Geen zin

Ik heb sinds de geboorte van damian absoluut geen zin. Knuffelen enzo vind ik heerlijk maar zodra mijn vriend verder wil haak ik af. Het probleem alleen is dat de lust er wel is maar zodra de dad dan komt ik toch weer terug krabbel. Aangezien damian nu ruim een jaar is begint mijn vriend hier flink van te balen. # weken geleden ben ik overgstapt op een andere pil omdat de pil die ik gebruikte dit als bijwerking had maar dit is pas de eerste strip. Heeft iemand hier ook last van (gehad) en misschien tips?

Gewijzigd door - mellanie op 16 Nov 2010 20:25:11

ooohhh heel herkenbaar … je lichaam is verandert… de lust/moed is soms op… je bent moe van ‘alles’… en dan komt manlief ook nog even voor zijn beurt

Tja … tips? Geen! Probeer het toch beetje van je af te zetten wie weet ligt het er wel teveel bovenop dat het ‘moet’. Geef dit ook aan bij je man. Zeg dat je het wel wil, maar dat je ook niet weet hoe het komt. Praat er samen over. Dan begrijp je elkaar ook beter. En soms heel soms moet je jezelf dwingen én dan blijkt het toch leuker dan je dacht

Tja mevr met ervaring dus

Het is heel gewoon en denk ook dat als het de bijwerking van de pil is dit niet zomaar opeens na een nieuwe strip over is. Het blijven hormonen hé…

DE TIP: samen weekend romantisch weg … hier nooit geprobeerd maar ze zeggen dat het werk

Weekenje weg samen gaat dus niet. Damian zou het laatste weekend van de maand voortaan bij mijn ouders slapen maar mijn vader zit in de beveiliging dus is de afgelopen 3 maanden 1x gelukt en toen lagen wij om 9 uur op de bank te slapen(was dus echt nodig) en mijn moeder zit nu in het gips dus voorlopig zit het er niet in. Dat de bijwerking van de vorige pil niet zo snel weg gaat snap ik inderdaad maar het is wel balen. Mijn vriend zeurt er ook niet om hoor maar je merkt wel dat hij het erg vervelend begint te vinden. Hij staat al een jaar droog hahaha. We kijken het nog wel even aan en anders toch maar weer langs de ha. Alle tips van jullie zijn welkom

Begrijp het wel hoor … maar denk door alle romslomp van niet slapen etc (damian) dat het logisch is dat de zin in … er even niet is. Ik geloof zeker dat dit goed gaat komen … maar begrijp heel goed dat je dit voor manlief vervelend vind.

Oh ja, ook hier is dat af en toe wel een punt hoor. Wat helpt is het af en toe gewoon toch doen. Zin krijg je niet ineens, dat maak je. Tenminste, dat is mijn ervaring. Voor mijn vriend ligt dat anders, maar hij is tenslotte een man

Ik vind ook: hoe langer je ‘het’ niet doet, hoe minder zin je hebt. En hoe vaker wél, hoe meer zin. Kan je me nog volgen?

Je zegt dat de lust er wel is, maar dat je terugkrabbelt. Waarom? Ben je bang dat het pijn gaat doen ofzo, of word je al moe bij het idee? Is denk ik goed om te onderzoeken, want om alles maar op de pil af te schuiven is misschien te kort door de bocht.

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

quote:
en dan komt manlief ook nog even voor zijn beurt ...

@Mini-boy: hahaha ik ga stuk van het lachen! die was echt grappig

Maar… herkenbaar Mellanie, ik heb ook geen tips, ik ben ook gewoon te moe en ik heb vaak geen zin.
Heb ook gehoord toen: ligt het aan mij?
nee schat… aan mij ik ben gewoon moe
haha i’m no fun at all…nee zonder gein. Het is heel vervelend dat je af en toe te moe bent… en dat je daardoor geen zin hebt.
Ik snap ook dat je man dat heel naar vind. Zij hebben immers ook gevoelens en HUN hormonen zijn niet veranderd. en mama’s toen toch wel stiekem meer dan papa’s dat is nu eenmaal zo. ik heb helaas geen tips voor je. praat erover dat zoiezo, hou de communicatie open. Want als je dadelijk een man hebt die denkt dat het aan hem ligt dan heb je helemaal een probleem…

@Mriek: ja juist! dat ervaar ik ook altijd maar durfde het nooit uit te spreken: doen we het even niet dan heb ik ook helemaal geen zin en moet ik me er toe zetten omdat ik weet dat het dan toch wel fijn is zeg maar. haha waar gaat het over maar ik herken alles wat jij zegt helemaal precies!
topwijf dat je bent!

