

Groetjes,

Michèle

van het potje wilt hij nog niks weten maar ik wacht nog even tot het wat warmer word/blijft dan kan hij in zijn blote billen lopen en heb ik er wat beter zicht op
anders blijf ik weer aan de was haha