Zoals beloofd wat foto’s van ons feest, eigenlijk van mijn jurk die jullie wilden zien!
Liefs!
Wat zagen jullie er prachtig uit! Meissie, hoe kun je nou getwijfeld hebben over die jurk! Hij is kei-mooi!
(Je staat trouwens op 999 berichten! Nog eentje erbij!!! )
Groetekes, Sje
Gewijzigd door - Sje op 15 May 2010 21:47:44
Ja, heb net een speciaal 1000 brichtje gemaakt omdat ik het ook zag! (bij de topic over namen…)
Dank voor je compliment! Je kijkt misschien toch kritischer naar jezelf ofzo,
liefs
Ja, is ook wel zo dat je kritischer naar jezelf kijkt, maar je hoeft niet meer te twijfelen hoor, je was een mooie bruid! (want ondanks dat het niet je trouwdag was, was het wel degelijk nog een trouwfeest!).
Groetekes, Sje
WAUUUWWW wat een mooie jurk Liske!!
En wat een geweldig stel zijn jullie…
Liefs, Melanie, (mama van Noah)
Nou, ik vond je mooi in die mooie jurk. Heb je er nu zelf ook nog van kunnen genieten dan ?
Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!
Oh wat een gave jurk, en die kleur geweldig echt heel mooi.
Maar eh jouw man, hij komt mij bekend voor. jullie vertoefte toch wel eens in mijn omgeving??? Of hebben we gewoond. Volgens mij ken ik hem namelijk. Ik vergeet niet snel een gezicht.
Groetjes,
Michèle
Wat een ontzettend mooie jurk.
Echt een knap stel zijn jullie samen.
Groetjes,
Sandra
Ik ben echt dol op paars en ik vind je jurk dan ook heel mooi! En je mannetje zag er ook keurig uit! Mooi!
Groetjes Rainbow, trotse mama
Nou nou, dat is een goed begin van de dag, zoveel complimenten! Dank jullie wel, een echte opsteker!
Ik heb zeker heel erg genoten van de avond. Alleen achteraf twijfelde ik weer aan de jurk. Of liever gezegd aan mn eigen figuur… Maar op de avond zelf heb ik alleen maar heel veel plezier gehad en genoten van alles en iedereen.
@Michèle: Mn man is een Scheveninger. De laatste 3 jaar wonen we in Monster en daarvoor 2 jaar samen in Den Haag (bij de Weimarstraat in de buurt) daarvoor heeft hij in de buurt van de Reinkestraat gewoond. Dus ja, het zou goed kunnen dat je em weleens tegen bent gekomen, of hebt gekend. Zeker uit het uitgaansleven kent hij heeeeel veel mensen (vooral vrouwen )
liefs
Ha ha ha voetbalt ie toevallig ook of heeft ie gevoetbalt??
Enne weaarschijnlijk ben ik hem met stappen wel tegen gekomen, ik kwam veel in de Tahiti, nu DanielZ.
Groetjes,
Michèle
Meid wat een plaatje van een jurk zeg
Jullie zien er mooi uit
Niet twijfelen dus
Groetjes van Heleen trotse mama van Robin en Justin
Nou Liske…(kijkt je boos aan) je hoeft je toch niet te schamen voor je figuur, of te twijfelen over je figuur?? Je ziet er hartstikke mooi uit hoor meid!
Liefs, Melanie, (mama van Noah)
Wat een gave jurk zeg?Mooi stel hoor zijn jullie
Groetjes Maaike, mama van Nicky en Bob
" border=0>