Fles van 11 uur weg logisch?

Zo ging het ook met de 5e fles Michelle. Die gaf ze ook zelf aan dat ze hem niet meer wilde en dat was eerst ook de fles van 10.00 dus tussen twee sprongen door hebben we heel drastisch het schema omgegooid en met 3 dagen was ze van de fles van 22.00 af. De laatste is nu om 19.00 a 19.30.

Groetjes,

Michèle

Hier de laatse ook om 7 uur en de eerste ook
vannacht hadden we een engeltje heeft ons netjes laten slapen niet eens hoeven te lopen voor zijn tut. Hij was lief voor papa en mama

Hij heeft nu om 1100 uur halve boterham op en daarna gelijk zijn fles. Alles op. Maar ben je wel een uur verder hahahaha

Groetjes Michelle

Lilypie Kids birthday PicLilypie Kids birthday Ticker

Morgan wilde geen brood van mij. Moet zeggen ze was ook heel moe. Ik heb net even haar leidster gemaild wat het precieze schema is bij hun want volgens mij zaten haar fruit fles en het brood te dicht op elkaar want toen pappa en mamma wat aan het eten waren vanmiddag in de v&d smakte ze wel een stukje brood mee

Groetjes,

Michèle

Ja is wel handig als hun schema weet, ze was misschien indd te moe of te vol

Groetjes Michelle

Nou ja mijn schema vanmorgen was

8.00-9.00 slapen
9.00 fruit
10.15 fles
11.00 brood
11.15-13.00 slapen

Dat van de creche is

8.00-9.00 slapen
9.00 fruit
10.00-11.00 slapen
11.00 fles
12.00 brood
13.00-15.00 slapen

dus dat is veel logischer. Alleen met de zwem en voetbaldagen moet ik altijd een beetje creatief zijn, dus het was te dicht opelkaar en te moe vanmorgen… Ach ja ik moet het ook allemaal nog leren.

Groetjes,

Michèle

dat komt inderdaad vanzelf wel.
en aangezien ze steeds meer mogen eten (anders dan fles) en de slaaptijden steeds veranderen moeten we toch steeds het schema blijven aanpassen.
denk je dat je er eindelijk bent…he michele kun je weer opnieuw berekenen.
ik heb a.s. vrijdag hetzelfde probleem want normaal krijgt rico 10 uur fruit en rond 11 uur de fles. maar we moeten om kwart over 11 bij de tandarts zijn (neeeee!!!) en peet-oom mark gaat mee want die moet oook…en ik en Rijco dus de fles MOET voor 11 uur gegeven zijn want om 11 uur rijden we aan…hij doet ong. een kwartier over zn fles en dan nog verschonen al bij al 30 minuten, dan nog jasje aan inpakken en wegwezen dus heb zeker 45 min speling nodig. denk dat hij dan de fles om kwart over 10 krijgt en zn fruit om half 10 anders zit ik in de stress denk ik…

btw onweert het bij jullie ook? hier trilt de flat helemaal lijkt wel nog nooit meegemaakt en rico slaapt netjes door

Gewijzigd door - isa-schatje-isa op 10 Apr 2009 21:44:41

Hier flitst het tot nu toe alleen maar

Leuk is dat he Inge dat je op tijden wegmoet wat eigenlijk niet kan hahhaha. Je kunt ook zijn fles meenemen natuurlijk en bij de tandarts geven. Maakt jou het uit,

Groetjes Michelle

Ja, hier onweert het ook behoorlijk. Je hoort geen donder, maar ziet wel heel veel lichtflitsen.

Groetjes,
Sandra

Lilypie 1st Birthday Ticker

ja dat kan wel maarja haha dan ben ik aan de beurt (als eerste) en ik ben weer klaar halverwege dat rico zn fles opheeft bij papa en zit ik met een dooie bek in die wachtstoel nee dankje ik vind het doodeng maarja komt goed…

en hier dondert het echt wel hard, de vaasjes op de vensterbank die trilde gewoon creepy

Oh? Hier nergens last van. Hoog en droog in het noorden!

Enne, wij gaan morgen met de kleine man weer naar zo’n fotostudio. Hebben we ook gedaan toen hij bijna vier maanden was en dat was zo leuk! Morgen dus weer. Daar moeten we om 10.15 uur zijn en het kost ongeveer drie kwartier voordat we daar zijn. Dus dan moeten we om 9.30 uur weg en dan krijgt Erik altijd z’n fruit. Dus dat moet nu ook eerder. Hopelijk komen we wel uit met de slaapjes enzo, anders staat 'ie denk ik met een heel chagrijnig gezicht op de foto’s…

Groetjes!

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

hahaha dat zou wat zijn he, wat kost dat zo’n foto’s maken?
wij willen dat ook doen met rico en ook met ons 3tjes enzo…lijkt me gewoon op de 1 of andere manier echt super fijn dat is gewoon iets van ons 3’tjes en lijkt me echt toppie

Wat leuk Mriek dat jullie met Erik naar de fotostudio gaan. Hoop ook voor jullie dat het goed gaat en Erik er lekker vrolijk opstaat.

