hallo ik vroeg me af of iemand een tip heeft voor ons
onze jongste zoon word deze maand twee jaar en hij drinkt nog steeds uit zijn flesje soms ook uit een tuitbeker maar de fles heeft zijn voorkeur,ook s´nachts drinkt hij nog altijd een flesje melk leeg.
op zich lijkt het mij niet zo erg dat hij nog steeds op deze manier drinkt maar
wat ik wel erg vervelend vind is dat hij de hele dag zijn fles op zijn kop houd en alles eruit laat lopen en werkelijk alles zit dan onder de limonade of melk vloer bank stoelen tafel etc etc zelfs mijn muren zijn aan een nieuwe verfbeurt toe (alweer) omdat er overal druppels chocolademelk zit
fles afpakken doen we ook wel maar na 5 minuten komt hij wel weer naar me toe lopen trekt me naar de koelkast en geeft aan dat hij wilt drinken(praten doet hij nog altijd niet) vervolgens begint de ellende weer
dit gaat zo sinds de zomer toen papa een grapje met hem uithaalde door met een colafles gevuld met water te schudden prachtig vond hij dat
ondertussen ben ik het wel zat geworden om 3 keer per dag te moeten dweilen en tientallen keren de bank stoelen en tafels te moeten drogen
wie heeft er een tip voor me,moet ik dan echt de stap zetten om de fles defenitief aftepakken?
hopend op advies
groetjes
mama van drie jongens