Ja, lijkt me geen gek idee om de meldplicht in te voeren voor Eva.
Groetekes, Sje
hallo meiden!
haha nee hoor, k ben nog aan het werk!
volende week dinsdag mijn laatste dag, poepoe ben er echt aan toe!
ik zal me elke dag even melden
de baby is trouwens wel gedraaid nu. gelukkig.
vandaag over 2 weekjes mag ik dus thuis gaan bevallen joepiee!
xx.Eva.
Fijn zeg dat die kleine mop gedraaid is. Even de titel aanpassen naar “Geen stuitligging meer!”.
Groetekes, Sje
Je eerste bericht openen en dan zie je dat je de titel kan vranderen
Maar fijn dat het geen stuitliggin meer is
Geniet van de laatste weekjes
In het knoppenbalkje boven je allereerste bericht in dit topic zit een knopje van een velletje papier met een potloodje erbij. Dat is de edit-knop. Als je daarop klikt kom je in dat eerste bericht en kun je ook de titel wijzigen.
Groetekes, Sje
Oh lekker meid, weer een zorg minder. Veel succes met de laatsater loodjes op je werk dan he… enne elke dag melden ja.
Groetjes,
Michèle
Ja, Michele, zo kan ik ook sterretjes verdienen! Gewoon zelfde bericht 3x plaatsen!
Groetekes, Sje
Kan ik er nog meer krijgen dan?? Enne ik weet ook niet hoe dat komt, ik zag het bij andere ook… maar zal er twee weghalen
Groetjes,
Michèle
meld meld
de kleine had vandaag de hik weer, dat is toch zo leuk !
ben wel erg vergeetachtig! hoort dat ook bij zwanger zijn ?
een soort van zwangerschapdementie?
xx.Eva.
ja klopt heb ook zwangerschaps dementie gehad haha, vergat echt alles zelfs als ik het op schreef
Liefs en dikke kus brenda en charissa
Zwangerschaps dementie is hier ook toegeslagen. Schrijf alle dingen op die ik niet moet vergeten. Zoals de afspraken bij vk of fysio! Anders vergeet ik het geheid!
Ha ha ha ik was net een oud wijf. Ik vergat alles. Op me werk hebben ze toen al mijn werk extra gechecked want het was niet leuk. Oh ja ik kon ook niet meer schrijven soort zwangerschaprsreuma. Mijn vingers waren heel dik en heel pijnlijk. Dus dat was ook geen succes… Was wel over toen ik bevallen was.
Groetjes,
Michèle
weer even melden, wel veel krampen vandaag maar ik ben gelukkig vrij.
lekker rustig aan doen dus.
ga zo maar weer koken voor me vriend
xx.Eva.
Fijn dat je kleintje gedraaid is, alweer een zorg minder. Jedidia had ook altijd de hik in m’n buik, wel 3x op een dag, na de geboorte had ze nooit meer de hik.
Nou, veel sterkte met de laatste loodjes!
Groetjes, daniella
Ha ha ha morgan hikte ook veel, maar ze danste ook altijd en elke dag op hetzelfde tijdstip. Dan zag je ech twee billen van de ene kant naar de andere kant van mijn buik gaan. Zag er erg alien like uit zeg maar
Groetjes,
Michèle