Sterkte.
Groetjes Marianne Mama Van Ruben
stephan heel veel sterkte man .en hopenlijk is alles snel voor bij dikke knuffels van tanja .
groetjes marielle mama van
10-10-01
Hoe is het gegaan?
Beterschap stephan!!
Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04)
Nou, het is ons 100% meegevallen zeg, vergeleken bij 2 jaar geleden met die neus- en keelamandelen
Hij was de enige, dus lekker rustig en relaxed.
Alles ging vrij snel maar niet gehaast.
Tuurlijk wilde hij eerst het drankje niet innemen, maar met een beetje “geweld” heeft hij het uiteindelijk toch stoer opgedronken.
Daarna 2 zetpillen, dat pappa dat bij hem mocht doen was pas helemaaaaal stoer want normaal gesproken had je altijd zo’n 4 man nodig
Toen al naar de O.K.
Pappa ging mee (Steef mocht kiezen)
Nou ben ik ietsje nuchterder dan pappa wat dit betreft, dus ik had stiekem wel een beetje binnenpret toen ik zat te wachten in de wachtkamer
Na 20 minuten kwam Peet terug en ja, tuurlijk was het heel naar geweest om weg te lopen toen Steef onder zeil was (dat weet ik nog errrug goed van de vorige keer)
Maar Steef had niet al teveel geprotesteerd. Vond het wel een beetje eng opeens 6 man in die rare kamer, maar ja…da’s logisch.
Na een minuut of 20 werd ik geroepen en mocht ik bij hem in de uitslaapkamer.
Hij sliep nog en na een minuut of 10 heeft de verpleegster even een warm washandje tegen zijn wang gehouden.
Toen was ie meteen wakker en mocht ie naar de zaal terug.
Beetje gedronken en bijgekomen.
Toen hij wat helderder werd zag hij zijn kadootje en dat heeft hij uitgepakt en daarna heeft hij zelf opa en oma opgebeld.
Waar we erg om moesten lachen is dat opa vroeg of hij dat vieze kapje nog op gehad had.
Nee hoor! zei Steef
Wist ie dus gewoon niet meer dankzij dat drankje (dormicum heet het ofzo?)
Nou, perfect toch??
Hij was om half 9 uit de O.K. gekomen en om 11 uur mochten we naar huis, nadat hij zijn drinken op had + een beschuitje.
En nadat hij geplast had (dat ging goed! alleen kwam er daarna bloed achteraan maar dat waren paar stolseltjes, niks ernstigs)
O ja, het is een grotere held dan zijn mamma hoor
Hij vond die infuusnaald namelijk niet fijn zitten op zijn hand, maar die moest gewoon nog ff blijven zitten.
Hij vroeg er wel 100x naar en toen dat ding eruit mocht wilde hij precies weten wat er gebeurde, hoe het eruit zag etc.
Met zijn neus er bovenop, brrrrrrr…nou, ikke niet gezien hoor
Nu overschat hij zichzelf en moeten we hem een beetje afremmen (beetje boel)
Hij is pappa aan het helpen in de tuin (zijn net allemaal boompjes etc. gebracht) en hij rent en vliegt alle kanten op terwijl je ziet aan zijn koppie dat ie doodmoe is.
Hij mag ook een paar dagen niet fietsen dus dat is erg opletten want hij vergeet het zelf ook.
En alleen douchen en niet in bad komende week.
Pff…lang verhaal weer
Maar ikke is opgelucht!!!
Groetjes Bianca, mamma van Stephan en Kaya
Jolanda, SUPER BEDANKT voor de lieve kaart!!!
Hij is er helemaal wijs mee hihi
Geen dank, veel plezier ermee.
Ben blij dat het mee is gevallen.
Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04)
wat een geluk dat het is mee gevallen .nou stephan dat heb je weer goed gedaan hoor .maar wel nu een beetje rustig aan doen hoor .heel veel beterschap
groetjes marielle mama van
10-10-01
Hoi Bianca,
wat fijn dat het zo is meegevallen
Enneh… stoer ventje hoor dat hij durft te kijken met die
infuusnaald, dat zou ik echt nooit durven.
heeeee ook weer achter de rug,ben blij dat het achteraf is mee gevallen.
stephan stoere vent heel veel beterschap knuffels van kaitlyn
Groetjes Bianca, mamma van Kevin*
Dylan & Kaitlyn
Wat super zeg, wat een dapper ventje. En gewoon weer rondrennen alsof er niets an de hand is.
Hopelijk slaapt hij goed en krijgt hij er gen last van.
quote:
Hij vond die infuusnaald namelijk niet fijn zitten op zijn hand, maar die moest gewoon nog ff blijven zitten. Hij vroeg er wel 100x naar en toen dat ding eruit mocht wilde hij precies weten wat er gebeurde, hoe het eruit zag etc. Met zijn neus er bovenop, brrrrrrr....nou, ikke niet gezien hoo
Dit herken ik…ik was 8, aan het oor geopereerd en zeurde ook de hele tijd of het ding eruit mocht. Grappig om te lezen. Ik kan het me nog goed herinneren.
Tessie
Heyyyyyyyyy, goed zeg allemaal. Mega gaaf dat het zo meeviel en wat een super dapper mannetje is Steef toch, echt goed hoor !
Heerlijk dat het nu achter de rug is. Hoe is het vanochtend ?
quote:
Heerlijk dat het nu achter de rug is. Hoe is het vanochtend ?
Hij was om 6 uur wakker (blegh, laatste dagen steeds )
Perfect te spreken issie!
Alleen naar de wc hoefde hij niet (écht niet hoor mam!)
Er op aangedrongen en verteld dat het nu waarschijnlijk ietsje minder pijn deed omdat het nu een dagje geleden is.
Toen ging hij toch (stoere lieverd) en het viel hem erg mee gelukkig!
Wel wilde hij nog een sinaaspril daarna (nou, vooruit )
En nu is hij aan het tafelvoetballen met Cheyenne.
Gelukkig is het goedgegaan zeg. Lekker snel naar huis heerlijk. Dappere zoon heb je hoor Bieb.
Groetjes van Bianca mama van Jeremy
Hé Bieb, ben “ff” weg en heb weer wat gemist
Hoe is het nu met je kleine/grote vent?
Groetjes Mim