nog steeds is de kleine in mijn buik aanwezig
xx.Eva.
evaaaaaaaaaaaa!!!
hoe is het zit de kleine nog lekker in je buik?
We hebben al even niks gehoord ben nu wel benieuwd hoor!
Hier alles nog rustig!
Groetjes GYtha
tis inderdaad al een paar daagjes rustig.
ehm…mischien is ze al aan het genieten van haar kleine wondertje???
Groetjes Marianne mama van Ruben
Dan is ze flinkt te vroeg. Kan de uk beter nog even blijven zitten MJ. Ze is 35 weken.
Groetjes,
Michèle
ook ik ben nog steeds rond
waarscheinlijk is de baby wel weer gedraaid! maandag een echo.
ben benieuwd
vanaf dinsdag mag ik thuis bevallen, dus vanaf dan mag het wel komen, hihi.
xx.Eva.
de verloskundige twijfelt over de ligging, ze kon het verschil niet voelen tussen hoofd en billen, en tijdens het voelen had ik last van harde buiken dus dat maakte het nog een stuk moeilijker.
xx.Eva.
Wil je wel thuis bevallen Eva??? Enne zou niet echt leuk zijn als het weer gedraaid is. Volgens mij moet het dan wel weer terug draaien weer Gewoon zeggen dat het naar mamma moet luisteren
Groetjes,
Michèle
Als er nog geen duidelijkheid is over wel of geen stuitligging, zou ik lekker nog niet na gaan denken over waar bevallen. Thuis bevallen met een stuit mag niet dus als het kindje inderdaad gedraaid is, heb je geen keuze.
Groetekes, Sje
als de baby in stuit ligt dan word het een keizersnee. maar als de baby goed ligt dan wil ik graag thuis bevallen. ik voel me daar prettig bij.
de baby draait wel af en toe met het ruggetje want gister lag het ruggetje nog rechts en nu voel ik dat het ruggetje links ligt.
xx.Eva.
ja dat hoop ik ook
maar ik weet het nog niet zeker of de baby weer is stuit ligt, maandag een echo.
en ik ben van dinsdag tot donderdag weg dus kan me dan niet melden
xx.Eva.