Gaan voor een tweede!

Hallo,

Ik een dochter van 15 maanden en we zijn sinds augustus begonnen met ‘gaan’ voor een tweede, spannend! Bij mijn dochter was het meteen raak en heb ik nergens last van gehad de hele zwangerschap. Vind het nu zo spannend steeds… Nu al 2 keer niet gelukt en wachten tot volgende week donderdag… Dan moet ik ongesteld worden, hopelijk niet.
Zit constant op mijn lijf en mijn gevoel te letten maar ik weet helemaal niet wat ik moet voelen. Voel me nu met vlagen misselijk,heb pijn in mijn rug en had een paar dagen gelden opeens menstruatiepijn een uurtje. Denk bij alles dat ik wel eens zwanger kan zijn! Wil er niet zoveel mee bezig zijn maar het lukt me gewoon niet… Maak mezelf niet gek hoor en weet dat ik nu echt nog niet mag zeuren na 3 maanden en vorige keer in 1x raak maar wil er gewoon graag over praten!
Herkenbaar?

Groetjes

Hallo,

Niet herkenbaar, maar wel spannend! Succes met klussen

Liefs Shirley.

Ook niet herkenbaar, maar ook heel veel succes en hopelijk is het snel raak!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Volgens mij wel bij sommige mamma’s hier, maar nog niet bij deze. Hopelijk blijft opoe weg deze maand

Groetjes,

Michèle

quote:

Zit constant op mijn lijf en mijn gevoel te letten maar ik weet helemaal niet wat ik moet voelen. Voel me nu met vlagen misselijk,heb pijn in mijn rug en had een paar dagen gelden opeens menstruatiepijn een uurtje. Denk bij alles dat ik wel eens zwanger kan zijn! Wil er niet zoveel mee bezig zijn maar het lukt me gewoon niet… Maak mezelf niet gek hoor en weet dat ik nu echt nog niet mag zeuren na 3 maanden en vorige keer in 1x raak maar wil er gewoon graag over praten!
Herkenbaar?

Groetjes

Het kan zijn dat je zwanger ben… maar je lichaam kan je (vooral als je er veel mee bezig ben) enorm voor de gek houden. Dus… tja wat je zelf zegt … laat je niet gek maken en probeer er niet teveel mee bezig te zijn. Hoeveel moeders is het niet gelukt omdat ze er té veel mee bezig waren/zijn!?

Grappig ik heb ook een zoon van 15 maanden… boefjes he op deze leeftijd!
Succes … volgens mij is heel ikkeben aan het klussen

Gewijzigd door - mini-boy op 22 Oct 2009 21:52:33

Leuk dat jullie nu voor een tweede gaan.

Er zijn er nu al best veel bezig voor een 2e hier op ikke ben, dus laten we hopen op nog meer ikke ben kindjes

Groetjes,
Sandra

Lilypie Second Birthday tickers

o ja bij mij heel herkenbaar bij mijn eerste was het gelijk raak de tweede duurde 3 maanden en de derde heb ik er een jaar over gedaan elke maand teleurgesteld worden ja das vervelend ik had van de spanning iedere keer al de misselijkheid en vermoeidheid te pakken volgens de huisarts was het omdat ik me geestelijk er zo op instelde dat het nu raak was dat mijn lichaam de verschijnselen ging vertonen
hoop dat het bij jou niet het geval is
op een gegeven moment heb ik het losgelaten en tegen mezelf gezegd als het komt dan komt het en anders niet en toen was het gelijk raak tja kan toeval zijn maar…
in ieder geval sterkte met afwachten en ondertussen gewoon genieten van het wondertje dat al door je huis kruipt/loopt

groetjes

Hi miniboy,

Zeker boefjes op deze leeftijd! Mijn kleine meid kan aardig driftig worden op 't moment… Wel echt superleuk dat ze steeds meer kan. Lopen vanaf verjaardag en nu steeds meer woordjes, genieten he!!