Veel plezier!

Groetjes,
Sandra

Lilypie 1st Birthday Ticker

Hopen wij ook! Haha. Die foto’s maken kost niets, als je ze koopt ben je wel wat geld kwijt. Ze maken er een stuk of zeven (Erik alleen, met papa, met mama, met z’n drieën, etc.) en dan is het aan jezelf welke je koopt. En dan komt het aan op zelfbeheersing, want eigenlijk zijn ze allemaal leuk. En in verschillende formaten: A-4, pasfoto, ‘gewoon’. De vorige keer hebben we er vier gekocht en waren we meer dan 100 euro kwijt. Dus niet goedkoop. Maar wel zo de moeite waard, zo kan je ze zelf niet maken. Jullie horen wel hoe het was!

Groetjes!

Gister wilde ze dat we dat ook deden met Morgan in de V&D. Ik wil dat best doen maar dan als ik a het geld er voor heb en b we ook allemaal een beetje leuk gekleed zijn. Ik bedoel we waren allemaal in het makkelijk. Dus nee niet gedaan.

Enne op zaterdag krijgt Morgan eigenlijk nooit fruit want dan liggen we in het zwembad. Ze krijgt haar fles 's morgens wat later en na het zwemmen wat eerder. En geloof me die gaan wel beide leeg en daarna is ze zo moe dat het alleen maar slapen is

Groetjes,

Michèle

Haha, je moet er natuurlijk inderdaad wel een beetje toonbaar uitzien voor zulke foto’s. Daarom zit ik nu zwaar in de make-up en met de haarrollers nog in…

De kleine man slaapt nu en zal tegen kwart over negen wel wakker zijn. Dan nog even snel het fruitje erin en wegwezen. Ach, kan ook best een keer zonder misschien maar hij was wel alweer vroeg wakker dus de eerste fles later geven is hem niet geworden. Nou ja, zo kan het ook.

Jullie gaan straks dus weer lekker zwemmen Michele? Veel plezier!

Groetjes!

En en en?? Zaten er leuke bij???

en ja wij zijn lekker wezen zwemmen. Morgan was net alleen megaactief in bed dus ik heb er maar even een paar foto’s van gemaakt voor pappa… En een luier verschoond want ze had gekleid. Oorzaak onrust dus ook gevonden. En weer plat gelegd. Ze begon meteen weer in der ogen te wrijven en ze ligt nu met haar doekje te kroelen op der zij, maar geen pogingen meer om te draaien dus ze zal zo wel in slaap vallen… De volgende fles is toch pas uiterlijk 4 uur

Groetjes,

Michèle

Foto’s maken ging nu niet zo makkelijk als toen hij drie maanden was. Eigen willetje hè… Over twee weken zijn ze klaar en dan gaan we ze bekijken. Er zijn 7 gemaakt, een van ons drietjes en de rest alleen Erik. Over een paar weekjes moeten we dus zelfbeheersing tonen; als we ze alle zeven kopen, is dat 185 euro namelijk…

Fijn dat Morgan bijna slaapt. Anders was het vannacht natuurlijk feest geworden…

Groetjes!

De foto’s staan ook weer op de hyves… moet ze natuurlijk bijhouden met al haar ikke ben vriendjes en vriendinnetjes

Enne ze schrok om 15.30 wakker omdat mamma kluns iets omstoote. Ze moest huilen. Tul gegeven en ze was zo weer weg. Om 16.00 wakker gemaakt dat vond ze niet erg. Ze heeft dus strak 2 uur geslapen en keurig haar fles helemaal leeg gedronken. En nu ligt ze achter me zich uit te sloven met haar jungle. Ze was even aan het jengelen in haar wipstoel, maar dat was mamma leg me neer ik wil spelen niet was vouwen… Ze heeft het helemaal naar der zin nu. Zometeen lekker potje eten en dan als pappa thuis is nog een fles en dan is het weer slappie tijd…

Ha ha ha zal ik meegaan om je tegen te houden?? Als ik met mijn vriendin ga winkelen en we zien onzin dingen dat zeggen we altijd tegen elkaar heb je dat echt nodig en meestal kopen we het niet. Dus misschien tegen elkaar zeggen vinden we hem echt leuk en dan kritisch kijken… misschien helpt het

Groetjes,

Michèle

Haha, misschien helpt het! Moet je wel naar Groningen komen…

Fijn dat ze zo lekker heeft geslapen. En zal nog even op hyves kijken dan.

Groetjes!

Ja alleen om 17.30 toch weer even weggelegd. Helaas weer gedraaid en dus brullen en door middel van het liedje van de wagonetjes op het stationtje haar eten naar binnen gekregen. Ze zit nu even baby tv te kijken. Ze mag soms van ons kijken en ze vind het prachtig. Ze gaat helemaal uit haar dak dan. Helaas wipt ze zichzelf alleen bijna de tv in zeg maar

Groetjes,

Michèle