Zeer herkenbaar! Ik was al nooit zo’n ‘wilde’, maar sinds de geboorte van de kindjes is het helemaal ver te zoeken met de lust! Het enige wat ik graag doe in mijn bedje is slapen! Ik vind het ook even wennen dat er kindjes zijn die ‘in de buurt’ zijn, ook al zijn ze natuurlijk niet echt in de slaapkamer! Ik heb er ook allemaal geen zin in en wat mij betreft gebeurt er nooit wat…of in elk geval niet vaak. Ik vind knuffelen ook veel fijner, net als jij. Is ook niet heel raar hoor, je verandert gewoon en mama worden/zijn kan veel invloed hebben op je zin…Hier gebeurde er niet veel vanwege de zwangerschap en na de bevalling. En toen het er een keer van kwam, deed het pijn en verkrampte ik. Geen succes dus! Mijn mannetje vindt het niet erg zegt hij, maar hij zou het toch wel stiekem helemaal geweldig vinden als ik hem zou verrassen! Maar dat zit er niet in hoor…word al moe bij het idee. Schaam je niet hoor, je bent niet de enige!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Lilypie First Birthday tickers

Hier heeft het na de bevalling van Rens ook vrij lang geduurd vooral ook omdat ik veel pijn had. n idd ook druk geen zin slaapgebrek ed.
Toen de pijn weg was ben ik wel zin gaan maken. En idd dan krijg je ook meer zin.
Probeer gewoon zo af en toe er eens een romantisch avondje er van te maken. Je lijf is veranderd en je wensen wat betreft de sex kunnen dat ook zijn. Dat was bij mij in ieder geval wel zo, wat ik voorheen prettig vond is nu niet meer zo. Probeer daar ook open over te zijn met je man.
glijmiddel kan trouwens ook goed helpen als je droog bent/pijn hebt.

groetjes Ramona

@Inge

Groetjes,
M

Op moment is bij ons ook erg rustig tussen de lakens, ivm de zwangerschap. maar na de geboorte van Nora kwam het ook moeilijk op gang. Persoonlijk merk ik dat heel de relatie soepeler loopt als het in de slaapkamer regelmatig feest is, dus het belang is me wel erg duidelijk.

Wat bij mij de oorzaak was (denk ik) is dat ik mezelf eigenlijk alleen nog maar als mama en verantwoordelijke vrouw zag. Dat is niet wild, jong, aantrekkelijk. Daar ben ik dus eerst in mn kop aan gaan werken, en dat hielp wel. (misschien eerst even alleen ‘aan de slag’) daarna had ik gewoon met mn man afgesproken: Zin of niet, we maken 2 avonden in de week tijd voor elkaar en gaan in ieder geval lekker samen in bad of douchen. Zo groei je ook weer naar elkaar toe.

Maar goed, nu staat het weer op een laag pitje… Hoop dat het na de volgende bevalling weer wat sneller op gang komt!

Succes

Liefs!

Lilypie Pregnancy tickers

@Mriek:

Wat hebben onze mannen het toch zwaaaaar met ons!

Hier ook! Pas na een half jaar kwam er een klein beetje actie. Maar wat hier goed werkt is in het weekend overdag als moppie ligt te slapen. We zijn dan nog niet te moe en hebben even echt aandacht voor elkaar. Misschien een tip?
groetjes,
Wendy

@Moppiesmama: nou dan weet ik wel wat jij a.s. zaterdag om half 2 aan het doen bent hahahaha hoef ik me niet meer af te vragen waar je blijft

ahum…bloos…hihi. Nou we beginnen vaak rond die tijd he…hihi… en niet ieder weekend hoor, je moet het ook weer niet overdrijven natuurlijk.

Hihi ik lig echt in een deuk om jullie berichtjes

Groetjes,
Sandra

Haha, dolle pret inderdaad!

Groetjes,
M

hahaha, jaja beginnen om half 2 en eindigen om 4 uur, jij bent een mooie,
maar dan heb je wel een excuus voor je vent voor de komende 3 maanden genoeg gehad

Haha, ik heb in ieder geval wel super veel lol. Denk dat het inderdaad ook wel meespeelt dat ik nu mama ben en niet meer die jonge groet die alles kan doen wat ze wil. Mijn lichaam is ook mega veranderd en dat zal ook wel mee spelen. In ieder geval bedankt voor de tips

hahaha geen dank! en het helpt al heel veel om te weten dat je niet de enigste bent
de volgende keer dat je man weer gaat zeuren zeg dan gewoon: lees dat topic maar is door dan zie je hoeveel vrouwen dat hebben, dat ik niet de enigste ben en dat jij ook niet de enigste bent die het erg vind. en dat het ook niet aan jou ligt…
zucht wat een zin Inge… het is laat ik moet maar gaan slapen