Een beetje herkenbaar. Wij zijn vanaf juni aan het klussen voor een tweede, Eva is 14 maanden nu. Bij haar was het meteen raak, nu wil het niet echt vlotten. Ik vroeg me ook steeds af: ‘Zal het gelukt zijn?’ en dan was ik ook teleurgesteld als ik weer ongesteld werd. Ik heb een cyclus waarbij de eisprong heel dicht op de menstuatie zit. Vaak word ik na de eisprong (dat test ik) al na 8 dagen ongesteld en dat schijnt toch ook een rol te spelen bij het zwanger worden. Nu merk ik dat ik er veel minder mee bezig ben, aangezien we druk zijn met ons huis verkopen en een nieuw huis zoeken. We hebben deze maand weinig geklust en eigenlijk maakt me dat even niet zo uit. Als ik zwanger word, ben ik dolblij, maar als het nog een paar maanden duurt is het ook goed. Het komt zoals het komt. Ik ben nu veel relaxter en dat is wel fijn! Succes meis! Hopelijk is het voor jou snel zo ver!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Hee, leuk om te horen! Wij gaan ook (bijna) voor een tweede, woensdag laat ik het spiraaltje verwijderen, en dan is het voortaan weer voor het echt!!!

Veel succes!

Groetjes Frauk

Nou, inmiddels een week verder en vanmorgen erg nieuwsgierig en een test gedaan… Moet donderdag of vrijdag pas ongesteld worden dus volgens mijn man slecht plan en mezelf aan het gek maken. Maar er kwam dus een licht streep tevoorschijn!!! Volgens mij kan die streep alleen verschijnen als er hcg in mijn bloed zit dus ben al stiekem een beetje blij… Nog niet helemaal natuurlijk maar toch…
Nog 3 dagen spannend en dan nog maar een keer testen…

nou … dat is zeker spannend…!! Evt dan vlakbij de geboortedag van de 1e of niet?

Het is toch niet besmettelijk he…gaan voor een tweede, haha.

Hier overigens voorlopig nog niet hoor, maar leuk dat er op dit moment meerdere meiden druk bezig zijn. Ik hoop voor jullie allen dat het allemaal voorspoedig gaat verlopen en dat jullie binnenkort allemaal elkaar het goede nieuws kunnen vertellen…

Liefs!

Hai miniboy,

Mocht ik nu zwanger zijn dan is het inderdaad vlak bij de verjaardag van mijn eerste! Zit er bijna 2 jaar tussen. Precies hetzelfde als bij mijn broertje en ik!

Groetjes

Dat zou grappig zijn Madelon… enne tja zoals Sannn het zegt had ik het nog helemaal niet bekeken dus …

Lichte streep … lichte felicitatie van mijn kant. Hopelijk kan ik je Donderdag een dikke felicitatie geven

Hey Madelon, ook van hier uit een lichte felicitatie…
Ook wij zijn bezig voor een 2e :smiley:

Liefs, Melanie, (mama van Noah)

Lilypie Tweede Ticker

Hier ook een lichte felicitatie!!!

Hopelijk heb je snel zekerheid!!!

Groetjes Frauk

Wat spannend Madelon.

Hihi dus weer iemand die bezig is voor een tweede. Er zijn er best veel die graag nu een 2e willen. Wij ook, dus ben benieuwd. Ik zou zelf nooit testen voor de dag dat ik ongesteld moet worden. Vaak is er dan nog niks te zien. In jouw geval gelukkig wel, maar meestal niet. En dan maak je jezelf er alleen maar gek mee. Gewoon testen als je een aantal dagen overtijd bent is het beste. Maar van mijn kant natuurlijk alvast een voorzichtige felicitatie.

Hoop echt voor je dat je zwanger bent.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Second Birthday tickers

Wat leuk allemaal zoveel dames willen een 2de hier.

Wij willen ons ook gaan orienteren voor een zusje voor Jada over 1 jaartje, we hopen dan op een meisje van aan jaar of 1,5 ta adopteren

Juna

Wij willen pas over een jaartje voor de 2e gaan. Ik hoop eigenlijk dat we dan ook al een ander huis hebben want dan kan ik meteen alle twee de kamers helemaal in orde maken

Groetjes,

Michèle