Flessenwarmer

Volgens mij is mijn flessenwarmer aan vervanging toe. Het duurt ongeveer 15 min voordat ie klaar is en met die volle flessen van 180 cc (ik doe daarna het eten er pas bij, dat gaat makkelijker met AR) warmt ie net niet voldoende op. Hij is warm maar daar is alles mee gezegd.

Nou ga ik vrijdag de stad in. Ik wil een nieuwe hebben. Hebben jullie advies?? Prijs, merk en winkel??? Oh ja ik ga GEEN magnetron halen voor alleen het warmen van flessen en soms een potje

Groetjes,

Michèle

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

Welke flessen heb je? Dan moet je namelijk daar de flessenwarmer aan aanpassen. Bijv. Aventflessen zijn vrij dik, die kunnen niet in elke flessenwarmer.
Voordeel van een Avent-flessenwarmer is overigens ook dat je daar Olvarit-potjes in op kunt warmen!

Overigens doet een steelpannetje heet water ook wonderen hoor als het om opwarmen van flessen gaat. Hoef je helemaal geen flessenwarmer meer te kopen.

Wij zaten ooit in een lunchroom en wilden ook een fles op laten warmen. Hadden ze geen magnetron. Blijkbaar waren ze wel gewend aan de vraag om flessen op te laten warmen, want de serveerster kwam vrijwel meteen met een steelpannetje kokend water. Fles paar minuten erin, af en toe schudden en heerlijk warm flesje!

Groetekes, Sje

Ja kan ook, maar ik ga liever voor de warmer. Maar wij hebben Dr brown flessen.

Groetjes,

Michèle

Ken Dr. Brown niet, maar hou in elk geval in gedachten dat een flessenwarmer die groot genoeg is om ook potjes in op te warmen geen verkeerde optie is. Zeker als je geen magnetron hebt.

Groetekes, Sje

Ja dat kan in deze nu ook. Das een oud model van de prenatal. Ach mischien komen er nog tips anders ga ik vrijdag even neuzen…

Groetjes,

Michèle

Zorg wel dat je Morgan tot vrijdag de fles geeft he?! Desnoods koud! Want zonder vocht tot vrijdag dat kan echt niet hoor!

Groetekes, Sje

Ha hah a hij doet het nog hoor, alleen het duurt een beetje lang… en oke uiteindelijk wordt ze wel stil, maar dat duurt zo lang

Nee zonder dollen. Haar geduld wordt soms te veel op de proef gesteld enne hij is een beetje op.

Groetjes,

Michèle

Was het een nieuwe of had je hem al tweedehands? Als het namelijk een nieuwe was, valt-ie nog onder de garantie he?!

Groetekes, Sje

Nee ik heb hem gekregen. Garantie tot op de hoek.

Groetjes,

Michèle

Wij hebben er eentje van Avent, prijs geen idee ga ik zo even googlen, ik heb hem toen gekocht bij Gardo (hebben ze alleen alecto 19.95)samen met de babyfoon en andere babyspullen. Maar hij moet denk ik ook te verkrijgen zijn bij een Prenatal (54.95 euro) http://www.aventstore.eu/ hebben ze twee soorten en ik heb die van 44 euro en die is heel goed. Melkje is zo warm
Groetjes

En kunnen daar ook andere flessen in?? Ik heb een Dr brown fles.

Groetjes,

Michèle

ja degene die ik heb kunnen alle flessen in, ook die van Hi Flow, een speciale fles is dat die ervoor zorgt dat ze geen lucht kunnen zuigen en zo krampjes te voorkomen en deze fles is ook aan de dikke kant. Er zit namelijk bij deze verwarmer een blauw element die je eruit kan halen zodat ook dikke flessen passen, heb je een dunne fles dan kan je blauw bakje erin zetten en past het ook weer. Potjes passen dus ook. Ik ben heel tevreden met die avent flesverwarmer, zijn drie regelbare standen aan en ook aangegeven welke standen je moet gebruiken bij de hoeveelheden melk en ook als je potjes wil verwarmen. Als je op dat linkje klikt is het die Express verwarmer van 44 euro die andere van 10 euro duurder ken ik niet.

Oke dan ga ik daar eens naar kijken. Want dan is dat zeker wel een optie. En die is ook snel klaar??

Groetjes,

Michèle

Ik heb nooit potjes geprobeerd maar volgens het boekje die ik erbij kreeg wel en dat geloof ik ook wel. Hij verwarmt heel goed, als je bijv. op stand 3 zet krijg je ook kokend water. Ik ben heel blij met deze, is ook een goed merk, babyfoons heb ik ook daarvan en die zijn ook super.

Oke wij gaan er op af vrijdag

Groetjes,

Michèle

You go girl, lets go rock n roll.
Hoor het wel wat het geworden is.

Groetjes

Ja klopt inderdaad, zit een onderdeel in die Avent flessenwarmer wat je eruit kunt halen zodat er nog bredere dingen in verwarmd kunnen worden!

Michèle, het is dat je zo ver weg woont anders kon je mijn Avent flessenwarmer lenen om te kijken of die je bevalt.

Groetekes, Sje

Waar woon je eigenlijk Michele?

hoi hoi… online winkelen … en dan hier de gouden tip: echt waar een flessenwarmer in 2 á 3 minuten de snelste die er is en ideaal!! alle flessen kunnen erin en als je potjes groente ga geven kunnen die daar ook in…

tja nu nog welke… helaas mag geen reclame geven dus…

haha gelukkig ik geef nu wel effe reclame… wie wil verwijdert het maar! het is een fles van beaba als je dat op google klik krijg je info! je moet dan de bib’seconds hebben!! echt super michele… ja ik durf te beweren dat DIT de GOUDEN TIP is!! en geen miskoop… anders wil ik hem wel van je overnemen…