Foto s inplakken

Hoi,

Ik was altijd zo trouw met foto s inplakken en er dan wat bij schrijven, maar ben er de laatste tijd wat laks in.
Heb het ook druk en zit misschien wat te veel te ikkebennen.
Ik loop nu dus al een tijdje achter.
Wil er zo langzamer hand wel weer wat tijd voor nemen en een avondje plakken en schrijven.

Zijn er meer moeders die dit hebben of zijn jullie er juist heel trouw in.
Dus foto s klaar en dan gelijk plakken?

Mijn man heeft van af het begin gezegd dat ik dat moet doen en bijhouden, want hij vindt het niet netjes als de ene keer ik wat schrijf en de andere keer hij. Dan heb je dus iedere keer een ander handschrift in het fotoalbum.

Groetjes Lisan.

Ik laat per kwartaal de leukste digitale foto’s afdrukken en dan plak ik ze zodra ze klaar zijn ook gelijk in. Ik ben dus helemaal bij. Onze meiden zijn 5 en 6 jaar. Voor de oudste ben ik aan het 12e album bezig geloof ik.

Ik schrijf overigens niet overal iets bij. Alleen bij de hele bijzondere foto’s waarvan ik denk dat ik ooit ga zitten gissen wat er ook alweer zo bijzonder was.

Zo heb ik deze week bijv. een foto van de oudste ingeplakt waarbij ze close up breeduit lacht in de camera. Hele rare foto eigenlijk, maar die hebben we gemaakt op het moment dat we ontdekten dat ze een wiebeltand had, dus we wilden nog een duidelijke foto van haar hebben met haar hele melkgebit.

Over tig jaar lijkt dat een hele vreemde foto, vandaar dat ik daar dus bijgeschreven heb waarom we hem gemaakt hebben.

Groetekes, Sje

Iedere keer een ander handschrift in het album is toch niet erg? Is juist bijzonder, want dan ziet je kind later dat zowel papa en mama fanatiek het album bijgehouden hebben. Leuk om zowel het handschrift van papa als van mama erin te hebben.

Groetekes, Sje

Gewijzigd door - Sje op 07 Feb 2010 19:15:46

@ Sje,

Ja, dat vind ik dus ook leuk dat mijn man er iets in schrijft.
Maar hij wil het gewoon niet.
Ik schrijf trouwens ook niet bij elke foto wat hoor.
Gewoon bij sommige foto s waarvan ik niet weet of ik het later nog weet waar het was of wie het is.

Leuk trouwens zo n snelle reactie! Bedankt.

Groetjes Lisan.

wel toevallig, zat er gisteren ook aan te denken dat we nog foto’s moeten laten ontwikkelen VOOR zijn 1ste verjaardag, haha zet het wel gelijk op hyves en ikkeben maar ondertussen staan zen og allemaal op het geheugenkaartje

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker

Ik ben absoluut niet bij! Ik ben wel net bezig geweest om een heel aantal foto’s digitaal te gaan afdrukken. Ik ga er nog een keer mee verder want het zijn er nog al wat. Soms wil ik er aan beginnen, maar heb ik toch geen zin. Daarom moet ik nu nog foto’s van twee jaar geleden inplakken Maar ach, dat komt vanzelf wel een keer.

Groetjes Natasja

[img]http://m2.lilypie.com/cWOtp1.png" alt=“Lilypie Tweede Ticker” border=“0” />

Ik plak helemaal niks meer in. Wij maken van die digitale fotoboeken. Ik ken mezelf en ik ben ook laks met dat inplakken. We hebben een heel mooi boekje van Eva’s eerste drie maanden. Nu lopen we dus mega achter. Als we eenmaal in ons nieuwe pandje zitten en meer tijd hebben, gaan we een boek maken van het eerste jaar! Ik vind foto’s wel erg leuk, dus wij maken er ook een heleboel. Ik zat gisteren nog naar Eva’s allereerste foto te kijken, hoe ze met opgezwollen lipjes op mijn buik lag. Ze had toen hartstikke donker haar. Nu is ze een blonde dolly, dus dat is dan leuk om weer terug te zien.

Groetjes Rainbow, trotse mama

Pfff, gelukkig ben ik dus niet de enige die vreselijk achterloopt.
Had het er net met mijn man over en volgens mij loop ik een jaar achter.
Ga van de week maar weer eens een poging wagen en dan wil ik het echt bij houden.

Ik ben goed bij
Ik heb voor Seth zijn verjaardag alle foto’s ingeplakt van het eerste jaar.
Ik heb bijna overal wel wat bijgeschreven, gewoon omdat ik het leuk vind.
Hij heeft nu al 1,5 boek vol, en in de voorjaarsvakantie dalijk wil ik de rest weer bij gaan werken.
Scheelt wel dat ik het leuk vind om te doen, maar moet er wel even tijd voor vinden.

