Mijn zoontje sliep tot zijn 5 maanden perfect door daarna niet meer, nu is hij 18 maanden en slaapt nog niet door:S ik liet hem altijd liggen gaf hem geen fles snachts want daar was ik optegen, maar op den duur ging ik tog maar eens flesje warme melk proberen snachts en dan sliep hij weer verder dat hielp zo een half jaar maar nu moet hij die niet meer hebben dus leg ik hem bij ons in bed… heel dom ik weet het!! maar ik ben gewoon op, weet er ook echt geen oplossing voor, overdag slaapt hij wel goed en ook sóchtends …mischien een lampje aandoen op zn kamer maar is dat niet slecht???
Gebroken nachten
Ik kan jullie ook weer een hand gaan geven…hier ook weer 3 nachten bal.
Maar net als vannacht…is ie wakker en blijft ie (zie ik op scherm) anderhalf uur met zijn ogen open liggen en dus niet slapen!
Hij lit dan wel rustig maar hij zal er smorgens geen minuut langer om slapen.
Wat ik wle eens denk…als ze snachts zo veel keer wakker worden dan hebben ze toch geen rustige nacht en zijn ze toch niet uitgeslapen?
Iemand die in 1 ruk doorslaapt die heeft "rust"in zijn joofd…hun niet!
Hoop dat hij snel weer een goede nacht heeft…ik weet dat hij het voort goed kan!
Gr, Danielle
@Danielle
Volgens mij zijn ze op een gegeven moment ook bekaf. En dan gaan ze de slaap weer inhalen. Dat moet haast wel want ga jezelf na als je nachten wakker bent geweest.
@Jolien
Een nachtlampje hebben wij in deze periode ook uitgeprobeerd maar ook dat hielp niet. Dus ik denk dat het een fase is waar we doorheen moeten
@Rainbow
Nick heeft vannacht ontzettend goed geslapen. Niet 1 keer wakker geweest. Dus ook wij hebben heerlijk kunnen pitten. Zit nu met dikke ogen zo lekker heb ik geslapen. Wel jammer dat je er dan toch om 7 uur uitmoet maar goed, je kunt niet alles hebben he
Aangezien Eva en Nick ongeveer hetzelfde ritme hebben, ga ik ervan uit dat zij ook lekker geslapen heeft. Telefoonverbinding maar even afgesloten houden dus!!
Hij heeft vanmorgen zijn papfles gehad. Nog even wakker en het is nu weer stil boven. Ik laat hem maar even lekker in zijn bedje tot hij weer wakker wordt.
Groetjes Bianca
Ooooo, hier was het vannacht weer brullen. Helaas. Ik ging er uit tegen half 4 en Eva keek me helemaal wakker aan. Ze stond echt zo in bed van: kom, we gaan eruit! Ik zat even met haar op de stoel, maar legde haar toen toch maar terug. Gillen, krijsen. Ik had echt geen zin om weer terug te gaan en ben gewoon in bed gekropen. Dan maar even gillen. Dat duurde hooguit 10 minuten en toen werd het stil. Zo ga ik dat dus doen, even kijken of er niks is (dat doe ik wel, ze kan natuurlijk ook bv ziek zijn), speen zoeken en indoen en dan hup, slapen. Ik ga haar ook niet meer oppakken, want dat helpt tegenwoordig niet meer. Ik ben het nu wel beu hoor en dan huilt ze maar. Tegen half 8 werd ze weer gillend wakker (misschien was ze al een tijdje wakker?) en mocht ik niet eens meer naar de wc van haar. Ik zat er net op en riep: ‘Mama komt zo Eva!’, maar ze luisterde dan even en gilde dan weer vrolijk door. Toen ik uitgeplast was, ben ik haar maar gauw gaan halen en was ze weer blij. Toen ik naar het werk ging zwaaide ze dadada. Ze lijkt er zelf geen last van te hebben als ze brak slaapt…Ik ben uiteindelijk maar eventjes wakker geweest en dat is nog wel te doen. Maar ze moeten toch eens leren dat mensen 's nachts SLAPEN en niet KETEN of HUILEN.
@Bianca, lachen dat jij nu juist dikke ogen hebt van het heerlijke slapen. Zo van: ik ben goed uitgerust. Heerlijk toch. hopelijk begrijpt Nick nu dat hij beter kan slapen, dat dat veel fijner is!
