Geen zin

Hoi hoi,

bij ons is het na de 2 bevallingen ook angstvallig stil geweest. Bij Nikki wel tot een jaar toe (pijn van de knip en de scheur) en bij Lisa ong 3 maanden (ivm de depressie). Maar ik geloof dat wij het nog best vaak “gezellig” hebben als ik het hier zo lees. Ik maak er idd ook tijd voor, ook al heb ik geen zin, ws krijg ik toch wel zin Hier is het toch wel 2 a 3 keer in de week raak, ligt eraan welke dienst mijn man heeft hihi!

Nou de grootste hinder hier is het krakend bed … dus dat mag manlief eerst oplossen

Hmmmm… WD40 voor de winst!!!

Gewijzigd door - yavahn op 19 Nov 2010 20:07:02

Ik heb wel geluisterd naar jullie en mezelf dus gedwongen om zin te maken. We hebben eerst goed gepraat erover en toen gingen we dus aan de slag. Hij nam alle tijd om ervoor te zorgen dat ik zin had hihi. Vriend is dus weer blij en we zien wel verder. Het viel gelukkig niet tegen al viel het helaas ook niet mee maja dat komt wel weer.

Goed zo Mellanie!

Enne mini-boy: je kan het ook op andere plekken doen dan alleen in bed, hè

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

Hahaha…ik heb toch geregeld een binnenpretje gehad met dit topic
Ja zin maken dat klopt maar hier lukt dat toch vaak niet hoor!
Ben te moe en als ik in bed lig denk ik: hoeveel keer zal ie vannacht wakker worden…ga snel slapen! (de tijd dat ik KAN slapen) hahaha

Gr, Danielle

quote:
Enne mini-boy: je kan het ook op andere plekken doen dan alleen in bed, hè

Groetjes,
M

<a href="http://lilypie.com/">[img]http://lb3f.lilypie.com/7MuGp1.png" width=“400” height=“80” border=“0” alt=“Lilypie Third Birthday tickers” /></a>

Dat is nieuw voor zo’n braaf meisje als mij … vertel

En ik maar denken dat ik de enige was met dit ‘probleem’! Na de bevalling vond ik me alles behalve aantrekkelijk, fikse knip gehad die lelijk is gehecht waardoor ik gewoon half misvormd ben zeg maar (dat vind ik dan). Dan voel je je toch ook niet meer aantrekkelijk? Ennuh, hier geen pilgebruiker dus de hormonen kan ik niet de schuld geven

Hier werkt samen douchen of het gewoon op momenten doen waarop je het anders niet zou doen Maar het is hier nog steeds niet elke week feest hoor, hoewel manlief dit wel zou willen natuurlijk! En van het eten van amandelen blijk je veel zin te krijgen??? Dus geef de mannen geen amandelen maar eet er zelf een boel :smiley:

@mini-boy: kom op, een beetje je fantasie gebruiken

Groetjes,
M

@Mriek: hahaha keuken tafel rules!!
ohnee het wasmachine

@Miniboy: haha een boxspring kopen, heb je dat probleem niet meer

Ja! Of de grond, de trap, de bank, de muur

Groetjes,
M

hahahaha, de droger, een stoel, OP de kast

@mriek en Inge: GOH wat weten jullie dat allemaal goed…VERTEL!

Gr, Danielle

Oh ja natuurlijk, OP de kast. Dat ik die kon vergeten

Haha, een rijke fantasie zegt nog niets hoor Danielle! De vraag is of je er ook iets mee doet

Groetjes,
M

@Mriek: Ja ik bedoel natuurlijk geen kledingkast he dat wordt klimmen, misschien is het gasfornuis nog een idee.
vuur op klein, lekker warm

@Daniele: haha tja…uhm…

Hahaha…ik zie jullie al overal liggen Mriek en Inge…lachuhhhh!

Gr, Danielle

@Inge

Groetjes,
M

@Daniele: haha alsjebliefd, heb je wat te fantaseren

@Mriek: Je weet niet echt meer iets he? ik zit ook te denken alhoewel mijn lust op dit moment op pitje 0 staat

Haha Danielle, fijn dat je zoveel lol hebt!

@Inge: in de auto, op het toilet, in het bos, op het strand … euhm …

Groetjes,
M

in de trein, in bad… ja in het bos haha daar weet ik nog wel een grappig verhaal over te vertellen