Liefs, Anne

Lilypie Second Birthday tickers

Ik laat elke 3 à 4 maanden foto’s afdrukken en plak ze dan in. Ik ben nu met het 3e boek voor Erik bezig. Van z’n 1e verjaardag hebben we een digitaal fotoboek laten maken, maar voor ‘gewoon’ vind ik dit te duur. We zijn nu bij tot en met afgelopen december.

Mijn ouders waren ook altijd heel trouw met foto’s inplakken van mij en toen ik het huis uitging kreeg ik ze mee. Vijftien boeken ofzo. Ik vond dat zo mooi, dat ik dat voor Erik ook wil.

Erik vind het trouwens ook heel leuk om ze nu door te bladeren, zijn eigen albums bedoel ik. En maar aanwijzen wie 'ie allemaal ziet. Als 'ie zichzelf ziet, zegt 'ie: “Ikik.”

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Ik moet nog steeds al de foto’s van Morgan’s eerste jaar branden. Ze staan per maand allemaal netjes in mapjes, maar ik neem er de tijd niet voor ze te branden. Laat staan boeken te maken. Mischien wel een leuk klusje voor volgende week, dan zijn we een weekje vrij

Groetjes,

Michèle

Ik plak niks meer in, maar maak digitale boeken. Wordt wel weer tijd dat ik daarmee ga beginnen, want ik ben bij tot zijn 1e verjaardag. Heb 2 boeken gemaakt van een half jaar. Vind het altijd erg leuk om te doen, maar ja moet me er altijd wel even toe zetten en als ik eenmaal een begin heb dan is het boek zo af.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Tweede Ticker

ooooh wat goed van jullie zeg! Ik moet heel eerlijk bekennen dat hier zo’n 400 foto’s in mapjes ligt, naast de lege albums, en dan in de computer ook nog een heleboel…
Ik heb een keer een poging gedaan om ze in te plakken, maar doordat iedereen al die foto’s al heeft bekeken, liggen ze niet meer op volgorde en ik weet van die in de computer niet eens meer wat wel en niet is afgedrukt! Ik heb eens 5 minuten aan tafel gezeten met al die spullen, maar zag het al niet meer zitten en heb zo alles weer opgeruimd… Ik moet er echt eens aan gaan beginnen, want het word alleen maar moeilijker!

Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

@Rainbow: ja dat digitaal plakken lijkt me ook superleuk,
we wilde dat een paar maanden terug eigenlijk doen (maarja)
want van de rabobank had je zo’n actie dat je voor 20 euro een boek kon maken
was 50% korting geloof ik.
waar doe jij dat en wat kost dat daar?

quote:
Ik plak niks meer in, maar maak digitale boeken. Wordt wel weer tijd dat ik daarmee ga beginnen, want ik ben bij tot zijn 1e verjaardag. Heb 2 boeken gemaakt van een half jaar. Vind het altijd erg leuk om te doen, maar ja moet me er altijd wel even toe zetten en als ik eenmaal een begin heb dan is het boek zo af.

Groetjes,
Sandra

<a href=“http://lilypie.com”>[img]http://b2.lilypie.com/zedSp1.png" alt=“Lilypie Tweede Ticker” border=“0” /></a>

Hier net zo… ook leuk digitaal! Heb van de zwangerschap tot en met het eerste jaar alles in een boek zitten… die is echt heel mooi geworden!

ook voor jou de vraag mini-boy,
wat kost dat tegenwoordig en waar doe je dat ?

Je kan het op heel veel plekken doen. Klik op google online fotoboek maken en je ziet heel veel sites. Ik doe het zelf bij Hema of kruidvat. De kosten zijn heel verschillend per grote van het boekje en de aantal blz. Die van zwangerschap tot en met 1 jaar kosten 50 euro… maar is dan ook groot formaat en dik.

Je hebt ook kleine boekjes van 10 of 15 euro. Net wat je er zelf allemaal in wil hebben…

ja dat is het hem idd nou juist, de prijzen verschillen ook per site heel erg.
zal is gaan rondkijken wat een beetje redelijke prijzen zijn, zodat je ook veel keus hebt wat je als achtergrond en sferen wil.

Voor dit soort dingen moet je inderdaad gaan shoppen Inge. Ik wil ook een boek voor Morgan gaan maken. En dat dan elk jaar met de leukste foto’s en de rest brand ik zo ie zo. Maar ik ga eerst shoppen voor (redelijke) prijzen.

Groetjes,

Michèle

ik zit toch op kruidvat digitaal fotoboek
heb net de software gedownload, ga even rondneuzen hoe en wat