Gekke woordjes

Hier word ook wel aangegeven dat ie gepoept heeft, alleen zn plasjes nog niet.
Van t zomer word er hier ook heerlijk in zn blote billen gelopen :smiley:

Liefs, Melanie, (mama van Noah)

Oke niet lachen… hebben wij al genoeg gedaan
Rico wil dus “tak” zeggen (hij vind het leuk om takjes te verzamelen)
zegt ie dus geen Tak, maar KAK haha wij denken dus gelijk aan poep dan he. maargoed… vervolgens had ik rico voor de gek gehouden zei ik: had mama jou mooi tuk! wil ie dus “tuk” nazeggen zegt hij dus het verboden woord! (kaa uu tee)
ik denk: ohnee!! toen ik het daarna zei zei hij gelukkig “tus” dus dat was al beter hahaha

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker

hahahhahahahaha, Kaa uu tee!! tjaaa dat hebben wij gelukkig nog niet… al zegt Noahs wel ALLES na, behalve dat!

Gelukkig…

Dat word oppassen nu hè ahahaha

Hier horen we nog al eens Je Zus voorbij komen dus mamma moet even op gaan letten.

Groetjes,

Michèle

Nou hier komt t andere woord nog wel eens voorbij gvd… niet zozeer hier, maar meer bij mn buren… en tja dat vangt Noah ook op, maar dat zegt ie niet na gelukkig

Hier ook nog iets waarbij het schaamrood op je kaken komt te staan.

Mijn zus wat bij de supermarkt met haar kindje … 2 jaar. Staat er een meneer voor haar. Zegt mijn nichtje tegen haar mama. ‘mama heeft die meneer ook een pielie’. Mijn zus verstond het niet dus zegt tegen haar dochter ‘wat zeg je…’… oei toen verstond ze het wel…

Lilypie In verwachting Ticker

Haha, schitterend zulke dingen!!

Ik geloof best dat elk kind hun moeder wel eens voor schit zet

Liefs, Anne

Lilypie Second Birthday tickers

Voor schit of shit

Lilypie In verwachting Ticker

hahaha
leuk idd die dingen

maarre ik zei geen kaa uu tee he
ik zei: tuk
en hij maakte er kaa uu tee van.
dat is nog het ergste slecht gedrag wordt dus niet ALTIJD aangeleerd

Uhm… ik bedoelde eigenlijk schut, maarre… in dit geval kan shit ook

haha

Lilypie Second Birthday tickers

hier is het woordje poep ontstaan als hij een plasje heeft gedaan maar onlangs was mama even lekker aan het genieten van een warm bad en was papa in de tuin met de kids komt hij dus naar papa en zegt papa poep!! papa had weer eens niet in de gaten wat hij bedoelde en vertelde mij later dat hij hem had uitgescholden voor poep en hij dus naar de gang moest

het arme kind!!! snapte niet wat hij fout had gedaan maar goed papa heeft het goed gemaakt met een dikke knuffel en iets lekkers

vond het zielig maar kon dr ook wel om lachen

nog iets nieuws is hier … ui je kas = uit de kast hoort hij zijn broers regelmatig vragen mama mag ik iets uit de kast?? hahah

de tijd vliegt voorbij, geniet van elke dag

Nick zegt sinds 2 dagen opa en oma. Ik vind het zo leuk voor ze. Helemaal trots. Het fijne vind ik ook dat hij nu in zinnetjes praat. Zo begrijp ik hem steeds beter. En papa ook want inderdaad snapt hij meestal minder wat Nick zegt dan ik

Groetjes Bianca

ja he af en toe lijken we wel een tolk tussen kind en papa hahaha

de tijd vliegt voorbij, geniet van elke dag

Als ik pappa moet geloven hebben wij een kleine mozart/ einstein/ multatuli. Dan haal ik er iets heel simpels uit bij wat ze zegt terwijl volgens pappa nog net het volkslied niet opgedreund wordt en dan moet ik weer horen dat ze extreem intiligent is en dat ze op het kdv ook zeggen dat ze zoveel voorloopt. Dat laatste is wel waar, ze loopt best voor, maar als ik dan vertel dat ik een kindje gezien heb dat even oud was en beter praate is het Oh ja hmmm. Tja schat ze kan niet in alles de beste zijn

Groetjes,

Michèle

@Michele: lief toch dat papa zo trots op zijn dochter is

Groetjes Bianca

Ha ha ha ja op zich wel maar het is soms wel heel vermoeiend om maar uit te moeten leggen dat ze per toeval der hand op de plek van derhart legt als Michael Jackson zingt You’re in my heart en dat dat niet is omdat ze nu al engels snapt.

Groetjes,

Michèle

haha Rico kan engels!
ik heb het hem niet geleerd, en weet ook niet hoe hij erbij komt.
maar goed ik zat vandaag met m in bad, en we hadden bad eentjes in het water liggen. ik vroeg dus: Wat is dat Rico??
zei hij: duck!
jaja hahaha
en niet 1 keer nee echt constant: duck! een duck!
mijn kind is anderhalf en kent engels whoehoee

Niet zo gek he Inge als hij Dora en Diego kijkt daar zit volop engels in. Morgan zegt ook engelse woordje en chinees (ni hou kai lan) en ze heeft mervin heel lang Daddy genoemd Twee kleine wondertjes.

Groetjes,

Michèle

haha ja ik verwacht later op zn minst een 9 op zn rapport engels
Idd wat knap! daddy haha! leuk!
maar het is zo gek, dat hij het meteen wist.
hij zei vandaag ook weer iets geks.
we zijn bij mijn ouders op bezoek en hij had rijco aan de tel gehad gisteren.
nu is de telefoon natuurlijk papa.
hijpakte vandaag de afstandsbediening enwas er in aan het praten: papaaaa met zn allerliefste stemmetje.
Toen zei ik dat hij de afstandsbediening terug moest geven.
toen pakte hij een bal en zei:NEE JIJ DIE! en gooide de bal. zovan: niet die afstandsbediening maar de bal, die mag je hebben hahahaa.
ik moest zo om hem lachen.
en ook: daaaa papa en mama!!
vind het knap dat hij eerst bijna niets zei en nu ineens kleine zinnetjes is gaan zeggen.
ook: mama waa ben je??
als ik niet in de buurt ben, wordt dat regelmatig geroepen door rico.
Ik ben dus echt wel heel trots!

Ha ha ha dus Rico telefoneert ook met alles. Dat doet morgan ook als er knopjes opzitten kun je er mee bellen.

Morgan doet alleen nog niet echt aan zinnetjes helaas.

Groetjes,

Michèle