Gaan voor een tweede!

Kon het weer niet laten vanmorgen, weer getest. Lijk wel gek!
Maar de streep wordt steeds duidelijker…

Vrijdag ongesteld worden, maar denk het nou echt niet meer! Laat het het weekend weten!!!

Wat spannend!

Je zou idd wel denken dat je zwanger bent. Want meestal geeft een test zo vroeg nog geen streep, omdat er nog niet veel van het HCG hormoon is aangemaakt. Daarom zou ik zo denken dat je echt wel zwanger bent.

Ik hoop met je mee!

Groetjes,
Sandra

Lilypie Second Birthday tickers

Wat spannend!!
Maar een streep, hoe licht ook, kan eigenlijk alleen maar betekenen dat je zwanger bent!
Dus, nou ja, een lichte felicitatie dan maar
Liefs, Anne

haha… ik wilde het in het andere topic nog voorstellen, van doe gewoon nu een test, maar ik dacht: Dan ga ik je alleen maar gek maken! Dus niet geschreven… Maar je dacht er zelf dus ook aan! Zou ik ook gedaan hebben dus, alvast testen!

Ja, ik feliciteer je maar voorzichtig dan… Lijkt er toch wel echt op, he! Super meid!

Liefs! Liske

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

en nog getest vanmorgen of is dat morgen de bedoeling ?

quote:
Kon het weer niet laten vanmorgen, weer getest. Lijk wel gek! Maar de streep wordt steeds duidelijker...

Vrijdag ongesteld worden, maar denk het nou echt niet meer! Laat het het weekend weten!!!

Had deze helemaal niet gelezen… maarre het klinkt erg positief…!
Ben jij sponsor van de testen … rot geld hé

Ha ik sluit me aan bij de club voor de tweede
Mijn eerste is na 5 jaar geboren Met behulp van het ziekenhui
Heb hormonen gespoten en het was raak naar de eerste keer
Vaak zwanger geweest maar het bleef nooit zitten
Nou het resultaat van de eerste keer zie je links van je

Nu weer met hormonen begonnen en 3 dagen na de inseminatie voelde ik het al
Ben weer zwanger Test was ook positief al na 3 dagen Heel licht maar wel duidelijk
Dus dit was weer raak na de eerste keer

Erg blij mee
Want zeker met bjorn erbij is het een heel gedoe 3/4 keer per week naar het ziekenhuis Dan ben je al een ochtend/middag kwijt
Gelukkig past mam dan op Maar toch het is belastender dan de 1ste keer
Voor alle klussers Good luck
Voor de lichtblauwe streepjes We gaan er weer voor !!!

Oja nog een Leuke bijkomstigheid Bjorn is geboren een dag na mijn mans verjaardag in aug Als ik het nu uitreken zou deze smurf een dag na mijn verjaardag in juli geboren (kunnen) worden
Best leuk

Gr
Linda

LINDA… PROFICIAT… man dat je niet een nieuw topic open… ik zou het van de dagen afschreeuwen!! Vooral na je verleden en de menige mislukte zwangerschappen… Hoop voor je dat het goed mag gaan en dat deze blijft zitten tot juli!

proficiat! en lekker van je zwangerschap genieten

Groetjes Gytha

@ miniboy
Tsja waarom geen nieuwe toppic
Mn moeder weet het nog niet eens
Is nog zo pril allemaal Werd eigenlijk een beetje aangestoken door de verhalen hier op ikkeben
Gr Linn

[img]http://lb2f.lilypie.com/QA0zp2.png" width=“400” height=“80” border=“0” alt=“Lilypie Second Birthday tickers” />

Ook al is het nog pril
gefeliciteerd!!!

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

quote:
@ miniboy Tsja waarom geen nieuwe toppic Mn moeder weet het nog niet eens Is nog zo pril allemaal Werd eigenlijk een beetje aangestoken door de verhalen hier op ikkeben Gr Linn

<a href="http://lilypie.com/">[img]http://lb2f.lilypie.com/QA0zp2.png" width=“400” height=“80” border=“0” alt=“Lilypie Second Birthday tickers” /></a>

hahaha wie weet komt je moeder er zo ook achter… nee hoor is geintje… Je ben nu net zwanger dan? Dus in juli uitgerekend? super mooi maand!! Jurian is toen geboren en manlief is dan ook jarig… !

Voor alle zwangeren hier: gefeliciteerd! Superleuk! Wij gaan weer door naar de volgende ronde, rond 6 inmiddels. Ach ja, we hadden ook niet al te veel geklust, dus ik had het ook niet verwacht…Maar ik hoop dat het dit jaar toch nog gaat lukken hoor, anders is het straks oktober 2010 en dat duurt nog een jaar…Maar ja, de natuur kun je niet dwingen, dus we wachten af en hopen dat Eva toch een zusje of broertje mag krijgen. Het zou zo leuk zijn voor haar! Maar wel super dat er weer wat zwangere mama’s bij zijn gekomen!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Gefeliciteerd Linn, echt superleuk.

Geniet van je zwangerschap!

Rainbow,

Ik begrijp je gevoel helemaal, zo denk ik er ook over. Helaas laat de natuur zich idd niet dwingen. En heb ook de instelling we zien wel wanneer het lukt. Maar zou toch wel heel leuk zijn als het dit jaar nog gaat gebeuren.

Groetjes,
Sandra

Gefeliciteerd Linn…
Wat leuk!!! :smiley:
Hopen dat iedereen die er mee bezig is dit jaar nog zwanger zou mogen worden… Dan gaan we het nieuwe jaar toch helemaal super in :smiley:

Liefs, Melanie, (mama van Noah)

Lilypie Tweede Ticker

[quote]
Maar ik hoop dat het dit jaar toch nog gaat lukken hoor, anders is het straks oktober 2010 en dat duurt nog een jaar…

@rainbow
Hoezo dat het dan moet wachten tot okt 2010???
Of lees/begrijp ik het verkeerd

Gr
Linn

[img]http://lb2f.lilypie.com/KuIep1.png" width=“400” height=“80” border=“0” alt=“Lilypie Second Birthday tickers” />

[img]http://lbdf.lilypie.com/bBOJp1.png" width=“400” height=“80” border=“0” alt=“Lilypie Pregnancy tickers” />

Rainbow bedoeld dat als ze dit jaar niet zwanger raakt het kindje niet geboren zal worden voor oktober 2010. Aangezien je toch vanaf de zwangerschap 9 maanden verder moet rekenen

Groetjes,
Sandra

Bedankt voor lieve berichtje en tips Valentine. Ik wil het nu nog even zonder proberen, maar mocht het in de toekomst echt niet willen lukken. Of als ik wat ik niet hoop een 3e miskraam krijg dan zal ik er zeker aan denken.

Groetjes,
Sandra