Zo dus papa en mama kunnen nu vaker gaan stappen en uitslapen hahhaha. Fijn dat het zo goed gegaan is en heb de foto’s al gezien
Groetjes Michelle
Zo dus papa en mama kunnen nu vaker gaan stappen en uitslapen hahhaha. Fijn dat het zo goed gegaan is en heb de foto’s al gezien
Groetjes Michelle
wat leuk meis heerlijk ook heh zo’n avondje samen
heeft mij heel goed gedaan ow ga zo meteen ff kijken naar de foto’s
hier laats ook gedaan scheelt mijn man is er 1van een tweeling en die heeft ze beiden groot gebracht haha en ook nick is daar super makkelijk met opa vliegen en springen nu wilde die bij mamma ook springen alleen snapte ik niet wat ie bedoelde haha opa gebelt en wist meteen wat ie deed schateren hahah en oma had heerlijk geslapen want die kleine ging om 7uur verwent met alle aandacht natuurlijk lekker slapen en oma moest hem om 7uur wakker maken haha
groetjes wendy
Ha hah a mijn schoonmoeder is een echt nachtmens en slaapt soms echt pas om 4 uur. Dus dan komt ze ineens wel heel vroeg zeg maar, maar verder geen klagen. Heb je ze al gezien inmiddels???
Groetjes,
Michèle

Ze heeft het vandaag aan op de creche. Met een legging en een zwart shirt, dus dan kan het uit als ze een fruitje gaat eten
Groetjes,
Michèle

Ach dat zei ik al tegen Mervin anders zet ik hem vanmiddag in een sopje in de badkamer. Hij is zo bang dat het vies wordt. Hij had liever niet dat ze hem aan deed. Maar ja waar koop je hem anders voor toch.
Groetjes,
Michèle

Gewoon aantrekken stond der stik leuk. Alleen wel kijken of de opdruk mooi blijft na een paar keer wassen want hier krijgt Dylano zijn sparta rompertje ook niet meer aan omdat het wat begon te vervagen en zijn toch leuke dingen om te bewaren
Groetjes Michelle
Ja zo ie zo binnenste buiten wassen. Enne we zien het wel.
Enne niet van die nare dingen zeggen Michelle (sparta Bah)
Groetjes,
Michèle

Even terug naar de oorspronkelijke vraag, Ik weet het ff niet meer.
Van het cb mochten we met brood beginnen en kijken wat hij doet nu heeft ie gister broodkorstje op vandaag halve boterham dus eigenlijk geeft het tot nu toe weinig problemen, maar hij is pas net 6 maanden.
Vervangt de boterham een fles?
Hij weegt nl nog maar 6400 gram
hij eet nu:
700 uur 180 + 6 scheppen
900 uur 6 maanden potje fruit
1100 uur 180 + 6 scheppen
12.30 uur halve boterham maar volgens mij zo een hele met klein beetje diksap
20 cc ofzo
15.00 uur 180 + 6 scheppen
17.15 uur 3/4 potje 6+ groente
19.00 uur 210 + 7 scheppen en 4 eetlepels nutix
Tjonge als ik dat zo lees en type is het een klein vreetzakje
Je zou zeggen dat ie zwaarder woog hahaha.
Graag advies
Groetjes Michelle
Nee hoor, je kan bij de boterham het flesje van eind van de ochtend voegen. Dan zou ik als jou was misschien het fruithapje iets later doen (tegen half tien ofzo) en dan het broodje tegen 12.00/12.30 uur + daarna het flesje melk (wat je nu dus nog geeft aan het eind van de ochtend).
Groetjes!
Als ze tussen de middag brood gaat eten kun je overgaan naar 3 flessen. Ik zou dus idd wat Mriek al zegt het fruit wat later geven en dan de fles van 11 uur verplaatsen naar tussen de middag na zijn boterham. De fles van 15.00 uur kun je dan weglaten en vervangen voor water/thee/diksap en iets van een liga of soepstengel.
Groetjes,
Sandra
Je kan ook de fles van 15.00 uur erin laten en die laatste fles weglaten. Of gewoon beide er nog even in laten. Wat denk je zelf?
Groetjes!
Ik heb eigenlijk zelf echt geen idee, maar wil hem ook niet overvoeren. is er niet een die makkelijk aangeeft dat hij genoeg heeft nl. Merk het meestal wel als hij minder aktief wordt maar met zijn armen wijd ligt van pffffff ik zit vol hahahha.
Groetjes Michelle
Hmm. Oké, haha. Je zou kunnen proberen die fles van 15.00 uur te vervangen door sap of thee met bv. een broodkorstje of soepstengel. En dan kijken hoe hij daarop reageert.
Groetjes!
Ja zoiets dacht ik ook al maar eerst wel een hele boterham eten Vandaag weer niets van gekomen omdat ik met hem naar de dermatoloog moest en hij was doodmoe denk ga nu niet meer met brood rommelen
Groetjes Michelle
morgan gaat steeds meer de fles van 11.00 weigeren. Ze drinkt nog maar 100 cc. Haar fruitje en bijna een hele boterham gaan wel naar binnen. Gek genoeg krijgt ze fruit fles en dan pas brood en sinds ze brood krijgt drinkt ze hem dus niet meer leeg. Alsof ze het weet, dus hier zal het denk ik de fles van 11.00 worden die er nu als eerste af gaat want die van 15.00 gaat perfect tot de bodem leeg. Op zich best makkelijk zo’n kind dat alles zelf aangeeft
Groetjes,
Michèle