Geboorte tweede rond zelfde week als eerste?

Spannend Gwen… nu elke dag melden anders gaan er bij ons bellen rinkelen … Hoop voor je dat je snel je kleine in je armen mag houden…!! En wij digi mee kunnen genieten!!

40+5, dan wordt het steeds spannender. Wij zitten nu al iedere dag hoopvol te wachten. Heb dit ook nog niet eerder meegemaakt. Kimo was vrij vroeg en ook alle kleintjes in mijn omgeving zijn te vroeg geboren (regelmatig met 36 en 37 weken).

Vandaag maar weer een dagje foto-albums maken, administratie opruimen etc. Kimo is naar het KDV, dus heb het lekker rustig.

groet
Gwen

Lilypie Second Birthday tickers
Lilypie Pregnancy tickers

Hoi, Spannend hoor!!! Suk6 voor straks en geniet nog ff lekker van je rust

Gr patries
Mama van Luna (26-2-2005) en Mees
(24-4-2009).

mmm september zal het niet meer worden als ik het beetje bekijk… maarre je weet nooit. Hier was meneer er binnen 3 uurtjes tijd!

@mini-boy. Denk het ook niet (terwijl dat handiger zou zijn qua schooljaar), aangezien er nog niets begonnen is. De bevalling van Kimo heeft vanaf de eerste wee 24 uur geduurd. Ze zeggen wel dat het bij de tweede sneller gaat, maar ik bereid me toch maar voor op een sessie van minstens 12 uur.

[img]http://lb2f.lilypie.com/wmnkp2.png" width=“400” height=“80” border=“0” alt=“Lilypie Second Birthday tickers” />
[img]http://lbdf.lilypie.com/0YKAp2.png" width=“400” height=“80” border=“0” alt=“Lilypie Pregnancy tickers” />

2e sneller?? Vond dit al té snel… wist niet waar ik blijven moest…

Maar goed bereid je maar op een lange sessie dan kan het altijd mee vallen… Kop op hé … je kan het dat is wel bewezen !!!

Sneller dan 3 uur kan ook bijna niet inderdaad en lijkt me ook erg snel. Volgens de VK kan ik dit keer gewoon thuis blijven en zal het vast aanzienlijk sneller gaan. We zien wel en mocht ik toch weer naar het ziekenhuis gaan, dan krijg ik dit keer een eigen kamer. Bij Kimo heb ik namelijk 2 dagen op een 4 persoonskamer (+ 4 babies) gelegen en dat is niet aan te raden.

Lilypie Tweede Ticker
Lilypie In verwachting Ticker

Ha ha ha ik ben 4 dagen bezig geweest das 96 uur dus dat ook nooit meer

Groetjes,

Michèle

Zoo jeetje zeg 4 dagen :open_mouth:

ik heb er 4,5 uur over gedaan maar toen ik bezig was vond ik dat al lang duren en hoopte dat het snel voorbij zou zijn kan me even geen 4 dagen bezig zijn voorstellen…

Succes met de laatste loodjes Gwen!!

Liefs Shirley

Jeetje, 4 dagen, dat is helemaal lang. Vond 24 uur al best pittig.
Met mij gaat het nog prima. De baby trappelt vrolijk, maar zit ondertussen wel een beetje in de weg. Vind dan met name een dag alleen thuis met Kimo wel zwaar. Maar goed, die ligt nu weer lekker in zijn bedje en zal de komende uren wel onder zeil zijn. Kan ik even rustig aan doen

Er is trouwens nog niets te merken van een aanstaande bevalling, dus wie weet ga ik gewoon de uitgerekende datum halen dit keer.

Lilypie Tweede Ticker

Ja ik kan er ook niks aan doen. Mijn inleiding wilde niet vlotten. Maar de volgende keer ga ik voor de ritsluiting weer en dan gok ik op 45 min tot een uur

Groetjes,

Michèle

Dus alles nog in rust … tja … wie weet op dierendag (flauw)…

Mijn tweelingzusje heeft er bij de 1e 12 uur over gedaan en bij de 2e ook 3 uurtjes. Maar als ze het voor het zeggen zou hebben (helaas dat hebben we niet) dan zou ze voor de 12 uur kiezen. Tja ieder zijn keuze denk … maar vond die 3 uren ook echt geen pretje … andere kant weet ik ook niet wat het is om hele dag te lopen etc. Bij mij was het om 23.00 begonnen en om 2.00 uur geboren. Dus … niemand die iets merkt

… gwen waar ben je??? Of hebben jullie ze al gezien/gehoord vandaag?.. Zou natuurlijk zomaar kunnen dat ze nu een lief schattig kindje in haar armen heeft…?! SPANNEND!

Ja, ja, gisteravond lag er inderdaad een klein mannetje in mijn armen. Het is een jongetje, genaamd Ilja. De bevalling is soepel en snel verlopen . Stuk beter dan de vorige keer en we zijn lekker thuis gebleven.

Uiteindelijk is hij 2 oktober om 11.50u geboren, hij woog 3420 gram en is 49 cm. Een mooi gemiddeld manneke. Met mij gaat het ook uitstekend, wel een lading hechtingen, maar dat geneest wel weer.

groet
Gwen

Lilypie Tweede Ticker

Gefeliciteerd!!! met een prachtige jongen en wat een mooie naam

Nu lekker genieten met zijn allen.

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie

Lilypie - Personal pictureLilypie

GEFELICITEEERD!!
precies 1dag voor DE datum, haha!
lekker genieten nu!