Geen pamper / niet prettig

@Daniëlle, dan proberen we het eerst nog even met minder laks zijn. En als dat niet werkt, dan overwegen we het muziekpotje

@Sandra, gelukkig dat digi-broertjes Tim en Erik daarin op elkaar lijken. Dan voelen we ons er niet helemaal slecht over Ach, als hij overdag maar zindelijk is voordat hij naar school gaat. Ik probeer me er niet té druk om te maken.

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

Ik probeer me er idd ook niet te druk over te maken Mriek. Zeg ook iedere keer als hij van het potje komt dat we het gewoon een volgende keer weer proberen. Hihi maar van binnen denk ik wel eens het zou wel fijn zijn als hij van de luiers af is. Maar goed die tijd zal echt nog wel komen

Groetjes,
Sandra

Lilypie First Birthday tickers

Potje vond Jurian ook niks, en deed daar ook niks op. Maar een wc verkleiner (spotprijs bij Hema) doet het hier wel goed. Naar mijn idee zit men dan ook beter… Op potje heeft hij knieen in zijn nek dus de houding niet super Misschien idee voor Tim & Erik?

Da’s zeker een idee, mini-boy. Mijn ouders hebben wel zo’n verkleiner, maar wij nog niet.

Wisten jullie trouwens dat ik er laatst achterkwam hoe je zo’n wc-verkleiner gebruikt? Duh. Ik dacht altijd dat je dat ding gewoon bovenop de bril zet. Nee, je doet de bril helemaal omhoog. Zet dan dat ding erop en dan de bril weer naar beneden. Er overheen, als het ware. Zo leer je nog eens iets

Groetjes,
M

Ow nou Mriek…dat wist ik dus ook niet…ik dacht ook hetzelfde als jou!
Ow…dus ZO moet dat…ff onthouden.

Gr, Danielle

Eigenlijk ook wel logisch, als je erbij stilstaat, maar ja…kom er maar op

Groetjes,
M

haha…dus zover gaan mijn gedachten nog niet!
Maar nu vergeet ik het niet meer!

Gr, danielle

Groetjes,
M

Wij hebben ook al een tijdje een wc verkleiner, maar daar wil Tim helemaal niks van weten. Dus ja we houden het voorlopig maar bij het potje en zien het wel.

Groetjes,
Sandra

Lilypie First Birthday tickers

Haha daar kwam mijn man pas ook achter… Hij zei dat is slim zo. Ik hun wat? Die bril erover. Zo hoort dat papa!!! Haha

Haha! We zijn nooit te oud om te leren

Groetjes,
M

Seth vindt de wcbril verkleiner wel veel interessanter, want dan mag hij ook op de grote wc

Wij hebben er trouwens wel 1 die je op de bril legt, haha.
Met een zacht wc-brilletje.

Liefs, Anne