Geen pamper / niet prettig

Die boef van ons … ik moet er elke keer om lachen. Hij gaat nu regelmatig even plasje op de wc doen. En dan doe ik daarna zijn boxershort aan zonder pamper … Dan loopt hij te grinniken en gaat krom lopen … want meneer vind het maar niks ‘dat gevalletje zo los tussen de benen’,

Herkennen jullie dit? Zal dit de zindelijkheid in de weg staan of … is dat straks opeens over?

Ik heb geen mannetje, maar een vrouwtje, maar het lijkt me wel lasitg. Hij zal er denk ik aan moeten wennen.

Groetjes,

Michèle

Haha… Wat grappig! Geen idee hoe dat werkt

quote:
Ik heb geen mannetje, maar een vrouwtje, maar het lijkt me wel lasitg. Hij zal er denk ik aan moeten wennen.

Groetjes,

Michèle

Mijn oppasmeisje heeft het ook hoor. Maar dan dat het niet lekker zit …

haha ja ik had rico laatst ook zonder pamper in zn boxer lopen en toen zat hij er ook allemaal aan te wrijven.
plast hij ineens toch. lag er een plas op de grond…wijst hij erheen en zegt: IEEE MAMA BAH KIJK!!
haha tjonge…

@ miniboy ha ha ha oke, ja nu je het zgt zij missen ook dat ‘kussen’ straks.

Groetjes,

Michèle

Hihi sorry, maar ik moet er wel om lachen. Hier zijn de plasjes nog niet zo frequent, dus draagt Tim nog altijd een luier. Geen ervaring dus, maar kan me niet voorstellen dat dit de zindelijkheid in de weg staat.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Third Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

Misschien een idee om hem een gewoon onderbroekje aan te trekken ipv een boxer? Zit misschien net iets beter aangesloten en dan “bungelt” (hihi) het niet zo… Of heeft ie een strakke boxer (tja, je merkt wel dat ik 2 meiden heb )

Ik denk dat hij er gewoon aan moet wennen.

Seth heeft misschien 3x even zo in zijn boxer gelopen, en het viel me niet op bij hem. Maar als Seth naakt loopt, dan zit hij er ook altijd aan. Misschien ook nog wel een beetje lichaam verkennen.

Liefs, Anne

Aaron loopt er niet raar door maar de eerste dag dat hij zonder pamper liep pakte hij wel telkens in zijn kruis!

Haha…die eerste keer dat we zonder pamper aan naar buiten gingen zei hij in zijn kruis pakkend: moet die zo mee?

Ik moest hard lachen!

Gr, Danielle

quote:
Haha...........die eerste keer dat we zonder pamper aan naar buiten gingen zei hij in zijn kruis pakkend: moet die zo mee?

Ik moest hard lachen!

Gr, Danielle

Is Aaron al van de luier af?

Groetjes,
M

@mriek: de meeste tijd wel ja!
Maar poepen vind hij nog wel eens eng op zijnwc’tje en dan zegt ie: pempe aan!
Dan poept binnen no-time in zijn pamper.
PLassen doet ie op zijn wc’tje.

Gr, Danielle

Hylke heeft vooral gewone onderbroeken,
geen boxers.
Dat zit denk ik toch een beetje beter, zodat het niet zo “bungelt”.

M.

quote:
@mriek: de meeste tijd wel ja! Maar poepen vind hij nog wel eens eng op zijnwc'tje en dan zegt ie: pempe aan! Dan poept binnen no-time in zijn pamper. PLassen doet ie op zijn wc'tje.

Gr, Danielle

Goed joh! Hoe hebben jullie het voor elkaar gekregen?

Groetjes,
M

@mriek,…hij zei zelf ineens: awon (aaron) nie pemper aan!
Dus dat zei hij elke keer weer en nu zegt ie nog als ie moet poepen: moet poepuh…pempe aan!

Dus als dat straks ook goed gaat dan is ie voortaan droog maar vooral ZINDELIJK!

Gr, Danielle
Hoe doet Erik het met het potje dan?

@Daniëlle, fijn zeg! Dus Aaron begon er zelf over? Het interesseert Erik geen bal, om eerlijk te zijn. Hij heeft wel eens op het toilet geplast en op het kdv ook wel eens gepoept, maar vraagt er niet uit zichzelf om. Ik denk dat wij er ook te laks in zijn, we zouden hem veel meer op het toilet moeten zetten. Hebben we ook wel gedaan, maar de klad is er een beetje in gekomen. Dus hij draagt nog gewoon een luier en vindt het best

Groetjes,
M

@mriek, wij hebben wel een echt wc’tje voor hem en als ie plast komt er als beloning ene muziekje uit…echt stimulerend voor hem!
Van fisher price…misschien een optie?

Hij doet het nu ruim 2 weken goed maar snacht draagt hij nog gewoon ene pamper hoor!
Daar begin ik nu nog niet mee…om hem snachts wakker te maken en even te laten plassen.
Straks denkt ie: ik mag eruit het is ochtend!

Gr, Danielle

Hoe duur is zo’n potje?

Groetjes,
M

@mriek: hahaha…ja prijzig maar het helpt wel!
Straks via M.Plaats weer verkopen he!
wij hebben hem in de opruiming gekocht voor 34.95!
Een gewoon potje kost 5.-!

Gr, Danielle

Wat goed zeg Danielle dat Aaron al zo goed als altijd op het potje plast.

@Mriek, hier precies hetzelfde als bij Erik. Het intereseert Tim helemaal niks. Soms denk ik dat Tim de enige is die op deze leeftijd nog niet zinderlijk is. Hij taalt er totaal niet naar. We zetten hem wel een paar keer dag op het potje. Dat vind hij ook prima, maar het is maar heel af en toe dat hij eens plast of poept. Zelf vraagt hij er bijna nooit om.

Groetjes,
Sandra

Lilypie First Birthday tickers