Flessenwarmer

Ja maar je hebt reclame en reclame.

Reclame voor een eigen webwinkeltje bijv. mag niet, maar wij hebben het tot nu toe toch ook steeds over de Avent flessenwarmer en de Dr. Brown flessen?

En hoe vaak komt niet Difrax, Bibi of wat dan ook ter sprake? Dat is gewoon uitwisselen van ervaringen waar dit forum voor bedoeld is. Hebben we zelf geen financieel belang bij.

Groetekes, Sje

Haha merk maakt weinig uit en wil geen reclame maken maar dat ding is gewoon goed, heb er goede ervaringen mee. Maar die van jou Mini Boy zal vast ook wel goed zijn. Ik heb even gekeken naar de Beaba en hoop dat ook dikke flesjes erin passen. Maar ziet er goed uit, ken het niet verder dus kwaliteit geen idee.

Gewijzigd door - lollies op 30 Dec 2008 22:29:33

gelukkig pak van hart want wil niet tegen de regels van de baas ingaan

michele ik weet niet meer uit hoofd waar ik hem besteld heb… maar het was een hele snelle levering dus … als je misschien probeer morgen te bestellen kan je hem denk nog voor het weekend ondanks het jaarwisseling in huis hebben…

een flessenwarmer die zolang duurt is een ramp he…

sorry is beetje laat he… maar je hebt geen magnetron nodig hiervoor wel stopcontact

het is een stoomverwarmer… tja klinkt misschien vreemd maar ideaal…

zo nu heb ik wel genoeg reclame gemaakt… ben benieuwd welke keuze je maak… en wat je uiteindelijk van jouw flessenwarmer vind!! succes

Ja succes met de nieuwe AveBea, haha we horen het graag

Om bij het begin te beginnen. Ik woon in Den Haag, Enne ik heb nog niet gegoogled. Dat doe ik straks wel in mijn pauze of zo…

En ik kijk ook in de stad wel even. Weet ik zeker dat ik hem meteen heb toch… Hij doet het nog wel tot vrijdag en voor de nacht doe ik het nu toch in een thermoskan

Enne inderdaad Sje je hebt reclame en ervaringsdviezen…

Groetjes,

Michèle

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

Nou Michele dat is naast de deur Den Haag, kippestukkie.
Als je er uit bent welke je wilt kan je misschien ook kijken waar de winkel voor je zit en vantevoren even bellen of ze hem hebben, met deze dagen zijn de schappen nagenoegd leeg en dan kan je hem laten wegleggen want dan heb je zeker datgene wat je wilt en ga je niet voor niks en kom je niet met lege handen thuis.

bfree fles en fles+potjes verwarmer van “REER”

30 euries iets minder dan 10 min warm

(K)Kuzjes!

Ja kan ik wel doen ja. Even kijken zo meteen. En anders hebben we de tijd en kan pappa hem in het nieuwe jaar ophalen. Wat ik zeg hij doet het nog wel, maar het duurt gewoon erg lang…

Groetjes,

Michèle

Vamorgen toch alvast even langs de prenatal gewandeld. Deze is wat groter dan in de stad en dan hoeven we morgen niet zo om. En een flessenwarmer gevonden daar. Op stoom zoals jij ook al zei mini-boy. Twee maatje water erin fles erin en 3 min later een warme fles. Moet alleen even uitvinden welke stand het warmste is. Nu was ie wel warm maar kan iets warmer… Maar daar komen we wel achter… Dus 1 ding van mijn lijstje… Oh ja en de zwarte maillot

Groetjes,

Michèle

feli met de nieuwe fleswarmer, dat is een stuk minder zorgen en minder tijd in ieder geval.

Ha ha ha dank je wel en ja scheelt zeker. Kleine ook minder boos.

Groetjes,

Michèle

Zoek je nog een zwarte maillot of heb je 'm nu al? Bij de Prenatal hebben ze er eentje. Ik heb me rotgezocht, want Julia had met kerst een jurkje aan waar een zwarte maillot onder moest. Dat was wel maat 62-68 (twijfelde of ik toch niet nog gewoon 50-56 moest nemen) en toen bleek dat 'ie veel te groot was. Julia heeft maar korte pootjes! Gelukkig had ik nog een antraciet maillotje…ja, mama wil wel matchende kleuren en jij blijkbaar ook, want er zullen niet veel mama’s snel zoeken naar zwarte maillots voor babies volgens mij…meestal zijn ze ecru of rose! Als je 'm nog niet hebt gevonden, moet je even terug naar Prenatal…vreeeeeselijk he, ik kom daar helemaaaaaaal niet graag en koop er nooooit wat. En al helemaal niet bij de megastore bij ons in Eindhoven!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Ik heb hem ik heb hem… Ja inderdaad bij prenatal. Ik had me al bedacht dat als iemand hem moest hebben het prenatal was of H&M. Daar gaan we morgen heen Pappa heeft een shoppingtrip Rotterdam besloten… Wij vinden het best.

En ja heb ik ook. Morgan heeft een roze jurk met grote zwarte stippen. Ik had al wel een zwart truitje eronder, maar een roze maillot is leuk, maar het werd heel roze dus ik wilde zwart (ja ja ja ook deze mamma laat alles matchen) Ze heeft ook een zwarte minirok en twee zwarte rompers (eentje ook prenatal). Volgens mijn moeder maak ik een adamsbaby van haar zo, maar al die liefelijke kleuren en vooral dat roze komt me ook wel eens mijn strot uit ha ha ha en ik draag zelf bijna alleen maar zwart…

Enne wij hebben ook een megastore in den haag Rainbow

Groetjes,

Michèle

hey michele…

bevalt de flessenwarmer? lekker he in 3 minuten! je kan hem 1stand warmer zetten dan volgens gebruiksaanwijzing…

Ja dat vermoeden had ik al. Even op de stand uit de koelkast zetten zeg maar. Wat ik vond het wat aan de koelere kant als ik hem op de stand zet waar hij op moet. Niet dat het Morgan iets uit maakt die drinkt haar melk zelfs koud geloof ik. Echt een kind van haar vader… die eet ook alles koud.

Groetjes,

Michèle

weet je wat ik zelfs doe ik zet hem op de stand uit de koelkast op 210 als ik de fles geef… (180 water en 6 schepjes)… Jurian is nl gewend om hem heel heet te drinken maar lust hem ook kouder hoor…

weet je dat bv helemaal niet warm is… fv is veel warmer!

Hey michele …

hele stomme vraag maar ik ben de handleiding kwijt en wil graag weten hoe ik potjes moet opwarmen… kan je mij helpen? want heb het geprobeerd voor kindje van mijn zusje op de stand van dat potje (bij 210 ofzo staat hij dacht ik) maar … dan is hij nog niet warm…

please kan je mij helpen en de tip (of handleiding) geven…?

Mijne is van de prenatal zelf. Is dat dezelfde?? Zo ja scan ik hem wel even in voor je. Want jij hebt het over stand 180 en zo naar dat staat er niet op bij mij.

Groetjes,

Michèle

ik weet niet hoe die van prenatal eruit ziet? heb je foto?