Foto s inplakken

Ik heb de eerste baby fotos van Noah wel in een boek geplakt, maar nu hebben we alles digitaal op een dvd staan en op de pc... Vindt het plakken zon rot werk.

Liefs, Melanie, (mama van Noah)

@Inge, wij hebben het boek gemaakt via het Kruidvat. Het is wel duurder dan zelf plakken, hoewel…je betaalt niet voor het afdrukken en voor een groot dik album…Al met al zal het niet eens heel veel schelen. Het boek stond in de boekenkast en dat pakte ik best wel vaak. Maar nu lopen we een half jaar achter, dus we moeten na de verhuizing maar eens aan de slag weer!

Groetjes Rainbow, trotse mama

vind het digitale plakboek wel een erg goed plan eigenlijk. want als ik heel eerlijk ben loop al zeker een jaar achter. ze staan wel heel goed op volgorde op de computer maar daar heb je het dan ook wel een beetje mee gehad

liefs,
Rinske

[img]http://lb2f.lilypie.com/Zkwep2.png" width=“400” height=“80” border=“0” alt=“Lilypie Second Birthday tickers” />

Ik heb ook een boek gemaakt van heel Nora haar eerste jaar, tot vlak voor haar verjaardagfeestje. Zo kon de visite allemaal even kijken. Nog twee extra besteld voor de opa en oma’s, voor al het oppassen en de goede zorgen.

Ik vond het ook een heel leuk manier om dat eerste jaar ‘af te sluiten’. Ben een paar avonden bezig geweest om alle foto’s door te spitten en een mooie selectie gemaakt. De rest staat natuurlijk op de computer en de losse harde schijf. We bekijken ze regelmatig via de xbox op tv, lekker groot Ook het digitale fotolijstje staat flink vol. Je hebt met digitale foto’s snel het risico dat je ze nooit meer ziet, maar op deze manier zie ik foto’s juist vaker dan papieren.

Haar eigen boek vindt Nora helemaal geweldig, ze leert namen van de omgeving kennen en herkent ook haar spelgoed bijvoorbeeld, het is haar lievelingsboek.

Ik heb het via Hema gemaakt en was 30 euro per boek kwijt.

liefs

Lilypie Second Birthday tickers

quote:
Haar eigen boek vindt Nora helemaal geweldig, ze leert namen van de omgeving kennen en herkent ook haar spelgoed bijvoorbeeld, het is haar lievelingsboek.

liefs

<a href="http://lilypie.com/">[img]http://lb2m.lilypie.com/Awgrp1.png" width=“200” height=“80” border=“0” alt=“Lilypie Second Birthday tickers” /></a>

Geef je die van het 1ste jaar aan haar om in te kijken?? Jij durft … oh ikke niet hoor… Zoveel werk mee gehad en is echt een herinneringsboek voor later… Maar zat wel aan je idee te denken om een fotoboekje voor hem te maken … een goedkope versie… hij is nl verzot op boeken en foto’s…

quote:

Ik heb het via Hema gemaakt en was 30 euro per boek kwijt.

En hoe groot is dat boek dan?? Want ik wil het ook gaan doen volgende week en zo dan elk jaar van de leukste foto’s maar ik zag gister 50 euro of zo maar dan had je wel een flink boek.

Groetjes,

Michèle

@mini-boy: Ja, we hebben em op de schoorsteen staan en dan wijst ze het an en zegt Boek! ze vindt het zo leuk om in te kijken en alles aan te wijzen. Al dat plezier vind ik wel 30 euro waard mochten we hem moeten vervangen op een gegeven moment! De hele opmaak van het boek heb ik nog, dus ik kan zo een nieuwe bestellen, maar voorlopig is dat niet nodig. Er is nog niets gescheurd, hij is alleen een beetje smoezelig van alle vingertjes die er op de foto’s staan. Bij de opa en oma’s staan nog 2 spic&span boeken. Van mij mag een boek best een beetje doorleeft zijn. Alles is nog goed te zien en te lezen.

@Michele: Het boek is volgens mij 20x20 cm, misschien 25x25. Weet niet meer precies hoeveel blz. ik geloof iets van 40. je kunt ook voor weinig nog extra blz erbij kopen. Ik ben niet zo goed in dat soort dingen onthouden. op de website staan alle mogelijkheden genoemd.

liefs

@ Liske, dank je, ik ga me er volgende week even in verdiepen. Moet toch lukken met een week vrij en Morgan op het kdv

Groetjes,

Michèle

@michèle: oh, heerlijk! Even tijd voor jezelf! Ik vond dat album het echt leuk om mee bezig te zijn, dus wat mij betreft een aanrader.

liefs

Ja ik vind dat soort dingen ook leuk, maar ik moet wel lekker me gang kunnen gaan dus geen morgan om me heen die elke foto 20 keer wil zien om ze van commentaar te voorzien

Groetjes,

Michèle