Geen zin in vrijdag :(

Bah
Vrijdagochtend om 7.15 uur moeten we in het ziekenhuis zijn met Stephan (in Emmeloord, dus half 7 van huis weg)
'T is maar voor een kleine ingreep hoor (phimosis, oftewel, voorhuidje zit nog gedeeltelijk vast en dat wordt verholpen)
Maar toch…het is JOUW kind dat weer onder narcose moet etc.
En voor zo’n jochie van net 5 jaar is het toch heel indrukwekkend: naar het ziekenhuis, dokters, operatiejasje aan, drankje drinken, narcose…

Benieuwd hoe het allemaal gaat en hoe hij er zelf onder is.
Tot nu toe is hij een gesloten boek helaas
Daar baal ik wel van, zo ging het met zijn verjaardag ook: niks zeggen, niet reageren als ik vraag of hij zenuwachtig is voor zijn verjaardag, of hij het spannend vind welke kadootjes hij krijgt, of hij zin heeft om te trakteren…
Maar wel op de dag zelf 2x hysterische huilbui gehad om “niks” (dus alle spanning die er toch was )

Nou ja, we zullen zien…

Groetjes Bianca, mamma van Stephan en Kaya

He bah, kan ik me zo voorstellen. Rottig dat hij zo gesloten over is zo kun je er natuurlijk moeilijk op inspelen. Hoop dat alles gauw achter de rug is en Stephan een beetje los gaat komen. Dikke zoen voor je mannetje ( wil ie vast niet hahahaha )

jeetje kan me voorstellen hoor dat je ertegen op ziet voor vrijdag

vast een dikke knuf en het komt allemaal goed,we zullen allemaal aan jullie denken

Groetjes Bianca, mamma van Kevin*
Dylan & Kaitlyn

He wat sneu ik wens jullie sterkte vrijdag en hoop dat alles weer snel voorbij is. En dat-ie weer lekker mee gaat naar huis.

Groetjes van Bianca mama van Jeremy

Oh ja ik weet precies hoe je je voelt
Niet leuk, maar wel belangrijk voor hem uiteraard, hopelijk is het snel zaterdag

Sterkte!

Groetjes Nathalie & Co

Och wat sneu. Hopelijk heeft hij er na die tijd niet veel last van.
Vervelend hoor, als hij zo gesloten is.

Heb je misschien een boekje over naar het ziekenhuis gaan of zo?

Tessie

Nou, ik heb een uurtje geleden ofzo eens gevraagd wat hij van vrijdag vond, dat we naar het ziekenhuis gaan enzo.
Hij bleek dus te denken dat we weer alleen met een dokter gingen pràten…
Uitgelegd dat dat niet het geval is en verteld wat er dan wél gaat gebeuren.
Nou ja, in eerste instantie natuurlijk protest (welk kind staat nou wél te springen )
Maar we hebben het er een minuut of 5 over gehad, protest werd ietsje minder, heb ook beloofd dat wij er steeds bij zijn (als hij gaat slapen bijv.)
Morgen zullen er misschien wel wat vragen komen, als hij het even heeft laten “bezinken”

moeilijk he,je zou zo graag willen dat het allemaal niet hoeft

nou misschien komen er vragen

maar hebben jullie geen spreekuur bij de slaap dokter

Groetjes Bianca, mamma van Kevin*
Dylan & Kaitlyn

Jee nou alvast sterkte meis!
En Stephan natuurlijk ook!

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04)

och jee arm mannetje.
kan me zo voorstellen dat je daar inderdaad helemaal geen zin in hebt.
maar mocht je al te lang moeten wachten, ik woon maar een half uurtje van Emmeloord af

Groetjes Marianne Mama Van Ruben

quote:
maar mocht je al te lang moeten wachten, ik woon maar een half uurtje van Emmeloord af

Huh? Waar woon je nu dan? Ik dacht in Sneek (hoe ik daar dan bij kom?)
Nou is ik wel nieuwsgierig geworden hoor!

Sterkte vrijdag, ik zal aan jullie denken.

Sterkte vrijdag. HEt is inderdaad niet makkelijk om je kind onder narcose te laten gaan. Maar zo’n ingreepje is zoweer voorbij.

Ja, de ingreep zelf zou ongeveer 15 a 20 minuten duren volgens de chirurg (dus wel ietsje langer dan met neusamandelen, buisjes etc)
Waar ik zelf een beetje bang voor ben is dat hij daarna niet durft te plassen (omdat dat uiteraard pijn doet)
En dat moet.
Eerder mag hij niet naar huis…

Uiteindelijk moet ie wel plassen toch? Hij kan het vast wel een poosje ophouden maar op den duur niet meer natuurlijk…
Oh sneu hoor!

Groetjes Nathalie & Co

quote:
Huh? Waar woon je nu dan? Ik dacht in Sneek (hoe ik daar dan bij kom?) Nou is ik wel nieuwsgierig geworden hoor!

Dat is niet zo moeilijk eerst rij je door naar Joure en dan naar Sneek, dat is simpel.
maar dan word het al een stuk ingewikkelder.
dan moet je eerst links dan 2 stoplichten rechtdoor de derde links af, dan weer links dan tweede rechts en dan is het, het tweede huisje hihihi makkie toch :stuck_out_tongue_winking_eye:

Groetjes Marianne Mama Van Ruben

Ach ventje toch het is wat he
We wensen jullie veel sterkte toe vrijdag en ikdenk aan jullie
Voor je het weet is het voorbij en mag je weer lekker mee naar huis
Dikke knufff

Groetjes van Heleen mama van Robin en Justin

Ja meis weet hoe je je voelt maar het gaat echt heel snel hoor… en hopelijk valt het net als bij Jordy erg mee… maar dan nog leuk is anders

sterkte de komende dagen

Tries

Nou, nog 1 (kort) nachtje…

Steef heeft er geen zin in, maar ja, da’s logisch natuurlijk.
Kaya is al bij mijn ouders, die slaapt daar vannacht omdat we haar anders morgenochtend om 6 uur al hadden moeten brengen, beetje vroeg
Maar wel raar dat ze er nu niet is, in haar bedje…is de eerste keer dat ze 's avonds en 's nachts weg is.
Nou ja, morgenmiddag zien we haar weer

Ben best beetje nerveus voor morgen.
Je weet van tevoren nou eenmaal niet hoe het gaat, of Steef het over zich heen laat komen of erg gaat tegenwerken etc.
En dat onder narcose gaan en dan de operatiekamer uit moeten en hem daar op die tafel laten bij de artsen, blegh
Nou ja, we zien het wel.

succes morgen

groetjes Kim, mama van

en