Mooie jurk hoor!!
Liefs van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04).
@Michele: Hij heeft wel gevoetbald bij PTT nog wat in Scheveningen. Nu al heel lang niet meer. Uitgaan deed hij (doen we nog af en toe) voornamelijk gewoon in de stad, niet op de Boulevard. Maar het is nogal een opvallend typ hoor. Dus het zou goed kunnen dat die kop is blijven hangen in je gedachten!
De rest, bedankt voor de lieve reacties! Goede nieuws is dat ik wel weer extra gemotiveerd op de fiets ben gestapt vanochtend naar mn werk ipv met de auto, in mn hoofd heeft het zien van de dvd van het feest toch weer wat in beweging gezet (mij… )
liefs
@ Liske, ik kwam behalve op de boulevard ook overal en nergens dus zal vast wel
Enne ik fiets elke dag nu morgan op het andere kdv zit en er zijn al bijna 4 kilo af. Dus lekker doortrappen meid.
Groetjes,
Michèle
Prachtige jurk, prachtige foto’s!
Het lijkt wel of je jurk speciaal voor jouw gemaakt werd, echt waar!
Hopelijk hebben jullie van harte kunnen genieten.
Liefs
Tanja
Wauw wat een prachtige jurk en hij staat je ook echt heel mooi. Wat een mooi stel zijn jullie samen.
oh shoot! ik dacht dat ik gereageerd had op je topic maar die leek zoveel op die van sandra met dr foto’s dat ik dus in de war ben met mn reactie, ik had dus niet gereageerd op jou topic en wel op die van sandra…
enfin wat een prachtige foto’s! je ziet er echt knap uit! en die jurk meis jeetje! ik vind die kleur echt helemaal geweldig en de vormen van de jurk ook helemaal mijn smaak! prachtig!
oh enne je hebt ook nog een knappe vent ook!