Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar jullie antwoorden… Gaan jullie even een ommetje maken als er een kind in bed ligt te slapen? En dan bedoel ik niet met een oppas in huis, maar gewoon dat er niemand anders thuis is.
Reden dat ik t vraag is t volgende…
Trouwens ik zou altijd gezegd hebben dat ik dus nooit van huis zou gaan als er een kind in bed lag… stel je voor dat er iets gebeurt als je weg bent! (met jou of met je kind).
maar nu doe ik het dus af en toe toch. Mijn man weet t en vind t prima.
Onze jongste slaapt s morgens 1,5 uur. In die tijd ga ik nu heel even met de oudste een ommetje maken. Meer dan een ommetje is t niet hoor. We wonen in een rustige woonwijk. Ik loop met de oudste dan gewoon een ‘rondje om ons huizenblok’ en ben met een minuut of 20 weer thuis. Verder dan een paar minuten lopen van ons huis ben ik niet. De oudste dochter leert nl lopen en kan al wel aan 1 hand mee. Dus oefenen we zo lekker buiten.
Vinden jullie dat onv erantwoord?? ik neem babyfoon mee, mijn portomonee met gevens, mobiel en briefje dat er thuis in bed nog een kindje ligt.
Vanmiddag dacht ik erover om met de jongste even naar buiten te gaan terwijl de oudste sliep… maar daar had ik weer een raar gevoel bij. Ik ga dus niet naar de winkel ofzo en ben relatief maar 100 tot 200 m van huis…
Hoe kijken jullie daar tegen aan?? Ik ben daar wel erg benieuwd naar!