haha ja nou ja ik doe hem ook niet standaard eerst in mijn mond hoor, maar als hij naast zijn bedje op de vloer is gevallen natuurlijk wel! hup en weer in de mond doorslapen jij, als ik eerst naar de keuken loopt is hij klaarwakker! Als hij buiten zou vallen of op vieze openbare vloeren dan zou ik hem wel onder de kraan houden als het mogelijk is…,
Maar als je buiten bent en je hebt geen kraan in de buurt?? dan zou ik hem toch eerst ff wat oppoetsen met een doekje en in mijn eigen mond stoppen voordat ik hem in zijn mond stop hoor liever zelf ziek dan hij ziek!!! en om met een huilend kind te zeulen omdat de fopspeen vies kan wezen…
Maar het klinkt heel logisch ja met die bacteriën, maar aan de andere kant als je hun de hele leven behoed voor alle bacteriën komt het ook niet goed en je kan ze er toch niet voor beschermen want die fopspeen gaat op het kdv van de een naar de ander als je neit oppast, ik ben een keer thuisgekomen met 2 fopspenen! omdat heelveel dezelfde hadden welke is nou van wie! Of dat ze met mijn zoontje aankwamen met een fopspeen in zijn mond en dat ik keek van hmm maar die heb ik niet meegegeven ik heb nu een gele omdat haha niemand hem die heeft, het was zon fopspeen met I(L)mama haha die geef ik niet meer mee omdat ze hum verwarden.
En laatst met babyzwemen lag er een andere baby naast hem pakt zo de fopspeen uit Dmitrys mond en stopt hem in zijn eigen, nee is niet van jouw fopspeen terug naar dim, pakt hem zo weer terug, brutale babies ^^
Je kan het niet tegenhouden
het gebeurd toch wel.