Groetjes Rainbow, trotse mama
Gewijzigd door - Rainbow op 19 Feb 2010 10:27:40
Hier weer een om half zes wakker, maar voor het eerst deze week ook weer om 6.00 in slaap gevallen en ik moest haar voor het eerst in bijna anderhalve week wakker maken om 7.30… 's nachts is het op en af. Soms kleine huiltjes in der slaap andere momenten Idols Audities tussen 3.00 en 4.00. Inderdaad rainbow wanneer snappen ze het nu eens. Als het niet meer kan denk ik
Groetjes,
Michèle
heey heey
nou hier is het ook drama kiezen dunne luiers en snachts gillen helemaal overstuur het enige wat minder erg is voor mij dat hij alleen pappa wil dus ik door kan slapen maar het breekt je wel beiden op en hij is dan rustig 3uur wakker en alles geprobeerd maar lijkt wel gewoon een fase nachtmerries groeistuipjes alles tegelijk dus is hier erg gezellig hahaha
dus je moet doen wat jij denkt dat het beste werkt
groetjes wen
groetjes wendy
[img]http://m1.lilypie.com/dLCkp2.png" alt=“Lilypie 1st Birthday Ticker” border=“0” />
@ Benick
Ben ook bang dat dat niet gaat helpen en denk ook wel dat het een fase is maar het is al meer als een jaar dat hij niet doorslaapt:S komt dat vaker voor dat je weet? de meeste hebben het over een week ! Het cb zegt er niet zoveel van maar vind zowiezo dat ze heel veel dingen niet serieus nemen
Is jou kleintje al weer wat rustiger btw? Heb je dr gewoon laten huilen of pak je haar steeds?
Groetjes Jolien
@Jolien
Zij is een hij trouwens…
Ik haal hem eruit als hij echt in bed staat. Dan ga ik even met hem zitten en dan leg ik hem weer terug. Maar helaas is dat niet echt een succes En hij sliep door alleen de laatste paar weken niet meer…
Het was hier vannacht weer echt vreeeeeeselijk!!! Om 23.45 begon meneer weer. Ik ben er heen gegaan puur omdat zijn billen zo vuurrood zijn. Hij had inderdaad wat gepoept. Maar gillen krijsen en echt alsof hij vermoord werd toen ik hem weer terug deed. Hij wou ook niet liggen en dan loop ik niet fijn weg als hij zo staat en compleet overstuur is. Waarom toch???
Ik ben naar beneden gegaan, heb wat gedronken (slapen kan ik dan toch niet). Toen ik hem bijna niet meer hoorde ben ik naar boven gegaan en weer in bed gestapt. Ik durfde gewoon niet meer te gaan kijken omdat ik bang was om hem wakker te maken. Vind het echt niet leuk meer. Iedere avond als ik naar bed ga, hoop ik weer dat hij doorslaapt. We hadden vannacht al bijna een echtelijke ruzie
Groetjes Bianca
slapen ze bij jullie nog 2keer per dag?
dat hielp hier heel veel door terug te gaan naar een middag slaapje en badje savonds en vast ritueel sliep die veel beter door
maar een jaar is al wel heel lang hoor lijkt me idd wel zwaar
groetjes wendy
groetjes wendy
[img]http://m1.lilypie.com/dLCkp2.png" alt=“Lilypie 1st Birthday Ticker” border=“0” />
Bij ons 1 slaap op een dag en altijd een vast bad en bed ritueel. Heeft altijd gewerkt tot voor kort. Ik vermoed toch dat hij ergens bang voor is maar wat?? Uitleggen kan hij dat nog niet.
En dat jaar had ik niet eens goed begrepen. Dat is inderdaad erg lang. Mag ik nog niet klagen
Groetjes Bianca
uhm ikke niks meneer wil alleen pappa en je kunt alles proberen maar hij wil der gewoon uit niks is verder goed en als die van slag raakt door hem te laten huilen ligt ie 3uur wakker dus meestal gaat pappa met hem naar beneden rent ie half uurtje rond en zegt ie die die onder aan de trap en wilt ie weer slapen en leg je hem neer en slaapt ie weer niet de beste manier maar midden in de nacht met een overstuur kind rondlopen heeft naar mijn mening ook weinig zin maar meestal slaapt ie gewoon door
groetjes wendy
@Bianca: en Nick heeft niet opnieuw last van z’n oren? Klinkt net zoals Erik huilde toen hij oorontsteking had. Nick had dat laatst toch ook? Misschien weer teruggekomen?
