@ Mini-boy en Michele. Haha, meldplicht en als ik het dan een dag erg druk heb en niet achter de pc doorbreng denken jullie meteen dat het zover is. Maar het is wel geinig en wie weet gaat het me wel lukken.
@ Linette. Had het nog niet aan mijn vk gevraagd, maar had al het vermoeden dat het gewoon weer afwachten wordt. Het enige dat ik wel heb begrepen is dat de bevalling meestal sneller gaat (lijkt me ook een mooi vooruitzicht). Bitter lemon schijnt ook te helpen ![]()
@ Sje. Ben het met je eens dat het inderdaad zinloos is om er energie aan te verspillen en dat er vast veel vrouwen jaloers zijn. Dat maakt helaas die buik niet flexibeler en kleiner. En laat dat nou net hetgene zijn dat ik nu een beetje zat ben. Het maakt het fysiek zwaar op het moment en daar kan ik gewoon niet zo heel goed tegen, want er is zoveel dat ik zou willen doen.
Mijn broers en ik waren allen 2 weken te laat. Alleen mijn zusje was eerder en die is ingeleid, omdat ze zo groot werd. Op zich zat daar dus een regelmaat in. En een vriendin van me moet nu verplicht 6 weken vantevoren met verlof, omdat de eerste met 36 weken geboren is…
Maar goed, ik wacht gewoon rustig af en klooi ondertussen maar een beetje verder in huis met mijn enorme buik.
groet
Gwen