Fles leeggooien

Je kunt ook in een noodgeval nog even wachten en zodra Sinterklaas er is die beker in zijn schoen doen voor de babypietjes in Spanje. Die zijn nog klein en die hebben een fles nodig. Kindjes van 2 hoeven geen fles meer.

In de schoen doen, doet meestal wonderen! En als Sinterklaas dan als bedankje een leuk kleinigheidje teruglegt in de schoen is het mooi afgewerkt.

Groetekes, Sje

Het idee is heel leuk Sje alleen niks voor jouw om te zeggen nog even wachten … … hup doen is meestal het motto! Grappig!

hahahah Sje, geweldig, ik heb net even hard zitten lachen achter de pc! hahaha

Het is inderdaad niks voor mij om te zeggen “even wachten”, maar het is kiezen voor de allerbeste manier om die fles definitief uit huis te krijgen. Meestal zijn kinderen wel gevoelig voor zaken waar Sint en Piet aan te pas komen. Haha!

Groetekes, Sje

das idd wel een leuk idee wij vieren alleen geen sint en kerst maar ik verzin er nog wel een variatie op samen eerst een nieuwe grote jonges beker kopen( mijn kasten puilen al uit maar goed) en dan samen de fles aan de ooievaar meegeven voor de kleine kindjes of iets in die trant
maar zou hij dat dan wel begrijpen en of onthouden als hij snachts erom vraagt ik bedoel hij is nog maar zo klein ja oke hij word alweer twee en hij bewijst keer op keer dat hij slimmer is dan ik denk ergens wil ik hem ook graag klein houden omdat de kans praktisch nihil is dat er nog een volgt (mijn man voelt zich te oud worden)
maar ja daar kom ik maar op een manier achter en dat is zoals sje altijd zegt gewoon doen en dan meestal gelijk maar deze keer is ze wat milder hahahaha
trouwens ik heb nog niet aan jojo hoeven denken als ik jou berichtjes tegen kom haha

groetjes

Ja hoor dat onthoudt-ie wel dat die fles er niet meer is. Alleen hij doet net of-ie het niet onthouden heeft! Zo slim is-ie wel! Gewoon negeren, de fles is er niet meer en klaar is Klara!

Groetekes, Sje

haha een knul van twee die net alsof doet kan me niet voorstellen hahaha maar ja waarschijnlijk heb je gelijk aangezien hij me ook kan krijgen waar die me hebben wilt met krokedillentranen en driftbuitjes kan dat er ook nog wel bij wat zijn kinderen toch eigelijk ontzettend slim nog zo klein zo weinig van de wereld gezien maar kunnen manipuleren tis af en toe niet te geloven grappig is het eigelijk wel
het zal wel menseigen zijn dan he

groetjes

Nu, stel het je maar wel voor dat-ie zo gewiekst is om net te doen alsof! Zo jong als ze zijn, ze zijn heel erg slim en ze weten precies hoe ze met mama kunnen sollen.

Groetekes, Sje