Groetjes,
M
@Mriek
Klopt, Nick heeft dat gehad. Maar overdag heeft hij nergens last van dus vandaar dat ik daar niet aan denk. Maar anders ga ik nogmaals naar de huisarts om het te checken. Want vannacht heeft meneer ook weer een uur echt gekrijst. Je wordt er hopeloos van. Daarna slaapt hij gewoon tot de volgende ochtend dus ik begrijp het gewoon niet… Als hij last van zijn oortjes zou hebben dan zou hij toch wel weer wakker worden. Maar een extra controle is zeker niet verkeerd dus dat ga ik maar eens doen. Bedankt voor het helpen herinneren
We gaan nu echt al gespannen naar bed. Het in slaap vallen na het bad is geen enkel probleem (gelukkig) maar tegenwoordig is het standaard rond middernacht tot 1 uur bal hier. Vreselijk, kan er echt niet tegen, tegen zo’n overstuur gegil.
Groetjes Bianca
Laat idd nog maar eens checken, je weet nooit. Kan me indenken dat je er haast wanhopig van wordt. Slaaponthouding is in oorlogstijd niet voor niets één van de martelmethoden. Daar worden mensen helemaal gek van.
Ik hoop dat als het níet z’n oortjes zijn, dat het gewoon snel weer overgaat. Kan Nick niet een nachtje uit logeren? Is niet makkelijk misschien als hij niet lekker doorslaapt, maar je ziet ook vaak dat ze ergens anders juist prima doorslapen en dan het patroon doorbroken wordt.
Groetjes,
M
@Mriek
We gaan Nick ook een keertje laten logeren. Zal bij mijn ouders zijn. Dus doordeweeks wordt dat niet wat omdat Nick ook naar het KDV moet. Het zal in het weekend zijn. Maar we wachten nog heel even. Mijn ouders hebben al zo vaak opgepast de laatste tijd overdag na de operatie en toen hij ziek was en het nodige meegemaakt prive dat ik ze een eventuele hysterische toestand snachts even wil besparen
Groetjes Bianca
Ja Jim huild ook of hij vermoord word gewoon niet meer normaal word er soms gewoon bang van! ik pak hem meestal bij me in bed want er zit echt niks anders op…zodra ik met hem de kamer uit stap stopt hij met huilen en als ik weer 1 stap terug zet gaat hij weer krijsen… is hij dan zo dominant of is hij nu gewoon zo bang ik weet eht niet??? hij heeft vannacht bij opa geslapen en is geen 1 x wakker geworden:S bij opa slaapt hij altijd goed, daar slaapt hij bij hem op de kamer en tege de verwarming dus mischien moet ik is wat kruiken proberen zat ik te denken maar dat lijkt me ook een beetje raar om hem altijd met kruiken te laten slapen weet niet of dat wel goed is vind het zo moeilijk om erachter te komen ik wou dat hij kon praten! dinsdag komen ze thuisbezoek doen dus dan ga ik het er eens goed over hebben hoop dat ze me een keer serieus gaan nemen!
@Jolien
Thuisbezoek van CB bedoel je?? Nog nooit van gehoord.
En in bed leggen bij ons doe ik niet meer. Meneer heeft dondersgoed door dat dat kan en daar trap ik zeker niet meer in. Mijn man heeft het nu eindelijk ook door. Ik wil hem alleen niet zo laten gillen dus ga ik toch kijken. Maar als ik wegloop gaat het gillen in een nog hoger volume door Ik denk dat er een hoop uitproberen bij zit. Maar het kan ook angst zijn en dan wil ik ook dat hij weet dat ik er voor hem ben. Daarom vind ik het ook zo moeilijk.
Overdag slaapt hij wel aan 1 stuk door en wel 2 tot soms 3 uur…
Groetjes Bianca
Ja is iets nieuws komen ze met 1.5 thuis kijken of het huis wel veilig genoeg is enzo is bij iedereen die ik ken mischien niet waar jullie wonen…
Ja ik weet dus ook niet of het uitproberen of angst is stel dat hij echt bang is vind ik het echt erg dat ik hem alleen laat maar als ik hem laat doorhuilen houd hij dat gewoon 3 uur vol of hij valt uiteindelijk in slaap en begint weer na een kwartier ! maar nu weet hi als hij huild dat hij bij ons mag liggen… hoop dat hij er overheen gaat groeien !